Dumrian Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 KC and the sunshine Band - Get Down Tonight kanskje den ? Haha, den var det! Takk! Artig sang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hallo,, så på thats 70 show i går, også skrudde Eric på en styx låt som han begynte å synge til, noen som vet hva den heter? Har søkt på youtube uten hell... Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet hva melodien heter som spilles i CDON.com sine TV-reklamefilmene? Lenke til kommentar
tosama Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 er det heelt umulig å finne Soundtracket til filmen "Jekyll + Hyde (2006)" ikke musikalen.. men filmen. grøsser/thriller.. har googla og lett i lang tid.. men finner ikke noe. noen som veit mer ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sangen canal digital bruker om fotballkampene som de viser, der du ser ærefrykt osv osv. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nokon som veit kva denne sangen heiter, eg trur teksten er noko som dette: Away away away away..... Virker som eit amerikansk band lignede Nickelback elns. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hallo,, så på thats 70 show i går, også skrudde Eric på en styx låt som han begynte å synge til, noen som vet hva den heter? Har søkt på youtube uten hell... Eneste kjente sangen fra styx jeg kommer på er denne http://youtube.com/watch?v=JRNGbs26MNo Men det blir vel kanskje for enkelt? ^^ Morsom sang anyways, litt tøff. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 er det heelt umulig å finne Soundtracket til filmen "Jekyll + Hyde (2006)" ikke musikalen.. men filmen. grøsser/thriller.. har googla og lett i lang tid.. men finner ikke noe. noen som veit mer ? http://www.imdb.com/title/tt0425150/board/nest/61339071 Lenke til kommentar
Shen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hm, jeg har en nøtt til dere.. Har nesten glemt hvordan teksten er. Det er en svensk kjent typisk kjærlighets sang. "Du är det skjönaste i värden", "du e som foglona..." vet dette er ganske så tynt, men har noen forslag? Ikke en typisk kjærlighetssang, men en hyllest til friheten Sång til Friheten - Björn Afzelius og Åge Aleksandersen Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 lurer på hva sangen på slutten av filmen hitman heter, har et lydklipp her FreeHi_Q_22_04_2008_19_30_51.mp3 Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 lastet ned en film med denne sangen, noen som vet hva den heter? Untitled.mp3 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nokon som veit kva denne sangen heiter, eg trur teksten er noko som dette: Away away away away..... Virker som eit amerikansk band lignede Nickelback elns. Et skudd i natten, men kan det kanskje være Way Away av Yellowcard? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Nei, det var ikkje den eg leita etter, men takk Edit: Ransaka google og fant ein som var i same situvasjon som meg.. http://au.answers.yahoo.com/answers2/front...19144301AAA7uc1 og så fant eg den http://www.youtube.com/watch?v=S7amYNaPTRI Og det var Vokalisten i Nickelback som synger.. Endret 24. april 2008 av Granberg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Den nickelback sangen er genial, her hatt helt dilla på den i flere uker nå xD Mente altså Chad Croeger og Santana sangen. Endret 24. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 lastet ned en film med denne sangen, noen som vet hva den heter? House Baby - C-Bool Det finnes mange forskjellige versjoner av denne sangen, men etter litt finner du den nok Edland Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er en sang som heter ett eller annet "calling back roots" eller noe sånn ... husker ikke helt, men fant ingeting da jeg søkte på google - så regner med at den ikke het akkurat det, men kanskje noe lignende. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er en sang som heter ett eller annet "calling back roots" eller noe sånn ... husker ikke helt, men fant ingeting da jeg søkte på google - så regner med at den ikke het akkurat det, men kanskje noe lignende. Noen som vet? Denne? Odyssey - Going Back To My Roots ?? Edland Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 noen som kan hjelpe meg med to sanger?? ene så jeg videoen til på en bar, var masse forskjellige folk fra forskjellige steder og det var tecnoish med trekkspill. den andre er en kjent party sang der det blir sunget "maaase maasee maaaase eh eh eh" eller no lignende, hjelp! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Leter etter en låt jeg hørte på youtube for en stund siden. Typisk låt alle har hørt, men ikke vet hva heter. Veldig dansbar og glad elektronisk musikk. Musikkvideoen er animert med kraftige farger og tydelige pixler. Er en unge og en annen fyr som danser. Herlig låt.. Noen som vet? JAA endelig fant jeg det ut.. Move Your Feet - Junior Senior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå