Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Eric Serra - The diva dance/Lucia Di Lammermoor Hun synger 2 låter under konserten. Femte element vi snakker om nå. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Eric Serra - The diva dance/Lucia Di Lammermoor Hun synger 2 låter under konserten. Femte element vi snakker om nå. Takker. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Boff3n, kan det være "Bruce Springsteen - Radio Nowhere" du er ute etter? Hører den titt og stadig mens jeg skrur på radioen ... Sorry, ikke den heller. Som sagt, veldig enkel glad-poprock, kanskje litt indie-aktig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Boff3n, kan det være "Bruce Springsteen - Radio Nowhere" du er ute etter? Hører den titt og stadig mens jeg skrur på radioen ... Sorry, ikke den heller. Som sagt, veldig enkel glad-poprock, kanskje litt indie-aktig kan det være The Buggles - Video killed the radio star ? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dessverre, har sett igjennom youtube nå, og finner ikke låta ved å søke på "Radio" o.l, eneste jeg husker var at det var en rimelig straight-forward glad-indie-poprock hvor de i refrenget sang noe slikt som "We're on the radio-oo" Mulig de sa noe annet, men da er det vel ikke lett for dere å finne det ut. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Lurer veldig på hva sangen som spilles i bakgrunnen på denne reklamen, for cnal+ http://www.canalplus.no/2008/default.aspx Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Leiter etter en glad-poprock sang jeg hørte her om dagen, meget rytmisk straight forward og jeg tror refrenget var noe slikt som:"We're on the radio-o" Superfamily - "The Radio Has Expressed Concerns About What You Did Last Night" ? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er en reklame som har gått på tv de siste to ukene (ta tiden med en klype salt), hvor det reklameres for en plate med litt forskjellige låter fra diverse artister. Ace of Spades av Motörhead, Final Countdown av Europe, you get the idea. Men denne reklamen begynner med en sang av KISS. Denne har spikret seg fast i hjernebarken min, og jeg finner ikke ut av hva den heter - kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Det er en reklame som har gått på tv de siste to ukene (ta tiden med en klype salt), hvor det reklameres for en plate med litt forskjellige låter fra diverse artister. Ace of Spades av Motörhead, Final Countdown av Europe, you get the idea. Men denne reklamen begynner med en sang av KISS. Denne har spikret seg fast i hjernebarken min, og jeg finner ikke ut av hva den heter - kan noen hjelpe? Fritt etter min egen hukommelse: "Crazy, crazy nights" eller "I was made for lovin`you" ? Endret 16. mars 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 TUSEN TAKK!!! Det var Crazy, Crazy Nights Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 denne sangen har jeg lett lenge etter. Det er en techno låt av den sangen som er med i farmen, altså helt i starten... denne er rå, men jeg greier ikke å finne ut hva den heter :/ noen som vet d? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 I norske talenter akkurat nå var det en kar som spilte saksofon til noe litt funky jazz-lignende greier. Fy søren så saftig den låta var. Må ha navnet!!! Bump Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 noen som vet hva sangen de spiller av helt i slutten av denne videoen er? http://www.imdb.com/video/trailer/me60544458 Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Gutta på by'n igjen... hvem synger den sangen? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Gutta på by'n igjen... hvem synger den sangen?Terje Tysland. Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Herlig ;D Hva med den; "I don't need anyone else in my life" techno/dance sang, med ganske kraftig bass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Herlig ;D Hva med den; "I don't need anyone else in my life" techno/dance sang, med ganske kraftig bass Bushman - No One Else? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
division Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 leter etter sang. har ikke peiling hva den heter. Men det er en remix av: (do you know - enrique iglesias) (umbrella - rihanna) og (love is gone - david guetta) Lenke til kommentar
shotmessis Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Herlig ;D Hva med den; "I don't need anyone else in my life" techno/dance sang, med ganske kraftig bass Bushman - No One Else? Se filmen hos Youtube det stemmer jo ;D fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå