Olum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som har så dagens episode av MacGyver, episode 58? Hva heter den rolige, vakre gitarsangen som gå om og om igjen gjennom hele episoden? Det høres ut som noe Pink Floyd kunne ha laget, selv om jeg egentlig ikke hører så mye på Pink Floyd. Lenke til kommentar
dc-15 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som har så dagens episode av MacGyver, episode 58? Hva heter den rolige, vakre gitarsangen som gå om og om igjen gjennom hele episoden? Det høres ut som noe Pink Floyd kunne ha laget, selv om jeg egentlig ikke hører så mye på Pink Floyd. det var vel episode 136 - Gunz 'N Boyz som gikk idag på tv2. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =)The Andrew sisters - Bei mir bist du schoen Najs ! Takk Så du også på det eller ? ^^, Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =)The Andrew sisters - Bei mir bist du schoen Najs ! Takk Så du også på det eller ? ^^, Bare hyggelig. Jada, passer på å få med meg Hjelpekorpset, artig program. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 nei det er ikke den heller:/ men takk for at dere hjelper meg Igjen ingen lambo, men Jay Z - Show me what you got? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Populær låt, går mye på radioen. Den går sånt som "gonna crap beacuse you found a new...." Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Populær låt, går mye på radioen. Den går sånt som "gonna crap beacuse you found a new...." Er ikke Alejandro Fuentes - Hell If I du tenker på? http://www.youtube.com/watch?v=oB_p7aJHK_M Er forresten "cry" han synger om det er den sangen du tenker på. "Faen om eg skal drite fordi du fant ein ny" Endret 28. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Populær låt, går mye på radioen. Den går sånt som "gonna crap beacuse you found a new...." Er ikke Alejandro Fuentes - Hell If I du tenker på? http://www.youtube.com/watch?v=oB_p7aJHK_M Er forresten "cry" han synger om det er den sangen du tenker på. "Faen om eg skal drite fordi du fant ein ny" Å faen, hehehe. Det er visst han, trodde det var en annen...Kan ikke fordra den guttungen. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 nei det er ikke den heller:/ men takk for at dere hjelper meg Igjen ingen lambo, men Jay Z - Show me what you got? det var ikke den heller :/ Lenke til kommentar
Bruker14 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) sletta Endret 23. mars 2012 av Bruker14 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Return to innocence - enya&enigma? Endret 28. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Bruker14 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) sletta Endret 23. mars 2012 av Bruker14 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Enya er da ikke med på Return to innocence? De har Age of Loneliness sammen, men Return to innocence er da ikke samarbeid? :| Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Enya er da ikke med på Return to innocence? De har Age of Loneliness sammen, men Return to innocence er da ikke samarbeid? :| Det ser ut til å stemme. Jeg bare slukte det som stod på youtube rått. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Okei. Jeg ble litt i tvil, nemlig. Lenke til kommentar
krabbeknis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Lov å prøve seg: hva heter sangen som var på slutten av scrubs i dag? Noen som vet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Prøver å være litt før spørsmålet her: Sang med bil, 2 karer og en dame modjo - Lady (hear me tonight) Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Jeg husker en sang som kom rundt 2001. Husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Bare at de sier "the chance we made". Sjanger: house, type avslappende. Musikkviedeoen: to menn og en dame kjører i en bil, men så får den motorstopp og så må de gå resten. Det er skumring og de går blant annet mye på gress. Dette høres kanskje dumt ut, men hadde vært hyggelig om noen kom på sang og artist Takk for svar. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei, lurer på hva sangen som er i bakgrunnen heter, jeg vet jeg har hørt den før et sted. Clicky Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei. Jeg husker en sang som kom rundt 2001. Husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Bare at de sier "the chance we made". Sjanger: house, type avslappende. Musikkviedeoen: to menn og en dame kjører i en bil, men så får den motorstopp og så må de gå resten. Det er skumring og de går blant annet mye på gress. Dette høres kanskje dumt ut, men hadde vært hyggelig om noen kom på sang og artist Takk for svar. Sjekk innlegget som kommer foran ditt. Teskten din høres egentlig ikke ut som den, men mer ut som denne: Endret 29. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå