jH- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier. Sakser fra IMDB: "The Blood of Cuchulainn"Composed by Jeff and Mychael Danna Jeff Danna Music (SOCAN) Mychael Danna Music (SOCAN) Administered by Superliminal Music (ASCAP) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 da jeg var i Danmark med en gjeng venner sommeren 1996 hørte vi mye på en singel med tittel "Guantanamera" (dette er en av endeløse versjoner av sangen, ). dette var en dance/trance-versjon av sangen med en kvinnelig vokat. coveret på singelen var grønn. noen som vet hvilken artist dette var? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier.Sangen som spilles i Ravenous når hovedpersonen sloss oppå det fjellet som han hopper ned fra og knekker beinet. fra 01.52 i denne videoen Tenker du på "The Blood Of Cuchulainn - Boondock Saints Theme"? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har sett reklamen for Miami Vice på Viasat4? Den der negeren av de, synger foran en stripper etter en sang som spilles i bakgrunnen. Hvilken låt er dette? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Anyone? Dette kan jo være hvilken som helst sang. Men forrige gang jeg var der, var det en sang som het DJ Mosebusk - Fly away som ble hyppig spilt. Den har ingen tekst. Dj Execute - Fly Away Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har sett reklamen for Miami Vice på Viasat4? Den der negeren av de, synger foran en stripper etter en sang som spilles i bakgrunnen. Hvilken låt er dette? Tatt opp flere ganger i tråden, søk.. Calvin Harris - Acceptable in the 80s eller Rockwell - Somebody's watching me Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier. Sakser fra IMDB: "The Blood of Cuchulainn"Composed by Jeff and Mychael Danna Jeff Danna Music (SOCAN) Mychael Danna Music (SOCAN) Administered by Superliminal Music (ASCAP) Stemmer...Takk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Anyone? Dette kan jo være hvilken som helst sang. Men forrige gang jeg var der, var det en sang som het DJ Mosebusk - Fly away som ble hyppig spilt. Den har ingen tekst. Dj Execute - Fly Away Som forøvrig starter med "What the hell is going on here?". May Remake gjør i allefall det. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Lurer på hva den snagen som du synger "tilbyy liiiivveee, å løøw/ ate love" i refrenget, har hørt den i introen på Beat for Beat... Ingen som vet hva den heter, er en veldig kjent sang. Hørte den sist på Radio for noen dager siden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen som vet hva den heter, er en veldig kjent sang. Hørte den sist på Radio for noen dager siden de fleste radiostasjoner har en oversikt over sanger de har spilt på nettsidene sine. hvis du husker dato/klokkeslett for når du hørte den er det mulig nettsidene til radiostasjonen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Mener dte var på den svenske P4 tror jeg, tirsdag 18. mars ganske seint på kvelden, vist jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 på The experience 2007 ble det spilt en sang ganske ofte. Var en type "jalla-sang" med et språk som ikke er vesteuropeisk hvertfall. Husker ikke hvordan den var, men håper noen forstår hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet hva den første sangen heter? http://youtube.com/watch?v=83Y9v2Pn3k0 søkt på det jeg skjønte av lyrics og rick ross, men uten hell. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . noen som vet hva denne 80s disco sangen heter? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . noen som vet hva denne 80s disco sangen heter? Rockwell - Somebody's Watching Me Edit: 1k poster, wooh Endret 25. mars 2008 av Sirhaavard Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Anyone? ftp://ftp.gathering.org/TG/2008/HighQuality <-- TG sangene, hør gjennom og se om det er noen av dem. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 På Viasat 4 i reklamepausene kommer det en liten trailer på "Miami Vice", hvor de filmer hovedfiguren vifte med penger i en bar i mellom bena på en dame... Imens spilles det en sang fra 80 tallet hvor det høres ut som en liten rap med litt melodi, så går den lyst osv . noen som vet hva denne 80s disco sangen heter? Rockwell - Somebody's Watching Me Edit: 1k poster, wooh takk leta lenge nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Okei, håper denne nøtta ikke er for vanskelig. Problemet er at jeg ikke husker teksta, eller navn eller noen ting. Jeg tror jeg kan melodien sånn nogenlunde i hodet, men det blir litt vanskelig å skrive det her. Jeg klarer å gjenkjenne låta om jeg hører den, eller muligens hvis jeg leser teksten. Det jeg husker, er at den sangen befant seg på en cd singel. Coveret var helt svart, og midt på var det et tegnet bilde av en arm med boksehanske. Rundt denne armen var det en (orange?) bakgrunn, som var formet som en sirkel rundt denne armen. Sangen minner så vidt jeg husker om en litt rocka irsk folkesang eller noe i den duren. Jeg er ganske sikker på at det kommer fra storbritannia en plass, irsk, skotsk osv. Nesten som en litt roka pubsang med litt fart i. Er denne håpløs å finne tak i utifra dette? Endret 25. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har ikke så mye tips på coveret, men er sjangeren noe lignende Dropkick Myrphys eller Flogging Molly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå