Clerion Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei! Jeg har hørt en sang som jeg lurer på HVA heter og HVEM som har den... Alt jeg har fra teksten er "But its me ( drar lenge på me), me and my (elns) og "Take it eeeeasy" Melodien er rolig og fin.. Fint om noen får noe ut av dette for nå har jeg lett meg skakk på google og på div lyrics-sider. Hei. Er temmelig sikker på at låta du leter etter er: William Hut - Take it Easy Mange tusen takk! Det var det vet du Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil De sier "The company is gay", men "gay" betyr ikke homofil, men "glad". Lenke til kommentar
jensens Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hørte en sang på radioen i dag når jeg var på jobb, dem synger "What do I have to prove to you tiffany" eller noe, noen som vet navn på den låta? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hørte en sang på radioen i dag når jeg var på jobb, dem synger "What do I have to prove to you tiffany" eller noe, noen som vet navn på den låta? prøv trådens søkefunksjon Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som så Norske talenter på fredag, og kan fortelle meg hva sangen "New age ninjas" brukte heter? Takk ^^ Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) TV3 har en promotionsnutt for egne programmer på mandagskveldene. Der spilles det en sang som minner, hvertfall meg, om Ladytron. Det synges ikke, så jeg har ikke sjangs å prøve meg på noen lyrics-søk. Hadde uansett satt kjempestor pris på om noen hadde en formening om hvem dette er :-) Endret 7. april 2008 av stian-hg Lenke til kommentar
ztronzo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg trenger hjelp til en sang !!! Jeg har hørt den en del ganger på The Voice Tv "Nordisk Musikk" Det er en animasjons musikk video og det er en mann som synger ofte "radio, .. Radio" det er finsk eller dansk han synger ... Dør hvis jeg ikke finner låta! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har sett nyeste Varg Veum-filmen (Falne Engler ellerno) og husker hva låten som spilles i åpningscenen heter? Soundtracket er ikke listet på IMDb. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hørte en sang på radioen i går, det var en dance-aktig versjon av "Estelle - American Boy", anyone? Bumper meg selv Lenke til kommentar
Burrinis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Noen som kan si meg hva den engelske versjonen til dj roine - ragnar heter? Endret 8. april 2008 av Burrinis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hørte en sang på radioen i går, det var en dance-aktig versjon av "Estelle - American Boy", anyone? Bumper meg selv Originalen er ganske dansbar allerede spør du meg? Har funnet andre remixer, noen av de? http://www.myspace.com/2emedanger ttp://sja.imeem.com/music/UQbEA-MF/estelle_american_boy_ts7_remix/ http://pandatoes.blogspot.com/2008/03/ts7-...-and-kanye.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hørte en sang på radioen i dag når jeg var på jobb, dem synger "What do I have to prove to you tiffany" eller noe, noen som vet navn på den låta? prøv trådens søkefunksjon Nixon's - Tiffany ? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som så Norske talenter på fredag, og kan fortelle meg hva sangen "New age ninjas" brukte heter? Takk ^^ Bumper meg selv.. Anyone!??!? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hva heter denne fete låta? Har du hørt igjennom klippene på hjemmesiden hans? http://www.liamfinn.tv/flash.html Tror det må være denne: Lead baloon Its a sad day when it comes to this but a free man is a happier man walk home and reminisce you were the highlight of the party my head feels like a lead balloon I've got little to no memory I blame myself and so do you in the wee hours of the morning stuck in traffic or still in bed but we don't eat but they can't hear us take no prisoners leave no traces one day we'll be laughing loudly mad man with a nervous twitch you'll find love in a cemetery young girl no more soul half of her family stumbled on something gold is it IQ is a metaphor dab hand at a million things but you know what you're good for (yeah yeah yeah yeah yeah I know what I'm looking for) Endret 8. april 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hører en en sang av og til på radioen som jeg aldri klarer å huske, husker bare at den var veldig fin. Det er en ny norsk kvinnelig artist som hetet Ingrid og et etternavn som begynner på A Noen som vet hvilken artist jeg leter etter? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Så akkurat på The Office på TV2 Zebra - Dette var nærmere bestemt episode 13 - "Traveling Salesman" sesong 3. Dwight og Jim skal ut og selge, og reiser ut med bilen. Da de kommer til stedet de skal selge, blir Dwight igjen i bilen, mens Jim går ut. Så ser man at Dwight setter på en sang på radioen, mens han spiller luftgitar og rocker! Sangen var skikkelig heftig, med et rått gitarriff! Prøvde å finne klippet på Youtube, uten hell! Noen som kanskje har episoden på PCen, som kunne hjelpe meg? EDIT: EIVG TAKKNEMLIG TIL DEN SOM VET HVA SANGEN HETER! Her er videoen: http://www.dropshots.com/BungieMan# Endret 8. april 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ka heiter sangen som er på sjokoladen "SMIL" si reklame? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hører en en sang av og til på radioen som jeg aldri klarer å huske, husker bare at den var veldig fin. Det er en ny norsk kvinnelig artist som hetet Ingrid og et etternavn som begynner på A Noen som vet hvilken artist jeg leter etter? Er O helt utelukket? Hvis Ingrid Olava er et alternativ er det nok helst "Only Just Begun" eller "Back To Love" du har hørt. Ka heiter sangen som er på sjokoladen "SMIL" si reklame? The Free Design - "Love You". Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva heter denne fete låta? Har du hørt igjennom klippene på hjemmesiden hans? http://www.liamfinn.tv/flash.html Tror det må være denne: Lead baloon Its a sad day when it comes to this but a free man is a happier man walk home and reminisce you were the highlight of the party my head feels like a lead balloon I've got little to no memory I blame myself and so do you in the wee hours of the morning stuck in traffic or still in bed but we don't eat but they can't hear us take no prisoners leave no traces one day we'll be laughing loudly mad man with a nervous twitch you'll find love in a cemetery young girl no more soul half of her family stumbled on something gold is it IQ is a metaphor dab hand at a million things but you know what you're good for (yeah yeah yeah yeah yeah I know what I'm looking for) Jepp, den var det Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå