division Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 http://www.filmweb.no/trailere/article140078.ece i denne traileren om elizabeth the golden age. midtveis i traileren starter det en sang, jeg lurer på hvilken sang det er. takk til den som svarer! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 http://www.filmweb.no/trailere/article140078.ecei denne traileren om elizabeth the golden age. midtveis i traileren starter det en sang, jeg lurer på hvilken sang det er. takk til den som svarer! Her er hele soundtracket: http://www.amazon.com/Elizabeth-Golden-Mus...e/dp/B000UBVRHO Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skulle hatt navnet på sangen som er på miami vice reklamen på viasat 4. En veldig rolig. Ballade liknende.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sikker på at det ikke er originalen da?Michael Jackson - Wanna Be Starting. Forresten ja akon synger på den, er fra det nye albumet til Michael Jackson. 3 Nye remixer på den. Stemmer! Takk =) Har jo det nye albumet på pcen, så det passa bra EDIT: Originalen var jo mye fetere, uten Akon Alt er generelt bedre uten Akon Lenke til kommentar
vesla Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det virrer nå en sang rundt på tv, fra Sony Ericsson-reklamen. Den handler om mange mennesker, flere steder rundt omkring.. Den inkluderer også et telenorabonnement. Personene synger en strofe fra sangen hver, før den hopper videre liksom.. Jeg husker dessverre ingenting av hva de synger! Vet bare at sangen er litt fin! =) Mvh. Therese Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Les litt bakover, er allerede nevnt den låta. Hint depeche mode. Endret 5. mars 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Les litt bakover, er allerede nevnt den låta. Hint depeche mode. Er det meg du svarer eller?? Edit: Var visst ikke det:( fikk litt håp.. Endret 5. mars 2008 av Guttorm190E Lenke til kommentar
division Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://www.filmweb.no/trailere/article140078.ecei denne traileren om elizabeth the golden age. midtveis i traileren starter det en sang, jeg lurer på hvilken sang det er. takk til den som svarer! Her er hele soundtracket: http://www.amazon.com/Elizabeth-Golden-Mus...e/dp/B000UBVRHO men da finner ma jo sangen til ifilmen. jeg vil ha sangene til trailern Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet hvem som spiller/har versjonen av The Silence i SE w890 reklamen?Kan være jeg tenker på feil sang, men mener du ikke Enjoy the Silence? Selvsagt! Noen som vet hvem som spiller/har versjonen av The Silence i SE w890 reklamen? depeche mode - enjoy the silence. Nope! Er Depeche som har orginalen, men ikke denne versjonen. Så/hørte reklamen igjen og det virker mer som at det er en egen innspilling for nettopp denne reklamen. Vistnok at de som er i den synger en linje hver. All in all var det ikke så bra versjon allikevel. Uansett takk! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Prøv å hør gjennom de ulike coverversjonene på Youtube. Kanskje du finner den du leter etter (eller bare blir forvirret ) Lenke til kommentar
R-B Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg med noe korps/storbandmusikk? Er på jakt etter dennegammal_korpsmusikk.wav, men da uten kommentarsporet som ligger over. Noen som vet hva det er? Endret 6. mars 2008 av R-B Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) "bakingman is baking bread" eller noe sånt? dance sang.. "take it easy, relax" "slow doown, relax, take it easy" Så kommer det ei dame inn og synger litt.. Kul sang DANCE/TRANCE Endret 6. mars 2008 av Blax Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen her som har sett Hellboy 2 - The Golden Army traileren? Noen som vet hva den sangen som starter når Hellboy begynner å slåss heter? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er Rammstein - Mein Herz Brennt. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er Rammstein - Mein Herz Brennt. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva heter den første sangen i nokia 5610 reklamen ? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har sett Vantage Point traileren? Noen som vet hva den sangen som starter mot slutten, der Dennis Quaid sitter i en bil og blir kjørt på, heter? Neida, jeg ser ikke mange trailere... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvilken sang er det som har "my oh my" i begynnelsen? Først er det no settninger så sier hu "my oh my" så sier hu noen par settninger igjen og sier "my oh my" Det er ikke snakk om aqua nei.. Den begynner rolig også øker det, det er en kvinnlig artist. sikkert blitt spilt i 2005-07 elns også sier noe annet "What are we going to do today" tror jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva heter den sangen her? Er i filmen Taxi 4, og nei jeg vil ikke vite noe av IMDB for å finne sangen, jeg vil ha sangen konkret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå