Cryflopp Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ingen som vet hvilken sang som blir spilt av helt i slutten av denne traileren ? Link : http://www.imdb.com/video/trailer/me60544458/ jeg prøvde å google på litt av texten som jeg hører på google da kom jeg fram til en og 2 sanger... men begge dem var da feil :/ noen som vet??? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Noen som vet hva den første sangen heter?http://youtube.com/watch?v=83Y9v2Pn3k0 søkt på det jeg skjønte av lyrics og rick ross, men uten hell. Noen som vet? :| Endret 28. mars 2008 av vStyle Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ingen som vet hvilken sang som blir spilt av helt i slutten av denne traileren ? Link : http://www.imdb.com/video/trailer/me60544458/ jeg prøvde å google på litt av texten som jeg hører på google da kom jeg fram til en og 2 sanger... men begge dem var da feil :/ noen som vet??? Robbie Robertson - Shine your light Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ingen som vet hvilken sang som blir spilt av helt i slutten av denne traileren ? Link : http://www.imdb.com/video/trailer/me60544458/ jeg prøvde å google på litt av texten som jeg hører på google da kom jeg fram til en og 2 sanger... men begge dem var da feil :/ noen som vet??? Robbie Robertson - Shine your light takk skal du ha Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 noen som vet hva hip-hop sangen på denne siden heter; www.quis.no Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 noen som vet hva hip-hop sangen på denne siden heter; www.quis.no ehm, hip-hop sang ? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 noen som vet hva hip-hop sangen på denne siden heter; www.quis.no ehm, hip-hop sang ? Hadde tenkt å svare det samme som deg, men om du begynner å spille spillet så kommer sangen.... jeg vet ikke hvemd et er Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kan noen hjelpe meg å finne en dritstygg og irriterende asiatisk sang som er på youtube. Det er 2 personer som står på en stor eng og synger nasalt og kjempefælt. Trenger den for ein god latter på vors. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Leter etter en rolig sang. Tror det kun er gitar og kvinnestemme (ganske forsiktig sådan). Husker bare en linje, den første:"1, 2, 3, 4 say you love me more". Det er to stavelser mellom 4 og say, men husker ikke hva det er. Prøvde å google, men det gikk dårlig. Noen som vet? Feist - 1, 2, 3, 4 (One Two Three Four) Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som vet hva den sangen som er på den nyeste "Bonaqua" reklamen heter? bump : < Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kan noen hjelpe meg å finne en dritstygg og irriterende asiatisk sang som er på youtube.Det er 2 personer som står på en stor eng og synger nasalt og kjempefælt. Trenger den for ein god latter på vors. Nesten 100% sikker på at det er en låt fra Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 noen som vet hva hip-hop sangen på denne siden heter; www.quis.no ehm, hip-hop sang ? Du må starte spillet for at sangen kommer på Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, lurer på hva sangen i introen til "Hotel Rwanda" heter. Det er en norsk kvinne vet jeg. Her er den: http://youtube.com/watch?v=-i-Y7-E17BM Hilsen Mats Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hva heter den sangen som spilles i den reklamen for et eller anned med fotball der de viser fotballflagg, klubber, fans osv med tekster som Håp, lidenskap, kjærlighet, tro osv. Den går på TV2 for tiden. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hey, hva heter den sangen i filmen Wild Hogs i scenen der travolta kutter bensinledningene på alle de motorsyklene? Høres ut som no 80-talls rock... bon jovi kanskje. Takker for svar Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg er kanskje på bærtur, men det er faktisk 2 bon jovi sanger i filmen. Det er: "Wanted Dead or Alive" og "Lost Highway" Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 det var Wanted dead or alive ! tusen takk ! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Lurer veldig på hva en sang heter. Skulle jeg plassert den i en sjanger ville det vel kanskje blitt dance. Rerfrenget ender på "...higher". Først blir det sunget litt fort, men så går ordene før higher og higher litt tregere. Er ikke veldig lett å skjønne teksten. Det minner veldig om Sunblock, men vet det ikke er det. Synes også sangen kan minne veldig om Sunloverz - Shine On til tider. Lurer egentlig på om det er en eldre slager som er remixa, men er ikke helt sikker. Vet ikke om dette her hjalp, men er det noen har noe anelse ville det vært til veldig hjelp. Endret 29. mars 2008 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva heter artist og sang som blir spilt på reklamen til Tippeligaen 2008? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå