vStyle Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres ut som "My Doorbell", ja . Link. I'm thinkin' about my doorbellWhen ya gonna ring it, when ya gonna ring it I'm thinkin' about my doorbell When ya gonna ring it, when ya gonna ring it I'm thinkin' about my doorbell When ya gonna ring it, when ya gonna ring it Yeah, I been thinkin' about my doorbell Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det var "My Doorbell", ja. Takker Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg var nettopp i Bulgaria hvor jeg hørte to sanger som jeg ikke fikk navnet på. Den første har jeg bare et lite lydklipp av. Den andre er en dance sang (tror jeg) hvor det er en dame stemme som synger. Fikk med meg noe av det hun sa, men er ikke sikker på om det er helt riktig; you're like a rush. emotions never ending. I tried to stop. I love the way that you dance. Vet det ikke er mye til hjelp, men om noen vet noe så hadde dt vært flott Takk for all hjelp! EDIT: her kan du laste ned klippet. sorry for at jeg ikke fant noen bedre måte å gjøre det på fort, men jeg fikk ikke lastet opp .amr fil. http://www.zshare.net/download/10467888df1c0f39/ Endret 13. april 2008 av a-henriksen Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter den sangen som er på Tine reklamen som går nå om dagen? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Pista 02 Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Pista 02 Ok. Takker og bukker Lenke til kommentar
Amento Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter den sangen som er på Tine reklamen som går nå om dagen? Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil Som nenvt i går i samme tråd: Herman Hermit`s "No milk today" Er det nokon som veit kva den songen i den nye Tine-reklama heiter? Den reklama der folk driv og dett og snublar... ("Melk gjør deg sterkere", eller noko i den dur.)Takkar for svar Er det nokon som veit kva den songen i den nye Tine-reklama heiter? Den reklama der folk driv og dett og snublar... ("Melk gjør deg sterkere", eller noko i den dur.)Takkar for svar Den er vel tatt opp flere ganger, og et søk ville gitt deg til svar at det er Herman's Hermits - No Milk Today. lurer på hva den sangen i tine reklamen heter, de syner noe sånt som ''No milk today lalalalala the company was gay''? er ikke helt sikker på om det er akkurat det de synger, men kan se om jeg kan få til et lydklipp av det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har noen peil på hva sangen i "Smil" reklamen so går for tiden heter? Er også på jakt etter den sangen som blir noe brukt i "Anna Pihl" på Tv2. Håper at noen her har noen svar å gi Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den andre er en dance sang (tror jeg) hvor det er en dame stemme som synger. Fikk med meg noe av det hun sa, men er ikke sikker på om det er helt riktig; you're like a rush. emotions never ending. I tried to stop. I love the way that you dance.Vet det ikke er mye til hjelp, men om noen vet noe så hadde dt vært flott Takk for all hjelp! Kylie Minogue - "Wow"? Har noen peil på hva sangen i "Smil" reklamen so går for tiden heter? Håper at noen her har noen svar å gi Jada, og de finner du om du søker i tråden. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Grillreklamen fra Gilde? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lurer på hva en sang heter: den er norsk, rapp og refrenget går sånn: "hvem er han du digger mest, han som flyr å leker deilig men ekke no kjekk, jeg er kjendis uten penger og som men jeg veldig god på rap så jeg får damer som faen" eller no Hvilken sang ? Takk Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Pista 02 Det er foresten feil, ingen metallica sang som heter Pista 02 Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tusen takk! Det var Wow - Kylie Minogue. Fant også ut den andre sangen jeg lette etter som var Kat DeLuna featuring Elephant Man - Whine Up. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva heter Metallica sangen som spilles på 2:46 i denne videoen? Pista 02 Det er foresten feil, ingen metallica sang som heter Pista 02 Det er . Anbefaler deg å se versjonen jeg linka til, best there is Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Leter etter en sang med tittel som er noe sånt som "LoungeMeister" eller lignende. Musikkvideoen er laget i pixel-art (ala habbo-hotell spillet) og det er elektonika (tror jeg). Vanskelig å skrive ned et utdrag av sangen basert på det jeg husker. Bilde fra Habbo-hotel, samme måte musikkvideoen er laget på. Det er en gjeng som reiser rundt og gjør diverse ting. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Leter etter en sang med tittel som er noe sånt som "LoungeMeister" eller lignende. Musikkvideoen er laget i pixel-art (ala habbo-hotell spillet) og det er elektonika (tror jeg). Vanskelig å skrive ned et utdrag av sangen basert på det jeg husker. Dette kan vel neppe være noe annet enn Ugress. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei! Er ute etter en klassisk sang, som ofte blir brukt i sammenheng med oppspolede-klipp på tv`en osv. Fryktelig dårlig forklart, men har ikke peiling på hvem det er som har den eller hva den heter. Håper noen har det Lenke til kommentar
WASD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den sirkus melodien? Som alle kan nynne, men ingen kan! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Den sirkus melodien? Som alle kan nynne, men ingen kan! Jaaa... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå