kakemonster7 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva heter sangen til Alejandro Fuentes som det spilles litt av ifbm reklamering av denne kreftkonserten (viterlys eller noe) på p4? edit: fant ut.. "Over the edge" var sangen jeg var ute etter... Endret 8. mars 2008 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Folkens, jeg arger meg over å ikke vite hva denne sangen heter eller hvem som synger den. Noen som kan hjelpe? http://s207.photobucket.com/albums/bb110/9...dennesangen.flv Går litt slik i refrenget høres det ut som (mannlig stemme): Living on the (lalala), ooooohh, what am I, what am I supposed to do? Endret 8. mars 2008 av Baloni Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Edit: Nå fant jeg sangen, så dere kan bare overse denne posten. Endret 9. mars 2008 av Lefse Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva heter sangen de bruker i Big Brother reklama på tv3 !? (den der det synges et og et ord) Hvis det i det hele tatt er en sang da og ikke bare et soundtrack Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Big Brother-reklame? Big Brother eies vel av TV Norge? Jeg tar en råsjans og gjetter på at du tenkte på Robinson, som da vil være Imogen Heap med "Hide and Seek". Where are we What the hell, is going on etc. Lenke til kommentar
AndreasLogitech Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvilken sang er det som har "my oh my" i begynnelsen? Først er det no settninger så sier hu "my oh my" så sier hu noen par settninger igjen og sier "my oh my"Det er ikke snakk om aqua nei.. Den begynner rolig også øker det, det er en kvinnlig artist. sikkert blitt spilt i 2005-07 elns også sier noe annet "What are we going to do today" tror jeg. Kan det være: Ana Johnson - We Are ? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Folkens, jeg arger meg over å ikke vite hva denne sangen heter eller hvem som synger den. Noen som kan hjelpe?http://s207.photobucket.com/albums/bb110/9...dennesangen.flv Går litt slik i refrenget høres det ut som (mannlig stemme): Living on the (lalala), ooooohh, what am I, what am I supposed to do? Minner litt om The Kinks - Living on a thin line Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Rilo Kiley - Breakin Up. Ja meget bra Eplefe! Meget bra! Har en til. Synges noe sånt som. Every dog has its day, hey hey, and mine its today. Helt rått hvis noen klarer det på det lille, men jeg prøver hvertfall... Endret 9. mars 2008 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Si meg, er dette en konkurranse, eller lurer alle faktisk på hva sangen heter? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ehh, ja. Jeg lurer på det...HVorfor skulle jeg ellers spørre? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har bare fått en intrykk av at dette er mer en konkurranse for å sjekke om hvor mye folk kan om musikk enn en ren tråd hvor man kan få svar på sanger man lurer på hva heter. Ikke at det er noe galt i det altså. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men det er ikke tilfellet! Les TOPIC! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Misforstå meg rett. Jeg har lest topicen, men jeg trodde denne tråden hadde utviklet seg til mer en konkurranse enn en ren spørsmålstråd om du skjønner? Ikke siktet jeg til deg heller. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Folkens, jeg arger meg over å ikke vite hva denne sangen heter eller hvem som synger den. Noen som kan hjelpe?http://s207.photobucket.com/albums/bb110/9...dennesangen.flv Går litt slik i refrenget høres det ut som (mannlig stemme): Living on the (lalala), ooooohh, what am I, what am I supposed to do? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Rilo Kiley - Breakin Up. Ja meget bra Eplefe! Meget bra! Har en til. Synges noe sånt som. Every dog has its day, hey hey, and mine its today. Helt rått hvis noen klarer det på det lille, men jeg prøver hvertfall... Real Ones - "Every Dog Has Its Day". Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Real Ones - "Every Dog Has Its Day". Flink du er. Takk Endret 9. mars 2008 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har en kjent elektronica sang på hjernen, den går slik på refrenget: "Yah, didididi yah-yah-yahyah. Yah didididi yah-yahyah yah-yah". Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Folkens, jeg arger meg over å ikke vite hva denne sangen heter eller hvem som synger den. Noen som kan hjelpe?http://s207.photobucket.com/albums/bb110/9...dennesangen.flv Går litt slik i refrenget høres det ut som (mannlig stemme): Living on the (lalala), ooooohh, what am I, what am I supposed to do? Minner litt om The Kinks - Living on a thin line Jaaa, tusen takk! Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer svært på hva den første låten (den som høres skotsk/irsk ut) heter (ikke introen, den vet jeg hvor kommer fra Starter på 00:25 http://www.r05gamers.com/downloads/music/C...nterstrike).mp3 *bump* Ingen som kjenner igjen denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå