johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, dette kan bli innviklet, men håper det går bra.I Michael Jackson - Thriller er det en "ond" stemme som snakker. Denne stemmen sier to vers av et dikt eller noe sånnt. Jeg har hørt at det er Vincent Price som har denne stemmen, men er ikke helt sikker. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"? For å svare på det jeg vet: Det stemmer at Vincent Price fremfører rapen på slutten av "Thriller". Kan ikke uttale meg om det siste da jeg rett og slett ikke har peiling. Som en liten kuriositet; skrevet om Iron Maidens "The Number Of The Beast": The song has a spoken introduction which could have worked well as a general introduction to the album. In it, an unnamed British thespian reads an excerpt from Revelations in his best Vincent Price voice. According to Bruce Dickinson, the band had asked Price to do the narration himself but he wanted too much money. Instead, Mr. Price ended up doing a ridiculous rap on Michael Jackson's "Thriller" which actually detracts from the song. It irritates me to no end that Vincent Price couldn't be bothered to appear on "The Number Of The Beast". Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Gidder ikke søke eller lete, så jeg spør; hva heter sangen på slutten av Ut i Vår Hage, da rulleteksten kommer? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som var på Rådhusplassen i helgen? Hva heter den sangen/sangene Paperboys fremførte? Det er en av de nyeste, men ikke Wiggle It... Paperboys - Tomorrow var det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) på en the simpsons episode (Simpsons 05x21 - Lady Bouvier's Lover), hvor abe (faren til homer) forelsker seg i mora til marge også tar burns over på en dans også skal de gifte seg osv. helt i slutten når abe og mora til marge sitter på bussen setter otto på en sang, jeg antar at det er noe kødd\parodi greier men, om det er en sang, hva heter den? artist? veldig sånn seasons in the sun stil... Hello grandpa my old friend, your bissy day is at an end.... they tell a tale thats worth ignoring osv osv... Endret 20. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) den handycam reklamen til sony/canon veit ikke helt der han filmer med et kamera, hopper inn til noen rare folk og putter den i tven dems... hva heter sangen? edit: masse feiler Endret 20. juni 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Btw, hva heter sangen i Imsdal-reklamen? Hvis du tenker på musikken i filmen som starter automatisk når du går inn på www.imsdal.no er denne besynderlig lik refrenget av Korns "Here To Stay". Kan ikke være tilfeldig at melodien er så lik? Klikk dere inn og døm selv... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 den handycam reklamen til sony/canon veit ikke heltder han filmer med et kamera, hopper inn til noen rare folk og putter den i tven dems... hva heter sangen? edit: masse feiler Så vidt jeg husker Stereo Total - "I Love You, Ono". Har blitt besvart tidligere, men gjør gjerne et søk for å være sikker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kan noen si meg hvem sangerb som er på 96% puddel rock og halvliters rock? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Kan noen si meg hvem sangerb som er på 96% puddel rock og halvliters rock? Halvliter rock: CD1 01: We Will Rock You - Queen 02: Rockin' All Over The World - Status Quo 03: Fox On The Run - Sweet 04: 10 000 Lovers - TNT 05: Poison - Alice Cooper 06: We're Not Gonna Take It - Twisted Sister 07: Wild Thing - The Troggs 08: Mony Mony - Billy Idol 09: Hold The Line - Toto 10: Down Under - Men At Work 11: You're In The Army Now - Bolland & Bolland 12: Let's Stick Together - Bryan Ferry 13: Sleeping My Day Away - D-A-D 14: Black Night - Deep Purple 15: The Passenger - Iggy Pop 16: Addicted To Love - Robert Palmer 17: Make Me Smile (Come Up And See Me) - Steve Harley & Cockney Rebel CD2 01: Levva livet - Åge Aleksandersen 02: Vi ska fæst - D.D.E. 03: Den du veit - Marius Müller 04: Roll Away The Stone - Mott The Hoople 05: Vi är på gång - Tomas Ledin 06: Unbelivable - EMF 07: Wild Wild Life - Talking Heads 08: Changes - David Bowie 09: Paranoid - Black Sabbath 10: Easy Livin' - Uriah Heep 11: 2-4-6-8 Motorway - Tom Robinson Band 12: Stygge lille Trine (Live) - Postgirobygget 13: Whatever Happened To My Rock'N'Roll (Punk Song) - Black Rebel Motorcycle Club 14: 1999 Man - Euroboys 15: Milk And Alcohol - Dr. Feelgood 16: Knock Me Down - Red Hot Chili Peppers 17: Always Look On The Bright Side Of Life - Monty Python 96% puddelrock: 01: In My Dreams - Wig Wam 02: 10.000 Lovers - TNT 03: Rock The Night - Europe 04: Drums Of War - Tindrum 05: Still In Love - Stage Dolls 06: This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us - Ole Evenrud 07: Bang - Gorky Park 08: Cum On Feel The Noise - Quiet Riot 09: Bye Bye Johnny - Return 10: Wind Of Change - Scorpions 11: Secret Of My Success - Night Ranger 12: Forever In My Heart - Da Vinci 13: Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe 14: Get It On - Kingdom Come 15: Hungry For Heaven - Dio 16: Heaven Tonight - Yngwie Malmsteen 17: Go On Fast (Partymix) -The Heavys Endret 21. juni 2005 av johnj Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hørte en sang på TV2 i går. Det var en dance-aktig beat med introen til Chris Isaak - Wicked Game. Altså den gitarlyden helt i begynnelsen. Noen som har peiling? Chris Isaac vs.Fatboy Slim - Praise a wicked game Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 +Det er en svensk sang, var veldig populær for et år siden, alle sang på den, typisk kjærlighetssang. +Deler av sangen er: "jäg vil *bla bla bla bla*, og *bla bla bla bla bla bla bla*, vite hälva sanningen" eller noe i den duren. Ganske rolig, men med noen sterke partier. +Jeg tenker ikke på "jäg vil kjenna din kropp imot min" som er litt lystigere... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for hjelpen folkens , men fant ut av det selv, Tommy Nilsson - Öppna din dörr (svensk er jaggu stygt!) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk for hjelpen folkens , men fant ut av det selv, Tommy Nilsson - Öppna din dörr (svensk er jaggu stygt!) heh skulle til å tippe Gyllende Tider - Jag vil känna din kropp imot min Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *Greier om Michael Jackson - Thriller, og den delen av sangen som er sunget av Vincent Price* Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg så en South Park episode forleden dag, den het The Losing Edge tror jeg, i 9. sesong. Der slåss faren til Stan og da kom det musikk som gikk" youre the best, of all, nothing is ever gonna keep you down" og sånn gikk den, noen som vet hva den heter? EDIT: Leif Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 lurere fortsattt på denne sangen.... har bare begynnelse å slutt.. hører hvor skille er hen Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) edit: feil La ut et navn på en sang. Men viste seg å være heilt feil. :S Endret 23. juni 2005 av XeLix Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg lurer på hva sangen i "Cold Case" episode 15 heter? de er ved "ønskebrønnen" i begynelsen av serien. noen som kan hjelpe?? på forhold takk:) Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg lurer på hva sangen i "Cold Case" episode 15 heter? de er ved "ønskebrønnen"i begynelsen av serien. noen som kan hjelpe?? på forhold takk:) The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles) Det hjelper å google skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå