Stangern Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hmm, kan det være Andrea Bocelli - Con te partirò? http://youtube.com/watch?v=Qhh8MaRnzMc Der var den vet du Takker så mye Endret 17. april 2008 av Stangern Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som vet hva låten i begynnelsen av Mission impossible 2 filmen heter ? Når Tom cruise klatrer opp fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Du mener vel ikke Theme sangen? Endret 17. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Linken funker ikke... Men har hørt igjennom alle låtene på albumet, men den er ikke der etter det jeg har fått med meg. Det er ikke hoved theme låta.. Når han begynner å hoppe bortover på fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt som varer frem til han kommer på toppen, og da begynner limp bizkit låta... Endret 17. april 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Linken funker ikke... Men har hørt igjennom alle låtene på albumet, men den er ikke der etter det jeg har fått med meg. Det er ikke hoved theme låta.. Når han begynner å hoppe bortover på fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt som varer frem til han kommer på toppen, og da begynner limp bizkit låta... Denne? Zap Mama - Iko Iko Lenke til kommentar
B_G Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har noen sett den nye Tine Melk reklamen, der alle faller? Hvilken sang er det som spilles i bakrunnen? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hermans Hermits - No Milk Today? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har noen sett den nye Tine Melk reklamen, der alle faller? Hvilken sang er det som spilles i bakrunnen? Spurt om drøssevis av ganger den siste uka, les førsteposten på nytt igjen og ta et søk i tråden neste gang Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hm. Det skal finnes en CD med 2 sanger. Begge sangene varer i nesten 50min hver. Det er Trance/dance.. Skifter beat og alt i sangene.. HVA heter sånn type musikk? FInner IKKE igjenn den cd`en azzzzzz Lenke til kommentar
Siri_08 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er en sang som går sånn på slutten av refrenget, "we like to parteeeey" Jeg har lurt på hva den heter i flere måneder nå, og det gjør meg gal:p tror det er old school, men det er jeg ikke helt sikker på. Det jeg vet er at det er hip hop, eller noe funk aktig. Litt dårlig beskrivelse, men håper noen vet hvilken sang jeg snakker om! HJEEELP!Meg og en venninne hørte en skikkelig kul hiphop låt i en taxi på vei til et kritisk narchspiel...(!) den var på en brent cd som en eller annen passasjer hadde lagt fra seg i bilen... vi mistenker at det kanskje kan være nas som har den?? men ikke sikker, da inntaket av alkohol var noe spenstig den kvelden...heh! anyways... ......låten har en sampling av noe trompetliknende instrument fra den gamle blues låta; I just wanna make love to you med Etta James (den sangen er bla kjent fra en gammel cola light reklame). Sangen vi er ute etter har en ganske fengende beat og tung bass =) håper noen der ute kan hjelpe oss snarest, da vi holder på å bli gaal av lengsel Kan det være roc boys - jay z? Den har hvertfall trompeter i seg:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Mix compilation? Er låter som har blitt mixet. Finnes utallige samlinger av slikt. Kan jo nevne dj tiesto - In Search of Sunrise edit: svar til blax Endret 17. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Daniela Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøver å få den fokus bank sangen som ringetone. Den med harpe. Fant en link inne på fokus bank si side, men det skjer jo ikke noe. Finnes det en annen måte å få denne sangen som ringetone? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dette er vel egentlig OT, men: Daniela: Vis oss linken da! Lenke til kommentar
Daniela Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dette er vel egentlig OT, men:Daniela: Vis oss linken da! http://www.fokus.no/nb-no/om-fokus-bank/Pages/default.aspx Får ikke noe melding jeg... vil sånn ha den sangen på telefonen, for den er så bra! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dette er vel egentlig OT, men:Daniela: Vis oss linken da! http://www.fokus.no/nb-no/om-fokus-bank/Pages/default.aspx Får ikke noe melding jeg... vil sånn ha den sangen på telefonen, for den er så bra! Hvis jeg får nummeret ditt kan jeg sende på mms=) Lenke til kommentar
Daniela Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Får ikke noe melding jeg... vil sånn ha den sangen på telefonen, for den er så bra! Hvis jeg får nummeret ditt kan jeg sende på mms=) Ja det kan du helt sikkert, men er litt pyse jeg da.. Pleier ikke poste telefon-nummeret mitt rundt omkring, men tanken var god! Takk skal du ha Fikk du den sangen ved å sende melding eller? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Linken funker ikke... Men har hørt igjennom alle låtene på albumet, men den er ikke der etter det jeg har fått med meg. Det er ikke hoved theme låta.. Når han begynner å hoppe bortover på fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt som varer frem til han kommer på toppen, og da begynner limp bizkit låta... Denne? Zap Mama - Iko Iko Den er det ja! Takker og bukker.. = ) Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Veit noen hvor jeg kan få de scoringsplinga fra tv2 og nrk når det blir mål i fotballkamper? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hva heter sangen de spilte i progremmet "Sunt & Godt" på TV2 i går, torsdag 17/4? Det hørtes ut som Beck som sang og det var noe saksofon der. Uptempo sang og saksofonen gikk sånn "du dudu du du". Dårlig forklaring kanskje. Hørte ikke noe av teksten, for det gikk i bakgrunnen. Edit: gikk på prefueled.com og lyttet litt til sangene hans. Det viste seg at sangen heter "Sexx Laws" og er fra albumet "Midnite Vultures". Juhu!!! Endret 18. april 2008 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå