Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurer på en sang som er til en reklame på tv2 jeg har sett. Tror sangen handler om natur og noe av teksten jeg mener jeg har hørt i den er slik: Where the river float through the vilages, dont let me go, i know, i know, i know, but if youve got to go, oh nooo, sweet traivel home:S haha, det kan hende jeg har helt feile tekster der da, men kan noen hjelpe meg? please:S

Lenke til kommentar

det var/er noen på HW-rekka som spilte/spiller en sang med en mannestemme som høres litt tysk ut også sier han "fantastich" eller noe. Noen som vet hva den heter?

 

Litt dårlig forklaring kanskje, sjanger er jeg ikke sikker på, er vel no trance-greier. :p

Endret av Mental
Lenke til kommentar
det var/er noen på HW-rekka som spilte/spiller en sang med en mannestemme som høres litt tysk ut også sier han "fantastich" eller noe. Noen som vet hva den heter?

kan det være Darts Of Pleasure av Franz Ferdinand?

Ich heiße Superphantastisch!

Ich trinke Schampus mit Lachsfisch!

Kongefet sang...

 

Jeg lurer på to sanger. Den ene er en italiensk en som går på reklamen for Femte Gir på Discovery. Det er en damestemme som synger (stønner?) italienske ord til en stryker-aktig melodi. Teksten er ca "Amore, ti amo, bella" i forskjellig kombinasjon. Har hørt den mange ganger før, men finner den ikke :/

 

Den andre er en klassisk sang. Vet den er av Tchaikovsky, men ikke navnet. Den er med i The Sims, det er den som kommer når de kysser ;) Den er også med på A view to a Kill (bond-filmen). Han setter den på når han har den russiske dama i det boblebadet

 

Håper noen vet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...