Fredrik Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som kjenner igjen? hvilkenlol.mp3 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som kjenner igjen? Om det er rette versjonen vet jeg ikke, men det minner om Bad Boys Blue - "I Wanna Hear Your Heartbeat(Sunday girl)" Lenke til kommentar
barsk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heisann! Jeg lurer på den poplåta som hadde samplet Flåklypa temaet? Tror den kom ut på 90-tallet en gang. teksten i refrenget starter slik: "Not for the "då....." (Husker ikke det siste ordet, det er også sangtittelen) Takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Multicyde - Not For The Dough Lenke til kommentar
barsk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Multicyde - Not For The Dough Takk Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) fant den Endret 19. mars 2008 av Pansergnom Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Onkel cun spør igjen: Jeg lurer på hva de følgende sangene heter og hvem som står bak. Sang 1 Sang 2 Jeg har forsøkt å identifisere dem ved hjelp av Tunatic, men det programmet fant ingenting her hos meg, i alle fall. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Dette er en en låt som sikkert mange har hørt. Jeg fikk den på hjernen her om dagen, og irriterer meg over at jeg ikke vet hva den heter. Har dessverre ikke noe lydklipp, noen spesiell tekst eller noe, men litt har jeg. Tror den er fra seint 90-tallet og kanskje heter artisten noe med "DJ..." men det vet jeg ikke. Teksten er ganske ensformig, og går noe som "Papapaya, papapayaya..." hele tiden nesten. Jente stemmer som synger. Låten er mer rolig, enn fort. Ikke noe typisk trance, techno låt. Kanskje vanskelig? Uansett takker jeg for all hjelp, og satt litt pris på om dere kunne sendt en egen meld til meg om det Takker og bukker! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? Starter rundt 02.55. http://www.youtube.com/watch?v=HDcgAG4P6Kk...feature=related Bumpadibump!** Ingen?? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er "Montagues and Capulets" av Sergei Prokofiev. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei! Dette er en en låt som sikkert mange har hørt. Jeg fikk den på hjernen her om dagen, og irriterer meg over at jeg ikke vet hva den heter. Har dessverre ikke noe lydklipp, noen spesiell tekst eller noe, men litt har jeg. Tror den er fra seint 90-tallet og kanskje heter artisten noe med "DJ..." men det vet jeg ikke. Teksten er ganske ensformig, og går noe som "Papapaya, papapayaya..." hele tiden nesten. Jente stemmer som synger. Låten er mer rolig, enn fort. Ikke noe typisk trance, techno låt. Kanskje vanskelig? Uansett takker jeg for all hjelp, og satt litt pris på om dere kunne sendt en egen meld til meg om det Takker og bukker! kan det være denne? http://www.youtube.com/watch?v=tIaV4rDrfm8 EDIT: noen som vet hva denne sangen som er brukt her brukes? prøvde med tunatic men fant ingen ting http://youfail.org/ Endret 19. mars 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Dette er en en låt som sikkert mange har hørt. Jeg fikk den på hjernen her om dagen, og irriterer meg over at jeg ikke vet hva den heter. Har dessverre ikke noe lydklipp, noen spesiell tekst eller noe, men litt har jeg. Tror den er fra seint 90-tallet og kanskje heter artisten noe med "DJ..." men det vet jeg ikke. Teksten er ganske ensformig, og går noe som "Papapaya, papapayaya..." hele tiden nesten. Jente stemmer som synger. Låten er mer rolig, enn fort. Ikke noe typisk trance, techno låt. Kanskje vanskelig? Uansett takker jeg for all hjelp, og satt litt pris på om dere kunne sendt en egen meld til meg om det Takker og bukker! kan det være denne? http://www.youtube.com/watch?v=tIaV4rDrfm8 EDIT: noen som vet hva denne sangen som er brukt her brukes? prøvde med tunatic men fant ingen ting http://youfail.org/ Nei fant den jeg også, men er ikke den =( Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 EDIT: noen som vet hva denne sangen som er brukt her brukes? prøvde med tunatic men fant ingen ting http://youfail.org/ Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter. Lenke til kommentar
perrk Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Oppdaget et band på tuben for en stud siden, men la de ikke til i favoritter. De består av to pers (menn), en på gitar/vokal, og en på trommer. Tiden går og ting blir glemt. Eneste jeg har å gå på nå er musikkvideoen. De er ute på gata (brunt industriområde?), spiller og begge blir skutt (slow-motion). En annen video er på på en scene. Blueslåt. Ja det er et håpløst utgangspunkt, men kanskje noen kan hjelpe? Frustrerende å ikke finne noe du leter etter. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg så en musikkvideo på Svisj Urørt for en stund tilbake som jeg har fått det for meg at var litt kul, selv om jeg egentlig ikke husker noe av den. Men videoen husker jeg i grove trekk hvordan gikk: Det var en kvinnelig trommeslager, og en mannlig gitarist som spilte mot en hvit bakgrun, og mens de spilte ble de fra off-screen kastet mye kaker på, jeg tror ihvertfall det var kaker som ble kastet, men de fortsetter bare å spille, og se fornøyde ut. Jeg mener å huske at trommeslageren trommet på en høyst ivrig måte. Virker dette kjent for noen? Edit: Programmet heter vel Svisj, ikke Switch ja Endret 20. mars 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) EDIT: Never mind, fant sangen.. Var på jakt etter Tiesto - Ayla Endret 20. mars 2008 av PoW Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er "Montagues and Capulets" av Sergei Prokofiev. Takker Cun! Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som vet hva den versjonen The Voice har av Kanye West - Good Life? Sangen starter med frase fra Gold Digger sangen. "welcome to the good life....but she aint messin wit no broke niggaz....... welcome to the good life" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mener du den mixen med Michael Jackson? Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei folkens. satt og så slutten av barne tv i dag, der var det en serie som jeg husker jeg så på da jeg var liten, denne serien har en sinnsykt fin sang på slutten, tror den heter noe sånt som: En Herlig dag, eller noe i den duren, orginalen er Engelsk og heter: Perfect day. Jeg så bare rulleteksten, men den er med en Eldre dame som går i fra en Gammel britisk bondegård og går innover mot en landsby, for og poste et brev eller noe sånt.. er det noen som vet hvilke sang dette er? den norske versionen altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå