preskatv Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på hva den sangen som spilles på reklamen for miami vice på tv3? Noe med "i wanna feel now, i wanna feel tonight" EDIT: nwm, fant ut av det. Rockwell - Somebody's Watching Me Endret 29. februar 2008 av preskatv Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei.Jeg lurer på hva den sangen som spilles på reklamen for miami vice på tv3? Noe med "i wanna feel now, i wanna feel tonight" EDIT: nwm, fant ut av det. Rockwell - Somebody's Watching Me Du har jo DJ BOBO sin variant og som kanskje er vel så kjent: http://www.youtube.com/watch?v=qy3ILuDwAXA Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hva heter den kule sangen som er i Nidar reklamen? Ei dame som synger.. Endret 29. februar 2008 av Blax Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva heter den nyeeste sangen til kaiser cheifs ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva heter den andre sangen i den andre reklamen til Miami Vice? Noe elektronika. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Noen som så Golden goal Fredag kveld? Da Henrik prøvde en idrett jeg ikke husker navnet på, spillte de en remix av Numb Encore med jay-z og linkin park Noen som vet? Endret 29. februar 2008 av Deila Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) nei det er ikke den heller:/ men takk for at dere hjelper meg Igjen ingen lambo, men Jay Z - Show me what you got? det var ikke den heller :/ Lil Scrappy Ft. Lil Jon - Gangsta Gangsta? Endret 29. februar 2008 av Breakdown Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nokken som hørte på pils på P1? 1.03.08 klokka ca. 13.50 Den finske versonen av hotel california med san finsk rytmegreier... Ka heite gruppa? Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann! Hørte en versjon av bob dylans "Knocking on heavens door" på en lokalradio her om dagen. Det var en meget rolig versjon og vokalisten (en mann) hadde en meget spesiell stemme! Har gått igjennom versjonene på youtube men finner den ikke. Den var veldig rolig og ikke så rocka som de andre. Noen som vet? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 er de denne? http://www.youtube.com/watch?v=MtDNn0ArgIk Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 er de denne? http://www.youtube.com/watch?v=MtDNn0ArgIk Er nok ikke den dessverre, ikke bob dylan Lenke til kommentar
Peders1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva heter sangen som blir spilt i "Welcome to the jungle" (også kjent som "the rundown"), som er når The Rock plukker opp de to haglene og begynner å skyte folk? ^^ Det er Harry Gregson-Williams med "Guns" Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann folkens. Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang. Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen: Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/ Noen som kan tre støttende til? Tusen takk for all hjelp! Ingen? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har ikke mye fra sangen, det er en dama som synger, og i refreng synger første setting "No body know" tror jeg, og et eller annet no i starten av andre i refreng, syntes den er litt fin, hun synger vanlig helt til refrenge blir litt finere da:P Hehe går en del på radio, men jeg finder ikke ut hva heterm og husker ikke mer fra den:P. Takk vist noen finder ut av det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Natasha bedingfield- Soulmate? Oppgi gjerne sjanger, blir som å lete gjennom nåla i høystaken. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei! lurte på om det er noen som veit om en sang som høres ut som om en dame har orgasme "på en måte" og så er den techno måte ikke noe mye opplysninger men det er alt jeg husker Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann folkens. Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang. Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen: Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/ Noen som kan tre støttende til? Tusen takk for all hjelp! Ingen? Tror ikke det er noen sang, er nok bare noe satt sammen for traileren elns. Lenke til kommentar
MotorOLA1234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei, Kom over denne på Break.com og det visste seg at de som hadde laga filmen også hadde flere på Youtube. Gikk inn og såg denne filmen, og hørte sangen i bakgrunn! Kan noen si meg hva sangen heter? Har fått den på hjernen nå men huska ikke hvem som hadde laga den! Rolling Stones? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har ikke mye fra sangen, det er en dama som synger, og i refreng synger første setting "No body know" tror jeg, og et eller annet no i starten av andre i refreng, syntes den er litt fin, hun synger vanlig helt til refrenge blir litt finere da:PHehe går en del på radio, men jeg finder ikke ut hva heterm og husker ikke mer fra den:P. Takk vist noen finder ut av det. Var ikke den soulmate nei, sjanger er vell pop eller RMB tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå