Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på denne sangen, har en del av teksten, har søkt på flere av disse sidene men fant det ikke ut. Men jeg vet sangen er ganske kjent, hørte den mye på radio før, også hørte jeg den nettop på en tv-reklame (fikk ikke med meg hvem, det var på tv3). Sangen er litt "funky" med my rytme, og det er en dame som synger blant annet:

"When ever i'm down, i call on you my friend, a helping hand... to keep me moving on, to keep me going strong..."

 

Håper noen vet :)

Lenke til kommentar
Lurer på denne sangen, har en del av teksten, har søkt på flere av disse sidene men fant det ikke ut. Men jeg vet sangen er ganske kjent, hørte den mye på radio før, også hørte jeg den nettop på en tv-reklame (fikk ikke med meg hvem, det var på tv3). Sangen er litt "funky" med my rytme, og det er en dame som synger blant annet:

"When ever i'm down, i call on you my friend, a helping hand... to keep me moving on, to keep me going strong..."

 

Håper noen vet :)

 

Groove Armada - My Friend :)

Lenke til kommentar
Lurer veldig på hva sangen som spilles i bakgrunnen på denne reklamen, for cnal+

http://www.canalplus.no/2008/default.aspx

 

 

viss det er den sangen med hun dama som stårå stryker, så er det en sang skrevet av Lars Kilevold. her er en link til den: https://www.canaldigital.no/upload/digital_tv/index.html her kan du og laste den ned til ipod og slik gjennom quicktime

 

Det er ikke den jeg mener, tror det er manlig vokal i den. De synger noe som "walking down the roaad ". Du kan høre litt av den på musikken de spiller i bakgrunnen når en man driver å snakker om utvalget canal+ har.

Lenke til kommentar
Lurer på denne sangen, har en del av teksten, har søkt på flere av disse sidene men fant det ikke ut. Men jeg vet sangen er ganske kjent, hørte den mye på radio før, også hørte jeg den nettop på en tv-reklame (fikk ikke med meg hvem, det var på tv3). Sangen er litt "funky" med my rytme, og det er en dame som synger blant annet:

"When ever i'm down, i call on you my friend, a helping hand... to keep me moving on, to keep me going strong..."

 

Håper noen vet :)

 

Groove Armada

My friend

 

Whenever I'm down

I call on you my friend

A helping hand you lend

In my time of need

 

Whenever I'm down

 

EDIT: Var noen timer for sendt ;)

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar

Noen som har sett filmen Jumper og kan fortelle meg navnet på sangen som sjåføren av taxien hører på i den scenen rett etter de stikker fra politistasjonen ?

 

Det er italiensk eller spansk hiphop-sang. jeg finner den ikke hverken på imdb eller på google.

Endret av Xzii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...