tinejoh Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lurer på en sang. Låten gikk for noen år siden. Refrenget: Oohh Ba ba baaa ba ba bab Oohh Ba ba baaa ba ba bab Musikk videoen var animert og det var en skjeggete fyr som sang den. Det var sånne spraybokser (taggespray) som drev å dansa i kor. Ba ba ba baaaa Får du høre i bakgrunnen hele tiden. Det var hip hop R&B Hadde vært fint om noen kjenner den sangen Takk på forhånd Er det kanskje Promoe med "These walls don't lie"?? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Sangen som spiller Når Jack Jack blir "tent" Takk for hjelp Endret 23. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er Dies Irae av Mozart. Kommer fra Mozart's Requiem. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva heter filmen igjen? Bare søk etter soundtrack så finner du det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var en techno/trance låt som ble spilt noen par ganger på TG, av folka på rad 41, de som hadde med de digre høytalerne. Sangen inneholdte "Cause you are driving me crazy". Stemmen var vel av type mann. Studio B - I see girls ? Der var den ja, takker så mye Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det går en Nordea reklame på tv disse dager. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det går en Nordea reklame på tv disse dager. Noen som vet hva den heter? "1 sekund"? http://www.kampanje.com/multimedia/archive...nd__162136a.wmv Lenke til kommentar
pjusi Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell. Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg er på jakt etter en sang. Det er en type party-sang. Det synes " Danger danger ". Det blir spilt i serien The real Hustler på discovery. Noen vom vet hvilken sang jeg mener? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Electrix Six - Danger danger ? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! Kirsty hawkshaw - Fine Day Eller en annen versjon av den... "Opus III" sin kanskje Endret 24. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lurer på hva den snagen som du synger "tilbyy livveee, å løøw/ ate love" i refrenget, har hørt den i introen på Beat for Beat... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! Minnet meg om Baracuda - La Di Da Edit: Men Footy sin passet visst bedre til din beskrivelse Endret 24. mars 2008 av Sirhaavard Lenke til kommentar
pjusi Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har lett og søkt og alt på Google for å finne denne sangen, men uten hell.Ble spilt på SATS radio den 13.03 ved 15.30 tida Var av type trance sang, men en litt mer roligere versjon. Ei dame som bl.a synger "It's going to be a long night tonight", pluss at det flere steder i sangen synges "da da da di da" (særlig i refrenget) Vokalisten har ganske lys stemme, og noen steder i sangen kommer også fuglekvitter/fuglelyder Tror sangen spiltes en del på nrk mp3 før, men har altså ikke fått med meg hva den het. Håper noen vet! Kirsty hawkshaw - Fine Day Eller en annen versjon av den... "Opus III" sin kanskje Det var den ja! Tusen hjertelig Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Anyone? Lenke til kommentar
moriana Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skulle så gjerne ha hatt tak i en bursdagssang. Den går litt raskt (disco-rytmer). Synger stort sett happy birthday i den. Blir spillt endel på utesteder når noen har bursdag. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tinejoh Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hørte en sang på en fest for noen helger siden, sangen hadde ingen spesifikk tekst det gikk ann å høre på, for hele sangen var bare mumling... mannlig stemme som mumlet hele veien. Sangen var i dance sjangeren, litt rolig i takten men allikevel upbeat.. minnet litt om reggae, og det var trommespill som utgjorde melodien egentlig, typen bongotrommer.. noen som vet hvilken dette kan være? På forhånd takk Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Anyone? Dette kan jo være hvilken som helst sang. Men forrige gang jeg var der, var det en sang som het DJ Mosebusk - Fly away som ble hyppig spilt. Den har ingen tekst. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er Dies Irae av Mozart. Kommer fra Mozart's Requiem. Thanks ! Filmen heter The incredibles Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sangen som spilles i introen til Boondock Saints...Når de går ut av kirka og tenner seg en sigg. Noe felegreier. Sangen som spilles i Ravenous når hovedpersonen sloss oppå det fjellet som han hopper ned fra og knekker beinet. fra 01.52 i denne videoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå