jH- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 *bump* Ingen som kjenner igjen denne? Linken funker ikke. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 *bump* Ingen som kjenner igjen denne? Linken funker ikke. æsj. møkkainternett. mp3'er blir jo fjerna jo. denne virker: http://78.102.125.149/Ostatní%20Hudba/coun...trikingbeat.mp3 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei sann.. En liten ting jeg lurte på, Gaute Ormåsen er jo med på hotell cæsar, og spilte i en episode en sang til eva, bli med å ta en kopp kaffe med meg, eller noe sånt.. Noen som vet om den sangen/klippet ligger på nettet noe sted?? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Denne er vanskelig. Er en type rap r&b låt som jeg tror går på radion nå for tida. Er en dame og en mann som synger, og refrenget er lett å kjenne igjen. Er en slags tekno lydd som spiller enkle, men fine toner. Den som greier denne er god altså! .. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Big Brother-reklame? Big Brother eies vel av TV Norge? Jeg tar en råsjans og gjetter på at du tenkte på Robinson, som da vil være Imogen Heap med "Hide and Seek". Where are we What the hell, is going on etc. Det er så absolutt riktig, blei en skriveleif der Takk forresten Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 *bump* Ingen som kjenner igjen denne? Linken funker ikke. æsj. møkkainternett. mp3'er blir jo fjerna jo. denne virker: http://78.102.125.149/Ostatní%20Hudba/coun...trikingbeat.mp3 Holy Men - The Last Universe Youtube Ikke-techno versjonen er en låt fra filmen "Last of the Mohicans" Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hørte en gang en sang på P4 ca kl. 07 på en lørdags morgen. Det var en barnesang, og jeg husker følgende strofer "opp av loppe kassa", og "og elisabeth" var det siste ordene som ble sunget. Jeg lurer på om dette er en sang av "Nissa og Elisabeth", men har ikke klart å funne den etter å ha søkt mellom dems sanger. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei Der er en sang som starter med: Shala la la la la la la la la ... eller nokke sant... litt gammal melodi... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Shala la la la la la la la la ... eller nokke sant... litt gammal melodi... Van Morrison - Brown Eyed Girl? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Denne er vanskelig. Er en type rap r&b låt som jeg tror går på radion nå for tida. Er en dame og en mann som synger, og refrenget er lett å kjenne igjen. Er en slags tekno lydd som spiller enkle, men fine toner. Den som greier denne er god altså! .. Timbaland Feat.Keri Hilson - The way I are? Det er sikkert en Timbaland låt bare søk litt på youtube. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva heter den sangen på Sony Ericsson-reklamen som går på TV nå om dagen. Den hvor det er mange som synger? Er det bare en sang laget for reklamen, eller er det en "ekte" sang? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hørte et klipp av en sang på et program som heter verdibørsen på p2 her forleden. Fant en podcast av den og klippet ut lydklippet. Fant ut at sangen het "Herre Gud ditt dyre navn og ære", en salme Peter Dass skrev for herrans år siden. Men ANER ikke hvem som synger. Stemmen virker kjent, da den er ganske særpreget. Synes den er fantastisk så om noen hadde giddet å laste ned klippet og hørt på det (10 sek langt), så ville jeg vært takknemlig!! http://www.2shared.com/file/2962360/ea2d5b...ecording_1.html Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva heter den sangen på Sony Ericsson-reklamen som går på TV nå om dagen. Den hvor det er mange som synger? Er det bare en sang laget for reklamen, eller er det en "ekte" sang? Var vel tatt opp på forrige side eller noe slikt. Depeche Mode - Enjoy the Silence. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Aiai.. Må ha oversett det, beklager. Men takk skal du ha, uansett. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 den som greier denne er god, er sikker på at den er nesten er umulig er en techno/trance kjærlighet sang, er alt jeg husker, husker desvere ikke noe av teksten Lenke til kommentar
daycastle Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei, var en reklame på tv3 for en stund siden ( en måne eller to) der di viste blant annet om prison break og andre serier som gikk på tv3. var en nokså rolig sang, men husker ikke hva dem sang. noen som husker? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Imogen Heap - Hide and Seek? Endret 9. mars 2008 av danno_O Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Leter etter sangen som blir spilt på en relkame. Det er for en sånn Sony Ericsson Walkman telefon og alle (som har den telefonen) synger på låta i reklamen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Leter etter sangen som blir spilt på en relkame. Det er for en sånn Sony Ericsson Walkman telefon og alle (som har den telefonen) synger på låta i reklamen. Se forrige side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå