Nikky Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3? Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i denne melodien? http://www.youtube.com/watch?v=4zrR4NvE3xQ...feature=related EDIT: fant det ut, var Bernard Herrmann - twisted nerve Endret 20. februar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger. Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren. Anyone? Litt longshot dette men ^^ Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Daft Punk - HARDER BETTER FASTER STRONGER (Alive 2007) Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror det er no Daft Punk. To late. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger. Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren. Anyone? Litt longshot dette men ^^ Har du prøvd å google ? Jeg googlet. Fant Shawn Martin - Taking Lives. Høres jo veldig ut som det du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som vet hvem som synger denne morsomme sangen? "Jeg ble så hoppende glad" Dette klippet er fra Honningsvågrevyen og han som synger heter Finn Arild Selnes Lenke til kommentar
1414 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noens som vet hva sangen i Store Studio-rekalmen heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3? Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er. Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Akk, nå har jeg søkt lenge. Er en sang i en eller annen bilreklame. Går noe sånn som dette : "Here I come, and I am ready..blabla".. Noen? Nei? Det er Skoda Fabia reklamen. Tror snagen heter: "here i come, i am ready" men finner den ikke noen plass. Si ifra hvis du finner den. Eh, har noen funnet denne eller? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva heter sangen i de nye reklamefilmene for Peugeot? - sangen der en bråte med forskjellige folk kjører rundt i forskjellige modeller fra Peugeot og som tar av hver sin vei i et kryss på slutten. pm! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3? Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er. Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) Jeg hørte en med The Bravery - Believe. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lives'' (noe med ''taking lives'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger. Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren. Anyone? Litt longshot dette men ^^ Har du prøvd å google ? Jeg googlet. Fant Shawn Martin - Taking Lives. Høres jo veldig ut som det du er på jakt etter. Feil. Sangen heter absolutt ikke Taking Lives. Når jeg tenker meg om kan det hende vokalisten synger '' (...) Taking lifes'' Hvis det skulle løse saken ^^ Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lurer på hvilken Paris-inspirerte melodi som ble spilt under sjonglørnummeret i den første episoden av Norske Talenter i kveld. Er en sånn melodi som brukes ofte, så den bør jo ha et navn. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er en sang jeg ikke husker helt, går mye på P4. Mannlig artist som synger noe sånt som "gonna crush you baby". Noen som "catcher" den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Den "Bang bang"-versjonen i Prison break reklama på tv3. Hvem har den? Har av en eller annen grunn Cher sin versjon på PC-en, men det er ikke helt det samme Endret 22. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den "Bang bang"-versjonen i Prison break reklama på tv3. Hvem har den? Har av en eller annen grunn Cher sin versjon på PC-en, men det er ikke helt det samme Kan være Nancy Sinatra sin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vet ikke, men nå som jeg vet det kan være et alternativ så skal jeg sjekke det ut. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3? Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er. Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) Nei, tror ikke det er denne, det er en mannlig stemme som synger, tror han synger noe med "something to believe". Prøvde å google teksten, men fant ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå