linndy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 den er norsk, også synger i sangen : rusa på rusbrus...... ganske rolig sang tror jeg men husker ikke resten... vet hva den heter?? Lenke til kommentar
hjelpsom Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 den er norsk, også synger i sangen : rusa på rusbrus......ganske rolig sang tror jeg men husker ikke resten... vet hva den heter?? Sangen du lurer på er mest sansynlig Lindeberg med Dream Team. Hverfall hvis resten av låta går slik: "Jeg har rosa bånd, diamant øredobb, bleiesnus og blir drita på rusbrus" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva heter den sangen her? Er i filmen Taxi 4, og nei jeg vil ikke vite noe av IMDB for å finne sangen, jeg vil ha sangen konkret. Funeral for a friend - All the rage kanskje? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) for oss som har sett serien Terminator The Shara Connor chronicles. Så i siste episoden av sesong 1 altså episode 9, helt i slutten når FBI stormer bygningen kommer en johnny Cash sang... hva er navnet på den? edit: fant det ut selv ^^ The Man Comes Around Endret 7. mars 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva heter den sangen som ofte dukker opp i Scrubs? Den begynner med "Some days I feel like crying..." osv Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva heter den sangen som ofte dukker opp i Scrubs? Den begynner med "Some days I feel like crying..." osv "Have it All" by Jeremy Kay Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva heter den andre sangen i den andre reklamen til Miami Vice? Noe elektronika. Ingen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan du finne en lenke til den på nett, f.eks? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva heter sangen/musikken som kommer når han klarer alle 6 koppene. Det er på rundt 1/4, 1/3 av filmen. Link Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva heter den andre sangen i den andre reklamen til Miami Vice? Noe elektronika. Ingen? Vi har kommet fram til to låter som er brukt i reklamer for Miami Vice: Calvin Harris - Acceptable in the 80's og Rockwell - Somebody's watching (me) Hvis det ikke er noen av de, så må jeg begynne å se mer tv... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva heter sangen/musikken som kommer når han klarer alle 6 koppene. Det er på rundt 1/4, 1/3 av filmen. Link EMF - Unbelieveable Hvis det var rundt 3:40 i videoen. edit: fanken, dobbeltpost.. må slutte å trykke "svar" Endret 8. mars 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Takker, var den ja, festlig sang. Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva heter den andre sangen i den andre reklamen til Miami Vice? Noe elektronika. Ingen? Vi har kommet fram til to låter som er brukt i reklamer for Miami Vice: Calvin Harris - Acceptable in the 80's og Rockwell - Somebody's watching (me) Hvis det ikke er noen av de, så må jeg begynne å se mer tv... Det er en til. En rolig sang. Akkurat som en ballade fra 80 tallet... Hjelp!! Edit: Fant den jeg lette etter i hvertfall: Jan Hammer: Crocketts Theme Endret 8. mars 2008 av Guttorm190E Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Denne er vanskelig. Er en type rap r&b låt som jeg tror går på radion nå for tida. Er en dame og en mann som synger/rap'er, og refrenget er lett å kjenne igjen. Er en slags tekno lydd som spiller enkle, men fine toner. Den som greier denne er god altså! Endret 9. mars 2008 av wurrzagh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva heter sangen i ? Endret 8. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 oh, ih, feels good to be free oh, ih, feels good to be free oh, ih, feels good to be free Synes det i refrenget. Noen som vet? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Savner en sang jeg å. Det er en reklame som går på tven en gang som har noen strofer jeg husker: "i... it is possible that i.. have gone to faaar when it comes to you" Noe sånt, vet noen hva sangen heter? Det er en kvinnelig artist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 oh, ih, feels good to be freeoh, ih, feels good to be free oh, ih, feels good to be free Synes det i refrenget. Noen som vet? ooh it feels good to be free ooh it feels good to be free ooh it feels good to be free betrayal is a thorny crown you wear it well just like a king revenge is the saddest thing honey, i'm afraid to say you deserve everything Rilo Kiley - Breakin Up. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Savner en sang jeg å. Det er en reklame som går på tven en gang som har noen strofer jeg husker: "i... it is possible that i.. have gone to faaar when it comes to you" Noe sånt, vet noen hva sangen heter? Det er en kvinnelig artist. Ida Maria - When It Comes to You http://www.myspace.com/idamaria http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=3009 Endret 8. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå