Honeycomb Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er en sang som går på radio fortia. "Shuld i give up, or shuld i.. chaining paper" Adele - Chasing Pavements Du kunne funnet denne lett med et lyrics-søk på Lets Sing It. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva heter den mexicanske sangen som spilles i Casa Bonita i den South Park-episoden hvor Cartman lurer Butters ned i det bombeskjulet? Jeg finner ikke sangen på youtube, men jeg håper noen vet hvilken sang jeg mener. Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei! Jeg lurer så mye på en sang jeg hørt i 5-6 alderen, rundt 95 til kanskje 2002. Vet ikke hva tid sangen ble laget, men jeg innbiller meg at den var ganske populer siden jeg hørte på den, eneste jeg husker er en slags solo i den, har nunna litt så kanskje det hjelper. Evig takknemlig Edwyn Collins "A Girl Like You," bolla80 fant det ut:-) what_song.wav Endret 11. april 2008 av Halsstikkar Lenke til kommentar
maylille Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Reklamen for Nokia 5610 express music har en slags kollage av ulike musikksnutter, og midt inni er det en funky elektronika-snutt uten noe vokal som jeg GJERNE skulle likt å vite hvem som har laga! Finner ikke den norske versjonen av reklamen på youtube, derfor har jeg ingen link, dessverre. Lenke til kommentar
KattkukJEEH Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Syntes det hørtes så jævlig kjent ut, og det var det... Mark Knopfler - What it is (måtte spørre en kompis ) Takk skal du ha Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Strilerlåt om et ferjesamband på vestlandet. Mulig det var Busserulls... En del av teksten er hvor ferjekontrolløren ekspederer og gir folk masse kommentarer osv. Noen som vet hva slags norsk tøyselåt dette er? Den var pop på tidl 90-tallet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Vinskvetten - Ferjebilletøren EDIT: Tekst og gitargrep http://nortabs.net/tabs/s/salhus_vinskvett...gebillettoeren/ Endret 11. april 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Haha. Konge. Tusen takk. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 den går sånn: fir å en halv pens to å en halv pins fir å en halv fjærs, jeg kan litt tysk å jeg kan litt fransk men je skjønner ikke bære når dom tæller på dansk.... er sånn danseband aktig... vet noen hva den heter? ell hvem som synger?? Lenke til kommentar
hokkisv Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "Nordnorske gutter er det beste som finns", "knuller i øst og vest" er noe av det de synger i sangen. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bolla80 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei!Jeg lurer så mye på en sang jeg hørt i 5-6 alderen, rundt 95 til kanskje 2002. Vet ikke hva tid sangen ble laget, men jeg innbiller meg at den var ganske populer siden jeg hørte på den, eneste jeg husker er en slags solo i den, har nunna litt så kanskje det hjelper. Evig takknemlig Hei, utfra det du nynnet på klippet, er jeg rimelig sikker på at det var soloen i Edwyn Collins "A Girl Like You," som kom i 1994 Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lurer på hva denne Oddvar Torsheim-sangen, som han synger her heter: http://www.youtube.com/watch?v=hfG1nFx3Vmo...feature=related Ikke den første, men den andre, (kom at, kom heimat....) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som vet hvilken sang som blir brukt i Mazda S6 reklamen? Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg leter etter en sang de synger "hot" i og stemmen er litt "uklar". Noen som vet hvilken sang. Lenke til kommentar
Honeycomb Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ka heiter sangen som er på sjokoladen "SMIL" si reklame? Tror det er Love Me - Free Design men har ikke klart å laste den ned... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ka heiter sangen som er på sjokoladen "SMIL" si reklame? Tror det er Love Me - Free Design men har ikke klart å laste den ned... Sikker på at det er den? Andre forslag? Edit: Det var den Endret 11. april 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Honeycomb Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ka heiter sangen som er på sjokoladen "SMIL" si reklame? Tror det er Love Me - Free Design men har ikke klart å laste den ned... Sikker på at det er den? Andre forslag? Edit: Det var den Den heter Love You Fant det ut nå, finnes på iTunes. Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei!Jeg lurer så mye på en sang jeg hørt i 5-6 alderen, rundt 95 til kanskje 2002. Vet ikke hva tid sangen ble laget, men jeg innbiller meg at den var ganske populer siden jeg hørte på den, eneste jeg husker er en slags solo i den, har nunna litt så kanskje det hjelper. Evig takknemlig Hei, utfra det du nynnet på klippet, er jeg rimelig sikker på at det var soloen i Edwyn Collins "A Girl Like You," som kom i 1994 Tuusen takk. Var den jeg varpå jakt etter :-) Lenke til kommentar
elskerfotball Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er en sang jeg har lurt på hva het en stund nå, og nå fant jeg dette klippet på youtube: Noen som kan navnet på denne sangen? Og mener jeg og har hørt en annen versjon av denne sangen så hvis det er noen som vet navnet på flere versjoner av den er det bare å si ifra! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er ute etter en sang hvor det er den ene russetutelåta som er melodien, noen som vet en sang med russetute? Er en veldig gammel sang:P er ikke noe nytt akkurat^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå