Anonym234 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=3330687 Dansegruppen Ekstriko. Hva heter sangen i bakgrunnen? Tøft show forresten, verdt en titt. Innslag 4198. Ramalama Bang Bang - Roisin Murphy Jeg synes det var skikkelig dårlig. Danserne var crappy, og de har stjålet hele konseptet (inkludert sangen) fra amerikanske So You Think You Can Dance. Bare sjekk ut denne http://youtube.com/watch?v=0c4caXZllKc Det er skikkelig dans! Den du linka til var litt bedre, ja.. Jeg hadde ikke sett den, men nå må jeg jo si meg enig i at det blir for billig å bare stjele noen andres idé. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva heter sangen som begynner på 1:05? Remix av Jimi Hendrix - Magic Carpet Ride Lurer på hva sangen i linken under heter. Fikk den av en kamerat, og den har gått rundt som "Spor 21". http://www.speedyshare.com/421348573.html - 5mb Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva heter sangen i reklamen for melk som går på tv for tiden? Syns jeg hører "the milk is gay", men regner med at det er helt feil Som nenvt i går i samme tråd: Herman Hermit`s "No milk today" Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser på So You Think You Can Dance på TVNORGE akkurat nå. Og de viser hvem som var flinke til å danse, med en sang i bakgrunnen. Kun instrumental, litt Linkin Park-preg over sangen. Litt techno/rock, dvs. rockebeat. Og et pianoriff kom innimellom. Vanskelig å forklare! =) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet om en japansk "one hit wonder" på 70-80 tallet, ble spilt på radion osv...noen som kan mimre tilbake? Tusen takk;) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet om en japansk "one hit wonder" på 70-80 tallet, ble spilt på radion osv...noen som kan mimre tilbake? Tusen takk;) Kyu Sakamoto - "Sukiyaki" ? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 haha ja...takk! må bare si at dette er en utolig post, får jo svar på alt jeg spør om;) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så nettop Scrubs på Tv2. hva heter sangen når JD ligger med Elliot i juletida? (På sofaenen) Lenke til kommentar
jensens Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://files.filefront.com/Druid+solo+vs+A...;/fileinfo.html Noen som vet hva den første sangen der heter? Takker for svar. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken pavarotti-"låt" ble spilt på slutten av tg i år? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noken som veit kva sang det her er? Lenke til kommentar
callahan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så nettop Scrubs på Tv2. hva heter sangen når JD ligger med Elliot i juletida? (På sofaenen) er det i episoden "My own Personal Jesus" ? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva heter den siste sangen han spiller ? Lenke til kommentar
JanneG Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kjempestor takk, til de som klare å finne ut av: Herman Hermit`s "No milk today" -sangen som er på reklamen på TV2. Ble gal av denne!! Tusen takk til de som løste denne! Endret 5. april 2008 av JanneG Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hørte en sang på radioen i går, det var en dance-aktig versjon av "Estelle - American Boy", anyone? Lenke til kommentar
Honeycomb Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det noen som har sett reklamen for ungkaren 20 vs 40? Der spiller de to sanger, først Dont cha med Pussy Cat Dolls og så en annen. Hva heter den siste sangen? Noe med look for love eller noe... Lenke til kommentar
ThomsaX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Steppenwolf - magic carpet ride Endret 6. april 2008 av ThomsaX Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Så nettop Scrubs på Tv2. hva heter sangen når JD ligger med Elliot i juletida? (På sofaenen) Så episoden jeg også Er ganske sikker på at sangen er Dreaming of You av The Coral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå