Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken funker ikke... Men har hørt igjennom alle låtene på albumet, men den er ikke der etter det jeg har fått med meg. Det er ikke hoved theme låta..

Når han begynner å hoppe bortover på fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt som varer frem til han kommer på toppen, og da begynner limp bizkit låta...

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Linken funker ikke... Men har hørt igjennom alle låtene på albumet, men den er ikke der etter det jeg har fått med meg. Det er ikke hoved theme låta..

Når han begynner å hoppe bortover på fjellet helt i starten, så begynner det en fengende låt som varer frem til han kommer på toppen, og da begynner limp bizkit låta...

Denne? Zap Mama - Iko Iko

Lenke til kommentar

Det er en sang som går sånn på slutten av refrenget, "we like to parteeeey"

Jeg har lurt på hva den heter i flere måneder nå, og det gjør meg gal:p

tror det er old school, men det er jeg ikke helt sikker på. Det jeg vet er at det er hip hop, eller noe funk aktig.

Litt dårlig beskrivelse, men håper noen vet hvilken sang jeg snakker om!:)

HJEEELP!

Meg og en venninne hørte en skikkelig kul hiphop låt i en taxi på vei til et kritisk narchspiel...(!)

den var på en brent cd som en eller annen passasjer hadde lagt fra seg i bilen...

vi mistenker at det kanskje kan være nas som har den?? men ikke sikker, da inntaket av alkohol var noe spenstig den kvelden...heh! anyways...

......låten har en sampling av noe trompetliknende instrument fra den gamle blues låta; I just wanna make love to you med Etta James (den sangen er bla kjent fra en gammel cola light reklame).

Sangen vi er ute etter har en ganske fengende beat og tung bass =)

håper noen der ute kan hjelpe oss snarest, da vi holder på å bli gaal av lengsel

Kan det være roc boys - jay z?

Den har hvertfall trompeter i seg:)

Lenke til kommentar

Får ikke noe melding jeg... vil sånn ha den sangen på telefonen, for den er så bra!

Hvis jeg får nummeret ditt kan jeg sende på mms=)

Ja det kan du helt sikkert, men er litt pyse jeg da.. Pleier ikke poste telefon-nummeret mitt rundt omkring, men tanken var god! :) Takk skal du ha :) Fikk du den sangen ved å sende melding eller?

Lenke til kommentar

Denne? Zap Mama - Iko Iko

Den er det ja! Takker og bukker.. = )

Lenke til kommentar

Hva heter sangen de spilte i progremmet "Sunt & Godt" på TV2 i går, torsdag 17/4? Det hørtes ut som Beck som sang og det var noe saksofon der. Uptempo sang og saksofonen gikk sånn "du dudu du du". Dårlig forklaring kanskje. Hørte ikke noe av teksten, for det gikk i bakgrunnen.

Edit: gikk på prefueled.com og lyttet litt til sangene hans. Det viste seg at sangen heter "Sexx Laws" og er fra albumet "Midnite Vultures". Juhu!!!

Endret av zacka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...