Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på sangen som er brukt i reklamen for TV3 sitt nye tv program, handler om 4 kvinner som etterforsker, noe ala CSI tror jeg. Sangen inneholder woman, og det høres ut som ozzy Osbourne som synger, men skal ikke si noe sikkert.

 

Edit: Women's Murder Club heter serien.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Lurer på hva en sang som inneholder omtrent know that i'm hurtin' heter. Er sunget av en damestemme. Jeg vil karakterisere det som techno, men lynsj meg gjerne for den biten.

 

Hei!

Er ute etter en klassisk sang, som ofte blir brukt i sammenheng med oppspolede-klipp på tv`en osv.

Boots Randolphs - Yakety Sax, temasangen fra Benny Hill. :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Husker for lenge siden, at det var en sang som gikk på TV, på MTV. Da er det en slags bamse (som ligner på den i byggmakker reklamene, bare gul) som dreiv og kjørte en bil, og headbanga samtidig, under hele musikkvideoen omtrent.Låta er ganske monoton, utifra det jeg husker. Kommer ikke på hva den heter -.-

 

Også er det en annen musikkvideo jeg så engang, om en fyr som var så lat, satt i sofaen hele dagen. Så hadde han roboter til og gjøre ting for seg (hente mat, ta telefonen for han osv) også slutta den ene roboten som henta mat og virke, og lat som fyren var, så orka han ikke og hente maten, men spiste en gammel muggete snikkers som lå på gulvet i stedet. Noen som husker den?

 

Takk for hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Husker for lenge siden, at det var en sang som gikk på TV, på MTV. Da er det en slags bamse (som ligner på den i byggmakker reklamene, bare gul) som dreiv og kjørte en bil, og headbanga samtidig, under hele musikkvideoen omtrent.Låta er ganske monoton, utifra det jeg husker. Kommer ikke på hva den heter -.-

 

Må være mr oizo

og

http://www.youtube.com/watch?v=YQXiew-DQH4

 

Husker vi masjerte til denne i millitæret. Kvartermesteren med ghettoblaster på skulderen.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Er en sånn sang, som TV-Norge spiller av i reklamene for seg selv (tror jeg). Teksten er noe ala "Hoping life could be like on tv...", rolig sang. Har lett en del, men finner ikke. Bryr meg ikke om det er et klipp på Youtube eller hva det er, sikkert bare TV-Norge som har dikta opp noe. :p

 

Canal digital tror jeg du tenker på

Lars kilvold som har laget sangen.

'

*Gå hit og trykk på ipoden

 

https://www.canaldigital.no/upload/digital_tv/index.html

Lenke til kommentar
Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen?

 

Pista 02

Det er foresten feil, ingen metallica sang som heter Pista 02

Det er

. Anbefaler deg å se versjonen jeg linka til, best there is :)

Der var den ja, takk skal du ha. S&M versjonen var bra, liker de S&M sangene. Må skaffe meg albumet

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...