Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Høres ut som "My Doorbell", ja :). Link.

 

I'm thinkin' about my doorbell

When ya gonna ring it, when ya gonna ring it

I'm thinkin' about my doorbell

When ya gonna ring it, when ya gonna ring it

I'm thinkin' about my doorbell

When ya gonna ring it, when ya gonna ring it

Yeah, I been thinkin' about my doorbell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var nettopp i Bulgaria hvor jeg hørte to sanger som jeg ikke fikk navnet på.

 

Den første har jeg bare et lite lydklipp av.

 

Den andre er en dance sang (tror jeg) hvor det er en dame stemme som synger. Fikk med meg noe av det hun sa, men er ikke sikker på om det er helt riktig; you're like a rush. emotions never ending. I tried to stop. I love the way that you dance.

Vet det ikke er mye til hjelp, men om noen vet noe så hadde dt vært flott :p

Takk for all hjelp! :D

 

EDIT: her kan du laste ned klippet. sorry for at jeg ikke fant noen bedre måte å gjøre det på fort, men jeg fikk ikke lastet opp .amr fil. http://www.zshare.net/download/10467888df1c0f39/

Endret av a-henriksen
Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er på Tine reklamen som går nå om dagen?

 

Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil

 

Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil

 

Som nenvt i går i samme tråd: Herman Hermit`s "No milk today"

 

Er det nokon som veit kva den songen i den nye Tine-reklama heiter? Den reklama der folk driv og dett og snublar... ("Melk gjør deg sterkere", eller noko i den dur.)

Takkar for svar

 

Er det nokon som veit kva den songen i den nye Tine-reklama heiter? Den reklama der folk driv og dett og snublar... ("Melk gjør deg sterkere", eller noko i den dur.)

Takkar for svar

 

Den er vel tatt opp flere ganger, og et søk ville gitt deg til svar at det er Herman's Hermits - No Milk Today.

 

lurer på hva den sangen i tine reklamen heter, de syner noe sånt som ''No milk today lalalalala the company was gay''? er ikke helt sikker på om det er akkurat det de synger, men kan se om jeg kan få til et lydklipp av det
Lenke til kommentar
Den andre er en dance sang (tror jeg) hvor det er en dame stemme som synger. Fikk med meg noe av det hun sa, men er ikke sikker på om det er helt riktig; you're like a rush. emotions never ending. I tried to stop. I love the way that you dance.

Vet det ikke er mye til hjelp, men om noen vet noe så hadde dt vært flott :p

Takk for all hjelp! :D

Kylie Minogue - "Wow"?

 

Har noen peil på hva sangen i "Smil" reklamen so går for tiden heter?

 

Håper at noen her har noen svar å gi :D

Jada, og de finner du om du søker i tråden. :)

Lenke til kommentar

Leter etter en sang med tittel som er noe sånt som "LoungeMeister" eller lignende. Musikkvideoen er laget i pixel-art (ala habbo-hotell spillet) og det er elektonika (tror jeg). Vanskelig å skrive ned et utdrag av sangen basert på det jeg husker.

 

nakyma_de.gif

Bilde fra Habbo-hotel, samme måte musikkvideoen er laget på. Det er en gjeng som reiser rundt og gjør diverse ting.

Lenke til kommentar
Leter etter en sang med tittel som er noe sånt som "LoungeMeister" eller lignende. Musikkvideoen er laget i pixel-art (ala habbo-hotell spillet) og det er elektonika (tror jeg). Vanskelig å skrive ned et utdrag av sangen basert på det jeg husker.

Dette kan vel neppe være noe annet enn Ugress.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...