Jan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Discovery-reklamer: 1. Skiinfo-sangen? Elektronica. 2. Discovery World selvreklamen. Elektronica. Fiolin og greier. "Whilst drawing from the past" blir blant annet sagt. Endret 4. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
jensens Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei, Noen som vet hva albumet med en som heter "Anders" i sammspill med "Tande-P" heter? Det inneholder "Forelska i lærer'n" og en god del andre norske sanger. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ser du har spørt i kommentarene på youtube, har du prøvd å sende han en PM i stedet? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Lurer på en EDM-sang.De synger damdadadadadamdadam, damdadadadadadadam osv og melodien er "Mannen / Bpnden og Kråka", også kjent som "The Crow Song". Høres litt pirataktig ut. Nå vet ikke jeg helt hva EDM vil si Men kan det være Galaxy - The Crow Song ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 EDM = Electronic Dance Music http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_dance_music Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er ikke Galaxy med Crow Song, den vet jeg godt hvordan går. ^^ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 En sang som en kompis hørt i helga, gikk slik: "Du og jeg gikk på en vei, jeg villa ha f***e men du sa nei". Litt sånn tekno-sang liksom. Sånn typisk fest-sang Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har en sang på hodet, og jeg blir gæern. Norsk rap, husker ikke stort av teksten. Eneste jeg husker er "spis fem-og-førti knips på ibiza". Ja, jeg har googla. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har en sang på hodet, og jeg blir gæern. Norsk rap, husker ikke stort av teksten. Eneste jeg husker er "spis fem-og-førti knips på ibiza". Ja, jeg har googla. Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på. Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Infernal - A To The B Takker så mye! Lenke til kommentar
olabilen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden. husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden. husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur. Love Generation - Bob Sinclar? Edland Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom på en digg sang. Musikkvideoen var en tegnefilm, med en grå katt og /rosa bakgrunn. Punk/rock-ish. Noen som vet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom på en digg sang. Musikkvideoen var en tegnefilm, med en grå katt og /rosa bakgrunn. Punk/rock-ish. Noen som vet? El Caco - "Substitute"? Lenke til kommentar
jeides Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet hva sangen i dette klippet heter? http://www.sporveien.no/Kultur-og-historie-/669/676/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på. Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene. Jeg tror det er Dirty Oppland, men jeg finner ingenting når jeg prøver å google. Har snart lett meg i hjel. Jækla irriterende. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 grats med 1000 sider alle sammen ,) Lenke til kommentar
dask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Var på fest i helgen da jeg plutselig hørte rune rudberg sin låt "Ut mot havet" i techno versjon, da falt jeg sammen i latter. Er det noen som vet hva den heter? Må bare ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå