Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen?

Pista 02

Det er foresten feil, ingen metallica sang som heter Pista 02

Det er

. Anbefaler deg å se versjonen jeg linka til, best there is :)

Der var den ja, takk skal du ha. S&M versjonen var bra, liker de S&M sangene. Må skaffe meg albumet

Rart at jeg fikk oppgitt navnet "pista 2" når jeg brukte musikkgjenkjenningstjensten... måtte dobbel sjekke nå med Gracenote... finner ikke noe nå som heter "pista 2". Rart :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets!

Hva skal jeg bruke da?

Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg har hært rykter om noen nymotens greier som kalles "musikksmak" og visstnok kan brukes til å gjenkjenne gode sanger. x)
Lenke til kommentar
Hei!

Er ute etter en klassisk sang, som ofte blir brukt i sammenheng med oppspolede-klipp på tv`en osv.

Boots Randolphs - Yakety Sax, temasangen fra Benny Hill. :)

Hehe, vel brukt den. Men var egentlig ikke den jeg mente på, andre forslag? :p

Lenke til kommentar
Jeg tør gjette på at Pista 2 betyr spor 2, på en eller annen CD. Om du bruker Tunatic er det rom for feil, da det er brukere selv som scanner musikkbibliotekene sine, og laster opp navn.

Dette kan stemme. Pista er italiensk for spor, og MOP er spor nummer 2 på Master Of Puppets albumet :)

Lenke til kommentar
Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets!

Hva skal jeg bruke da?

Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg har hært rykter om noen nymotens greier som kalles "musikksmak" og visstnok kan brukes til å gjenkjenne gode sanger. x)

Jeg har aldri sagt at jeg ikke gjennkjente sangen

Lenke til kommentar
den sangen i reklamen for stargate atlantis på viasat 4 der det synger "all thats waiting in the sky"

"There's a starman waiting in the sky" elns?

David Bowie - Starman

Trenger også hjelp med en en sang ... lurer på hvilken sang linjen mellom 00:08->00:13 på "Tungtvann - Stick av Scena" er fra. Er SIKKER på at jeg har hørt den før i en annen sang.

Lenke til kommentar

Denne blir muligens litt "vag" men jeg gjør et forsøk: Det er en norsk rap-gruppe som har laget en sang som handler om en kompis av dem som det gikk "i utforbakke" for. De sier vel ikke eksplisitt i sangen hva det skyldes, men "i hodet mitt" har det med narkotika å gjøre. Det er en slags "minne-sang" om ham.

Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

Beklager at det ble en tynn beskrivelse, men vi begynte å diskutere det på jobben, og nå klarer jeg søren ikke få jobbet igjen før jeg har funnet ut av dette! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...