DragonEye Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg lurer på et par sanger, som jeg var veldig glad i tidlig på 80-tallet. Den ene er norsk, og går sånn her: "Vil du følge med meg? vil du drømme littegrann? osv... Ref: Lukk ditt vindu er du snill, kom og sett deg tett inntil..." osv. Dame som synger. Skulle gjerne hørt den igjen, men vet ikke hva sangen/artisten heter... Den andre er det også ei dame som synger, men på engelsk. Ref: "Your hand in my hand, we'll make it together, I know the way, follow me..." osv (Det er også et barnekor med i denne sangen, og de synger "lalalalalala!" Denne delen tror jeg er hentet fra en amerikansk julesang?) Håper noen kan hjelpe meg med disse sangene! Lenke til kommentar
toshast Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg hørte en sang på P3 som var litt "ny". Jeg husker ikke så mye fra den men vokalen var litt sånn, rar. Det er vanskelig å forklare men jeg håper at noen vet hva den heter. Pay me down eller Me down eller vertfall noe me "Down" het sangen tror jeg. Det er en litt hip-hop/techno/funk. Håper noen vet hva sanger heter, utifra di knappe opplysningene jeg gav:P Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg hørte en sang på P3 som var litt "ny". Jeg husker ikke så mye fra den men vokalen var litt sånn, rar. Det er vanskelig å forklare men jeg håper at noen vet hva den heter. Pay me down eller Me down eller vertfall noe me "Down" het sangen tror jeg. Det er en litt hip-hop/techno/funk. Håper noen vet hva sanger heter, utifra di knappe opplysningene jeg gav:P Pay Me My Money Down - Bruce Springsteen ? Vet det ikke er en hip-hop/techno/funk, men tenkte det var en mulighet. Edland Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg hørte en sang på P3 som var litt "ny". Jeg husker ikke så mye fra den men vokalen var litt sånn, rar. Det er vanskelig å forklare men jeg håper at noen vet hva den heter. Pay me down eller Me down eller vertfall noe me "Down" het sangen tror jeg. Det er en litt hip-hop/techno/funk. Håper noen vet hva sanger heter, utifra di knappe opplysningene jeg gav:P "Hand Me Down". Av og med Name. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Heisann folkens Endelig funnet fram til en etterlengtet del av forumet Sitter å ser på The Voice som stadig sender en reklame der du kan vinne tur til et surfeparadis med de, men de spiller jo ikke sangen annet enn litt av den i reklama.. Er en typisk sommersang jeg gjerne skulle hatt i bilen nå som været er så deilig Noen som kan hjelpe meg? Mvh Daniel *Bump* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Noen som vet hva musikk stykket som blir spilt i introduksjonen til "Evig Heder" heter?. Høres veldig kjent ut men klarer ikke helt å sette fingeren på det. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/95895 edit: har sendt en mail til NRK men har enda ikke fått noe svar fra de, så prøver lykken her!. Endret 20. april 2008 av Keylar Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Lurer på en svensk sang og noe av teksten er : "hei, du som står å stirrer, hvis du vil ha meg" eller no.. Teksen var ikke helt riktig, men nesten Takk for svar Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Lurer på en svensk sang og noe av teksten er : "hei, du som står å stirrer, hvis du vil ha meg" eller no.. Teksen var ikke helt riktig, men nesten Takk for svar Kobojsarna - Jag vet att du vill ha mig http://youtube.com/watch?v=muL4F7PE5eE Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva heter den sangen? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hørte en fin rolig sang for litt siden. var noe "... seconds from an angels face" eller noe.. Anyone? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som vet navnet på den intro låta på Muse's nye live plate HAARP? Hvis noen er i tvil: http://uk.youtube.com/watch?v=edr_id_Klz4 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 den sangen i reklamen for stargate atlantis på viasat 4 der det synger "all thats waiting in the sky" "There's a starman waiting in the sky" elns? David Bowie - Starman _________________ Trenger også hjelp med en en sang ... lurer på hvilken sang linjen mellom 00:08->00:13 på "Tungtvann - Stick av Scena" er fra. Er SIKKER på at jeg har hørt den før i en annen sang. Smiff n Wessun feat. OGC - Sound Boy Bureili Hvis noen andre lurte, eller kommer til å lure. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som vet navnet på denne sangen? name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube *bump* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 spiller den i denne, men tror ikke det er noen av sangene i "More" tab'en men kanskje det står i comments delen?. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heisann folkens Endelig funnet fram til en etterlengtet del av forumet Sitter å ser på The Voice som stadig sender en reklame der du kan vinne tur til et surfeparadis med de, men de spiller jo ikke sangen annet enn litt av den i reklama.. Er en typisk sommersang jeg gjerne skulle hatt i bilen nå som været er så deilig Noen som kan hjelpe meg? Mvh Daniel *Bump* Sendte mail til en i The Voice å fikk vite at det var Brick & Lace - Love Is Wicked Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Leter etter en låt jeg hørte på youtube for en stund siden. Typisk låt alle har hørt, men ikke vet hva heter. Veldig dansbar og glad elektronisk musikk. Musikkvideoen er animert med kraftige farger og tydelige pixler. Er en unge og en annen fyr som danser. Herlig låt.. Noen som vet? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Lurer på hva en låt heter... Den går sånn: Drekka mere Drekka drekka mer så går den i den dragostea din tei eller hva det nå het sin rytme... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Lurer på hva en låt heter... Den går sånn: Drekka mere Drekka drekka mer så går den i den dragostea din tei eller hva det nå het sin rytme... Tror den går som "Dragostea Dritt Lei - Drekka Mer" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva heter rocke sangen som blir spillt når de har rassia hos gulingen i fast and the furious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå