Kuffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Pista 02 Det er foresten feil, ingen metallica sang som heter Pista 02 Det er . Anbefaler deg å se versjonen jeg linka til, best there is Der var den ja, takk skal du ha. S&M versjonen var bra, liker de S&M sangene. Må skaffe meg albumet Rart at jeg fikk oppgitt navnet "pista 2" når jeg brukte musikkgjenkjenningstjensten... måtte dobbel sjekke nå med Gracenote... finner ikke noe nå som heter "pista 2". Rart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets! Hva skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets! Hva skal jeg bruke da? Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg har hært rykter om noen nymotens greier som kalles "musikksmak" og visstnok kan brukes til å gjenkjenne gode sanger. x) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg tør gjette på at Pista 2 betyr spor 2, på en eller annen CD. Om du bruker Tunatic er det rom for feil, da det er brukere selv som scanner musikkbibliotekene sine, og laster opp navn. Endret 15. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei!Er ute etter en klassisk sang, som ofte blir brukt i sammenheng med oppspolede-klipp på tv`en osv. Boots Randolphs - Yakety Sax, temasangen fra Benny Hill. Hehe, vel brukt den. Men var egentlig ikke den jeg mente på, andre forslag? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tør gjette på at Pista 2 betyr spor 2, på en eller annen CD. Om du bruker Tunatic er det rom for feil, da det er brukere selv som scanner musikkbibliotekene sine, og laster opp navn. Dette kan stemme. Pista er italiensk for spor, og MOP er spor nummer 2 på Master Of Puppets albumet Lenke til kommentar
grantreet007 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Blir gal, finner ikke ut hvilken sang dette er: "I've got so much energy I've got all my..... refr: heeeeeeeeeeeeeeeeeey ..." Noen som vet?? Lenke til kommentar
grantreet007 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 det står jo på mobilen...moby - med ett eller annet...hjalp kanskje ikke stort.. Moby - In my heart? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du skal faen ikke trenge å bruke "musikkgjenkjenningstjenesten" for å kjenne igjen Master of Puppets! Hva skal jeg bruke da? Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg har hært rykter om noen nymotens greier som kalles "musikksmak" og visstnok kan brukes til å gjenkjenne gode sanger. x) Jeg har aldri sagt at jeg ikke gjennkjente sangen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Men du gjorde tydeligvis ikke det, siden du valgte å skrive Pieta 2 i stedet for navnet på sangen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Noen som vet hva denne melodien heter? Er egentlig ikke særlig inn to klassisk musikk, men den der er bare litt fet synes jeg =D Endret 15. april 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Men du gjorde tydeligvis ikke det, siden du valgte å skrive Pieta 2 i stedet for navnet på sangen. Så man må kunne huske hva låten heter for å gjennkjenne en sang. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 den sangen i reklamen for stargate atlantis på viasat 4 der det synger "all thats waiting in the sky" Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Vet noen hva sangen i denne youtuben videoen heter? Fant det ut selv, beklager... T.I - What You Know? Endret 16. april 2008 av tomsleik Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 den sangen i reklamen for stargate atlantis på viasat 4 der det synger "all thats waiting in the sky" "There's a starman waiting in the sky" elns? David Bowie - Starman _________________ Trenger også hjelp med en en sang ... lurer på hvilken sang linjen mellom 00:08->00:13 på "Tungtvann - Stick av Scena" er fra. Er SIKKER på at jeg har hørt den før i en annen sang. Lenke til kommentar
Bossanova Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Denne blir muligens litt "vag" men jeg gjør et forsøk: Det er en norsk rap-gruppe som har laget en sang som handler om en kompis av dem som det gikk "i utforbakke" for. De sier vel ikke eksplisitt i sangen hva det skyldes, men "i hodet mitt" har det med narkotika å gjøre. Det er en slags "minne-sang" om ham. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Beklager at det ble en tynn beskrivelse, men vi begynte å diskutere det på jobben, og nå klarer jeg søren ikke få jobbet igjen før jeg har funnet ut av dette! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Erik og Kriss - dra tilbake? http://www.erikogkriss.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå