Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg lurer på den poplåta som hadde samplet Flåklypa temaet? Tror den kom ut på 90-tallet en gang.

teksten i refrenget starter slik:

"Not for the "då....." (Husker ikke det siste ordet, det er også sangtittelen)

Takk :)

Lenke til kommentar

Hei!

Dette er en en låt som sikkert mange har hørt. Jeg fikk den på hjernen her om dagen, og irriterer meg over at jeg ikke vet hva den heter. Har dessverre ikke noe lydklipp, noen spesiell tekst eller noe, men litt har jeg.

Tror den er fra seint 90-tallet og kanskje heter artisten noe med "DJ..." men det vet jeg ikke.

Teksten er ganske ensformig, og går noe som "Papapaya, papapayaya..." hele tiden nesten. Jente stemmer som synger. Låten er mer rolig, enn fort. Ikke noe typisk trance, techno låt.

Kanskje vanskelig? Uansett takker jeg for all hjelp, og satt litt pris på om dere kunne sendt en egen meld til meg om det :)

Takker og bukker!

Lenke til kommentar
Hei!

Dette er en en låt som sikkert mange har hørt. Jeg fikk den på hjernen her om dagen, og irriterer meg over at jeg ikke vet hva den heter. Har dessverre ikke noe lydklipp, noen spesiell tekst eller noe, men litt har jeg.

Tror den er fra seint 90-tallet og kanskje heter artisten noe med "DJ..." men det vet jeg ikke.

Teksten er ganske ensformig, og går noe som "Papapaya, papapayaya..." hele tiden nesten. Jente stemmer som synger. Låten er mer rolig, enn fort. Ikke noe typisk trance, techno låt.

Kanskje vanskelig? Uansett takker jeg for all hjelp, og satt litt pris på om dere kunne sendt en egen meld til meg om det :)

Takker og bukker!

kan det være denne?

http://www.youtube.com/watch?v=tIaV4rDrfm8

EDIT: noen som vet hva denne sangen som er brukt her brukes? prøvde med tunatic men fant ingen ting http://youfail.org/

Endret av Svampebob
Lenke til kommentar
Hei!

Takker og bukker!

kan det være denne?

http://www.youtube.com/watch?v=tIaV4rDrfm8

EDIT: noen som vet hva denne sangen som er brukt her brukes? prøvde med tunatic men fant ingen ting http://youfail.org/

Nei fant den jeg også, men er ikke den =(

Lenke til kommentar

Oppdaget et band på tuben for en stud siden, men la de ikke til i favoritter. De består av to pers (menn), en på gitar/vokal, og en på trommer. Tiden går og ting blir glemt. Eneste jeg har å gå på nå er musikkvideoen. De er ute på gata (brunt industriområde?), spiller og begge blir skutt (slow-motion). En annen video er på på en scene. Blueslåt. Ja det er et håpløst utgangspunkt, men kanskje noen kan hjelpe? Frustrerende å ikke finne noe du leter etter.

Lenke til kommentar

Jeg så en musikkvideo på Svisj Urørt for en stund tilbake som jeg har fått det for meg at var litt kul, selv om jeg egentlig ikke husker noe av den.

Men videoen husker jeg i grove trekk hvordan gikk:

Det var en kvinnelig trommeslager, og en mannlig gitarist som spilte mot en hvit bakgrun, og mens de spilte ble de fra off-screen kastet mye kaker på, jeg tror ihvertfall det var kaker som ble kastet, men de fortsetter bare å spille, og se fornøyde ut. Jeg mener å huske at trommeslageren trommet på en høyst ivrig måte.

Virker dette kjent for noen?

Edit: Programmet heter vel Svisj, ikke Switch ja

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Hei folkens. satt og så slutten av barne tv i dag, der var det en serie som jeg husker jeg så på da jeg var liten, denne serien har en sinnsykt fin sang på slutten, tror den heter noe sånt som: En Herlig dag, eller noe i den duren, orginalen er Engelsk og heter: Perfect day.

Jeg så bare rulleteksten, men den er med en Eldre dame som går i fra en Gammel britisk bondegård og går innover mot en landsby, for og poste et brev eller noe sånt.. er det noen som vet hvilke sang dette er? den norske versionen altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...