diversity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Søker etter en sang av metallica. I musikkvideoen er de inne i et rom og det går rundt og rundt. Hva heter sangen? Memory Remains? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg hørte en sang da jeg var i Frankrike i sommer, det var en versjon av Mario sin "Let me love you", bare sunget av en dame (muligens Mario er med i tillegg). Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg hørte en sang da jeg var i Frankrike i sommer, det var en versjon av Mario sin "Let me love you", bare sunget av en dame (muligens Mario er med i tillegg). Noen som vet hva den heter? The Fugees - Ready or Not? Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hørte en sang på TV2 i går. Det var en dance-aktig beat med introen til Chris Isaak - Wicked Game. Altså den gitarlyden helt i begynnelsen. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg hørte en sang da jeg var i Frankrike i sommer, det var en versjon av Mario sin "Let me love you", bare sunget av en dame (muligens Mario er med i tillegg). Noen som vet hva den heter? The Fugees - Ready or Not? Nei nei, det er en helt ny sang som er veldig hot nede i Frankrike akkurat nå. Den kom nå i sommer, og eneste jeg vet et at en dame synger refrenget. Må bare finne ut hvem det er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sitter og ser på one tree hill på tvnorge nå. Noen som vet hvilken sang de spilte i begynnelsen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sitter og ser på one tree hill på tvnorge nå. Noen som vet hvilken sang de spilte i begynnelsen? Gavin DeGraw - I Don't Want To Be Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Den sangen i Lost når Boone dør, hvor kan jeg skaffe den? EDIT: For de som måtte trenge den: http://www.sparklies.org/~lisa/lost/goodie...rm_endmusic.zip Endret 20. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 co2: jeg tror ikke denne tråden her er for å "skaffe" seg forskjellige sanger. Den er vel heller bare for å finne låtnavn og/eller artist Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som kan hjelpe med en låt som går mye på radioen i disse dager? Den starter de første sekundene med noe som kan ligne på fele eller annet strykeinstrument. Så går den over til litt mer R'n'B/hip-hop med ganske bra tempo... Suggestion of the day: Robyn - "Be Mine". Lite hørt på riksradio, men desto oftere på *swoosh* DIN lokale hit-hit-hit-hitstasjon med utelukkende *swoosh* 100 % hits. Hits-hits-hits-hits....*loop to fade out* Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Suggestion of the day: Robyn - "Be Mine". Lite hørt på riksradio, men desto oftere på *swoosh* DIN lokale hit-hit-hit-hitstasjon med utelukkende *swoosh* 100 % hits. Hits-hits-hits-hits....*loop to fade out* Forøvrig en snerten liten pop-perle med elementer fra størrelser som Cindy Lauper og DalBello.... Liker den godt jeg. T'Weed Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Musikken i reklamen til Rescue Me på TV3? Trenger å høre den billige plastsangen så jeg får den av hjernen. Endret 20. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Here we go again, here we go again! Så tar den av med bass og greier... Drit fet sang! Hør her Takk skal dere ha! go_again2.zip Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Den sangen i Lost når Boone dør, hvor kan jeg skaffe den? EDIT: For de som måtte trenge den: http://www.sparklies.org/~lisa/lost/goodie...rm_endmusic.zip Uansett så har den ikke noe spesielt navn tror jeg, siden den er laget spesielt for LOST. Kaller den bare "LOST - Do No Harm" jeg. Samme som navn som episoden. Endret 20. juni 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hørte en sang på TV2 i går. Det var en dance-aktig beat med introen til Chris Isaak - Wicked Game. Altså den gitarlyden helt i begynnelsen. Noen som har peiling? Anyone? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som var på Rådhusplassen i helgen? Hva heter den sangen/sangene Paperboys fremførte? Det er en av de nyeste, men ikke Wiggle It... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, dette kan bli innviklet, men håper det går bra. I Michael Jackson - Thriller er det en "ond" stemme som snakker. Denne stemmen sier to vers av et dikt eller noe sånnt. Jeg har hørt at det er Vincent Price som har denne stemmen, men er ikke helt sikker. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som husker MTV Rush introen hvor det er noe stilig grafikk med folk på snowboard, også spiller de en elektro-låt. Noen som vet hva denne låta heter? Den ligner veldig på Boards of Canada - Sixtyten, men er helt andre trommer osv i den låta brukt i Rush introen. Har bladd meg igjennom flere hundre sider hos google, og har laget flere tråder om denne intro låta i andre forum uten hell (f.eks ctgmusic.com) Hjelp?! hvis jeg ikke husker feil nå, og ikke tenker på en eller annen mtv-sak, så mener jeg det er en basement jaxx-låt? men den ligner uansett fint lite på boards of canada.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Here we go again, here we go again!Så tar den av med bass og greier... Drit fet sang! Hør her Takk skal dere ha! Lengre klipp? Har sangen, men klarer ikke koble den på det lille der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå