Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Discovery-reklamer:

1. Skiinfo-sangen? Elektronica.

2. Discovery World selvreklamen. Elektronica. Fiolin og greier. "Whilst drawing from the past" blir blant annet sagt.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på en EDM-sang.

De synger damdadadadadamdadam, damdadadadadadadam osv og melodien er "Mannen / Bpnden og Kråka", også kjent som "The Crow Song".

Høres litt pirataktig ut.

Nå vet ikke jeg helt hva EDM vil si :p

Men kan det være Galaxy - The Crow Song ?

Lenke til kommentar
Jeg har en sang på hodet, og jeg blir gæern. Norsk rap, husker ikke stort av teksten. Eneste jeg husker er "spis fem-og-førti knips på ibiza". Ja, jeg har googla.

Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på.

Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene.

Lenke til kommentar

jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden.

husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden

tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur.

Lenke til kommentar
jeg husker en sang i fra Svisj, for kanskje 2 år siden.

husker ikke sangen helt, men musikkvideoen er i alle fall om en gutt som sykler på sykkelen sin i San Fransisco (?), over noen bruer, og hjem til far sin, som står på trappa til huset deres. (som er hvitt). sangen er ikke så gammel. så vidt jeg vet, var den hit for 1-2 år siden

tror kanskje det var en ex-DJ som sang, som da hadde gått over til pop-musikk? noe i den dur.

Love Generation - Bob Sinclar?

Edland

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, men du kan prøve å finne tak i låter av "Dirty Oppland", "Oral Bee" eller "Uro" og se om du kjenner igjen måten de rapper på.

Mener Dirty Oppland nevner en del ibiza i låtene.

Jeg tror det er Dirty Oppland, men jeg finner ingenting når jeg prøver å google. Har snart lett meg i hjel. :p Jækla irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...