Jens viking Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet .. søkte på lil john lambo i google. Denne kom opp på youtube. Kan det være den? <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gl68u46BxaM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Gl68u46BxaM</a> nei det var ikke den :/ sangen ligner i grunn litt på denne sangen her http://www.youtube.com/watch?v=1JVFe2yGcoQ Endret 26. februar 2008 av Jens viking Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som aner hvor de fem første sekundene i klippet under kommer fra? Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som aner hvor de fem første sekundene i klippet under kommer fra? Hæ de kommer fra svartisen. Tenker du på bakgrunnsmelodien så er det vel noe som er akkompagnert for/av TvNorge. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som aner hvor de fem første sekundene i klippet under kommer fra?*link* Hæ de kommer fra svartisen. Tenker du på bakgrunnsmelodien så er det vel noe som er akkompagnert for/av TvNorge. Ha, hahaha, ha... Tenkte på bakgrunnsmelodien, ja. Har lett etter den lenge, og jeg veit det er flere som har lett etter den. Får vel sende mail til TV Norge og spørre. Lenke til kommentar
AndreasLogitech Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 God dag til alle sammen! Sliter med å finne en sang, jeg er ikke sikker på hvem som har laget den, men det er en mannlig artist som synger en rolig sang. På verset er teksten "Take me home, Bring me down, tonight" Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men den har vært på radio få ganger, men tror ikke den er så kjempe ny. Hjertelig takk for hjelpa Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heisann folkens. Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang. Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen: Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/ Noen som kan tre støttende til? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 God dag til alle sammen! Sliter med å finne en sang, jeg er ikke sikker på hvem som har laget den, men det er en mannlig artist som synger en rolig sang. På verset er teksten "Take me home, Bring me down, tonight" Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men den har vært på radio få ganger, men tror ikke den er så kjempe ny. Hjertelig takk for hjelpa Det må jo bare være Don Juan Dracula - Take Me Home. Lenke til kommentar
AndreasLogitech Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det må jo bare være Don Juan Dracula - Take Me Home. Hjertelig takk! det var riktig Endret 26. februar 2008 av AndreasLogitech Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Techno/trance-låt. Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av. Noen som kjenner igjen? Lenke til kommentar
AndreasLogitech Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet .. Er ikke sikker på Lambo'en, men det kan ikke være Chamillionaire - Riding Dirty? Syns de tonene fra den du linket ligna litt Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Techno/trance-låt. Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av. Noen som kjenner igjen? Er det den første sangen du leter etter eller? har nettop lastet ned albumene til white/black Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Techno/trance-låt. Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av. Noen som kjenner igjen? Er det den første sangen du leter etter eller? den første på sensation white heter perfect exeeder- Mason Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hva heter denne gamle sangen igjen? All leafs are brown, when the sky is grey....kor: when the sky is grey......bla bla bla on a winters day Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har ikke mye informasjon å komme med. Sangen ble spilt i en episode av Scrubs (vet ikke hvilken, eller hvilken sesong), og blir gjengitt de to siste sekundene i denne bloopersfilmen. Dersom noen vet hva denne sangen heter, blir jeg utrolig imponert og takknemlig. EDIT: Fant den! Typisk at jeg finner den fem minutter etter at jeg la ut spørsmålet her, men sånn er nå en gang verden Kos dere. Endret 26. februar 2008 av Scatch Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hva heter denne gamle sangen igjen? All leafs are brown, when the sky is grey....kor: when the sky is grey......bla bla bla on a winters day Regner med at det er california dreamin med "mamma og pappa" Til fredrik: Kan være så mangt, love and peace er ofte gjennomgangstemaer innenfor trance. Hvis du hadde klipp hadde det hjulpet mye. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så litt på Hjelpekorpset på Tv 2 Hvor Mariann skulle lage en liste med låter som skulle spilles i et brylupp Tror det var nummer 3 på den lista. Skikkelig Oldies sang. Tittelen så tysk ut. Hadde muligens Mit eller Mir i seg =)The Andrew sisters - Bei mir bist du schoen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blåbær, har ikke klipp å komme med nå. Eneste jeg vet sikkert, er Dean-sitatet, samt at han starter med "I have just completed a quest around the world". Og det at det er vokalen fra Sensation-trailere, da. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Siste, og avsluttende låt i filmen Shadow Company fra 2006... Den er vanskelig å finne på tross av at jeg har playlisten (http://www.shadowcompanythemovie.com/credits.html). Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet .. Er ikke sikker på Lambo'en, men det kan ikke være Chamillionaire - Riding Dirty? Syns de tonene fra den du linket ligna litt nei det er ikke den heller:/ men takk for at dere hjelper meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå