Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre, har sett igjennom youtube nå, og finner ikke låta ved å søke på "Radio" o.l, eneste jeg husker var at det var en rimelig straight-forward glad-indie-poprock hvor de i refrenget sang noe slikt som "We're on the radio-oo"

Mulig de sa noe annet, men da er det vel ikke lett for dere å finne det ut.

Lenke til kommentar

Det er en reklame som har gått på tv de siste to ukene (ta tiden med en klype salt), hvor det reklameres for en plate med litt forskjellige låter fra diverse artister. Ace of Spades av Motörhead, Final Countdown av Europe, you get the idea.

Men denne reklamen begynner med en sang av KISS. Denne har spikret seg fast i hjernebarken min, og jeg finner ikke ut av hva den heter - kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Det er en reklame som har gått på tv de siste to ukene (ta tiden med en klype salt), hvor det reklameres for en plate med litt forskjellige låter fra diverse artister. Ace of Spades av Motörhead, Final Countdown av Europe, you get the idea.

Men denne reklamen begynner med en sang av KISS. Denne har spikret seg fast i hjernebarken min, og jeg finner ikke ut av hva den heter - kan noen hjelpe?

Fritt etter min egen hukommelse: "Crazy, crazy nights" eller "I was made for lovin`you" ?

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...