netrom87 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei! Har akkurat fått tak i Timbland sitt album "Shock Value". Har funnet ut at det er endel remixa materiale der, og sangen jeg leter etter er den første på Shock value. Som heter Oh TImbaland. I sangen synger de: Oh Timbaland, where he gonna run to, osv...Mener å ha hørt originalen før og syns den er ganske fet. Noen som kan hjelpe meg? Apropos den franske så tror jeg at jeg vet hvilken du snakker om. I musikkvideoen så kjører de en rød sportsbil uten tak langs en eller annen vei. Var veldig mye spilt på nrk mp3 en periode..men har ikke sjangs til å huske hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei!Har akkurat fått tak i Timbland sitt album "Shock Value". Har funnet ut at det er endel remixa materiale der, og sangen jeg leter etter er den første på Shock value. Som heter Oh TImbaland. I sangen synger de: Oh Timbaland, where he gonna run to, osv...Mener å ha hørt originalen før og syns den er ganske fet. Noen som kan hjelpe meg? Sinnermann http://www.youtube.com/watch?v=mSasf8GBfV4 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hørte en sang på p4 ca kl 21.30Var en fransk sang, teksten var fransk. Instrument var trekkspill også var det sånn trance trummer i bakgrunnen *dunk dunk* Noe av teksten var: dudu du du duu du du Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hørte en sang på p4 ca kl 21.30Var en fransk sang, teksten var fransk. Instrument var trekkspill også var det sånn trance trummer i bakgrunnen *dunk dunk* Noe av teksten var: dudu du du duu du du http://www.youtube.com/watch?v=6gasBWLIHjw Denne? Endret 30. april 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Caatoo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er en sang som heter ett eller annet "calling back roots" eller noe sånn ... husker ikke helt, men fant ingeting da jeg søkte på google - så regner med at den ikke het akkurat det, men kanskje noe lignende. Noen som vet? Denne? Odyssey - Going Back To My Roots ?? Edland Vet ikke, finner det ikke ut fordi YouTube ikke er helt frisk - men sangen er sånn country Alan-Jackson-ish. Du mener helt sikkert Garth Brooks - Calling Baton Rouge. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hørte en sang på p4 ca kl 21.30Var en fransk sang, teksten var fransk. Instrument var trekkspill også var det sånn trance trummer i bakgrunnen *dunk dunk* Noe av teksten var: dudu du du duu du du Edit: Tenkte feil. Det var ikke så langt unna. Noe lingnende. Hmm prøve å beskrive den litt mer nøyaktig. Trekkspill spilt på en veldig spesiell måte. Var sånn trance lyd i bagrunnen Og sånne faste trommeslag. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som vet hva sangene i de nye Focus bank reklamene heter?Tenker mest på den med hun på harpa og han beatbox-fyren. Den andre var også ganske bra. Er vell noe de har mixa sammen selv...Ikke sikkert den har noe navn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kom på en sang just. men husker bare en linje :\ "For jeg er den du veit, sier aldri nei" Any ideà? Endret 30. april 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ta et raskt søk på google og du vil få svaret. Lenke til kommentar
Munoz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som vet hva sangene i de nye Focus bank reklamene heter?Tenker mest på den med hun på harpa og han beatbox-fyren. Den andre var også ganske bra. så trykker du på more info til høyre der er det en link som du kan laste ned sangen fra ! Og til deg NothinDoin, Marius Muller - den du veit ! noen som vett hva sangen som blir spillt etter 1 min og 5 sec hetter ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Trekkspill spilt på en veldig spesiell måte.Var sånn trance lyd i bagrunnen Og sånne faste trommeslag. Besøk http://www.p4.no/musikk/, velg gårsdagens dato og klokkeslettet 21.27, så finner du det på sekunder. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som vett hva sangen som blir spillt etter 1 min og 5 sec hetter ? Høres veldig ut som revolving doors med crazy town Lenke til kommentar
Munoz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som vett hva sangen som blir spillt etter 1 min og 5 sec hetter ? Høres veldig ut som revolving doors med crazy town korrekt ! takker Lenke til kommentar
Munoz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kva heiter songen i Must know. sangen du er ute etter heter The Little Ones - Lovers Who Uncover Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hva heter denne sangen? Endret 30. april 2008 av Stallone Lenke til kommentar
jH- Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger Takker Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kva heiter songen i Must know. sangen du er ute etter heter The Little Ones - Lovers Who Uncover Tusen takk! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva heter denne sangen? lol, hvis du hadde sett igjennom hele filmen så sto navnet på sangen i slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå