Mr. Bojangles Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Meget fet sang, får alltid lyst til å kjøre bil veldig fort når jeg hører den. Prøver å ungå å høre den når jeg kjører. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg likte den sangen siden den roer meg faktisk ned, litt forskjell på oss to Lenke til kommentar
Siri_08 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vet noen hva sangen som er på stabburet sin nye leverpostei reklame heter? Lenke til kommentar
L_A_R_S Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 noen som vet hva den sangen i taxi fra 2004 der han(Washburn) synger for å slappe av..? el hva heter sangen i final destination 3 der de jente synger i solariumme..nesten slutten av scenen Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Veldig viktig! Lurer på hva en sang som går endel på radio heter. Refrenget går noe som: "So meet me... at ???? place. I love you so" Ganske rolig sang. Vokalisten høres litt ut som Alejandro fuentes faktisk. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Leter etter en låt jeg hørte på youtube for en stund siden. Typisk låt alle har hørt, men ikke vet hva heter. Veldig dansbar og glad elektronisk musikk. Musikkvideoen er animert med kraftige farger og tydelige pixler. Er en unge og en annen fyr som danser. Herlig låt.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Var vell LITT lite info for at vi skal finne den. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Var vell LITT lite info for at vi skal finne den. Er alt jeg kan huske.. Men er sikker på at det skal være mulig å kjenne igjen hvis man har sett musikkvideoen. Veldig kul. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig viktig! Lurer på hva en sang som går endel på radio heter. Refrenget går noe som: "So meet me... at ???? place. I love you so" Ganske rolig sang. Vokalisten høres litt ut som Alejandro fuentes faktisk. "Harvey's Place", mon tro? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det kan jo være en av daft punk sine sanger uten at jeg er sikkert. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig viktig! Lurer på hva en sang som går endel på radio heter. Refrenget går noe som: "So meet me... at ???? place. I love you so" Ganske rolig sang. Vokalisten høres litt ut som Alejandro fuentes faktisk. "Harvey's Place", mon tro? You're the man!! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Heisann, er veldig blank her, så håper på litt hjelp. Var på fest og hørte nylig en sang der refrenget var noe ala "I just wanna have sex with you". Jævlig munter sang der refrenget ble synget med lys stemme. Var kanskje litt dance preget sjanger. Edit: fant den! Endret 22. april 2008 av ukjentbruker Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva heter denne sangen?????? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så et par episoder av en serie jeg aldri har sett før. Den heter "Secret Diary of A Call Girl". Midt i episode 7 er det en rolig sang, hvor teksten går som følger: "Your love sets me free, i feel high, i never knew i had it in me. With you....". Det er den eneste biten som spilles. Jeg har googlet etter teksten, men finner ingenting. Setter stor pris på hjelp! Kan laste opp et klipp om ønskelig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lurer på hva en låt heter... Den går sånn: Drekka mere Drekka drekka mer så går den i den dragostea din tei eller hva det nå het sin rytme... Tror den går som "Dragostea Dritt Lei - Drekka Mer" Dozerbabar - Drekka Mer Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg lurer på den sangen som spilles på slutten av den "Superhero: The Movie" reklamen. Tror den går noe som "you and me, a little bit love,hey! get down and right", hehe, i alle fall høres det slik ut, wild guess Det er vel en 80 talls diskolåt som jeg VEIT nesten alle har hørt! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 KC and the sunshine Band - Get Down Tonight kanskje den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå