dag73 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Heisann! Åpen Post parodierer Derrick. Noen som vet hva sangen i starten heter? Vet ikke hva sangen heter, men det er themet til Derrick. Regner med at den er komponert for tv-serien. Var det jeg tenkte. Får prøve å finne den. http://i9.ebayimg.com/08/i/000/e1/5e/a0b3_1.JPG Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg lurer på hvor jeg kan få hørt melodien som ble spilt i introen til tv-serien Oliver Twist og Luringen (Escape of the Artful Dodger) som ble sendt på nrk for mange år siden. Har denne melodien et navn? Lenke til kommentar
tolaasen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hei. Jeg lurer på en sang som er til en reklame på tv2 jeg har sett. Tror sangen handler om natur og noe av teksten jeg mener jeg har hørt i den er slik: Where the river float through the vilages, dont let me go, i know, i know, i know, but if youve got to go, oh nooo, sweet traivel home:S haha, det kan hende jeg har helt feile tekster der da, men kan noen hjelpe meg? please:S Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tolaasen: Peter And The Wolf - Safe Travels Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet hva sangen heter? Er sikker litt gammel. Men tror de synger noe slikt "but i crash in my mind......" Ikke sikkert, finder ikke noe på det:P. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet hva sangen heter?Er sikker litt gammel. Men tror de synger noe slikt "but i crash in my mind......" Ikke sikkert, finder ikke noe på det:P. Tusen takk for svar Saybia - The day After Tomorrow Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Der var den:D Tusen tusen takk:D. *nusse på* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) det var/er noen på HW-rekka som spilte/spiller en sang med en mannestemme som høres litt tysk ut også sier han "fantastich" eller noe. Noen som vet hva den heter? Litt dårlig forklaring kanskje, sjanger er jeg ikke sikker på, er vel no trance-greier. Endret 23. mars 2008 av Mental Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva heter låta i den nye Nordea-reklamen? Classic rock greier...? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var en techno/trance låt som ble spilt noen par ganger på TG, av folka på rad 41, de som hadde med de digre høytalerne. Sangen inneholdte "Cause you are driving me crazy". Stemmen var vel av type mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Britney Spears har ikke mannestemme?? tenkte på You drive me crazy Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet hva den sangen som spilles når Mr.Smith kjører buggy i ørkenen på Mr. and Mrs. Smith heter ? Lenke til kommentar
johnny4 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 det var/er noen på HW-rekka som spilte/spiller en sang med en mannestemme som høres litt tysk ut også sier han "fantastich" eller noe. Noen som vet hva den heter? kan det være Darts Of Pleasure av Franz Ferdinand? Ich heiße Superphantastisch! Ich trinke Schampus mit Lachsfisch! Kongefet sang... Jeg lurer på to sanger. Den ene er en italiensk en som går på reklamen for Femte Gir på Discovery. Det er en damestemme som synger (stønner?) italienske ord til en stryker-aktig melodi. Teksten er ca "Amore, ti amo, bella" i forskjellig kombinasjon. Har hørt den mange ganger før, men finner den ikke :/ Den andre er en klassisk sang. Vet den er av Tchaikovsky, men ikke navnet. Den er med i The Sims, det er den som kommer når de kysser Den er også med på A view to a Kill (bond-filmen). Han setter den på når han har den russiske dama i det boblebadet Håper noen vet! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Britney Spears har ikke mannestemme??tenkte på You drive me crazy Nei ikke henne, dette var techno/trance eller hva det kalles. Og jeg er veldig sikker på at "cause you are driving me crazy" ble gjentatt en par ganger i løpet av sangen. Eller noe i den duren værtfall. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har søkt på Youtube men finner ingenting. Det gjelder en låt fra noen som kaller seg Name, snurrer på MTV om dagen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hørte en techno/trance akti låt på TG, inneholder ingen tekst så litt vanskelig og forklare hva det er Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var en techno/trance låt som ble spilt noen par ganger på TG, av folka på rad 41, de som hadde med de digre høytalerne. Sangen inneholdte "Cause you are driving me crazy". Stemmen var vel av type mann. Studio B - I see girls ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har søkt på Youtube men finner ingenting. Det gjelder en låt fra noen som kaller seg Name, snurrer på MTV om dagen. "Hand Me Down", tenker jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Reklame for playahead.com, hvilken sang er det som spilles? Folk danser rundt osv... En del av teksten er: "So you can call me hector", noen som vet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Reklame for playahead.com, hvilken sang er det som spilles? Folk danser rundt osv... En del av teksten er: "So you can call me hector", noen som vet? "Kiss Kiss Kiss - Hector" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå