mona14 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Noen som veit hva sangen i kinder-reklamen på tv2 heter? Løst! Endret 18. februar 2008 av mona14 Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Er det noen som vet hva sangen på dette youtube-klippet heter? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hei. Er det noen som vet hva sangen på dette youtube-klippet heter? Den heter Zorbas og er fra filmen Zorba The Greek. I senere tid er det kanskje mest kjent for å ha bli brukt i Guy Ritchie filmen Endret 18. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for kjapt og rett svar! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva heter sangen som blir spilt i "Welcome to the jungle" (også kjent som "the rundown"), som er når The Rock plukker opp de to haglene og begynner å skyte folk? ^^ *bump* Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Denne er ganske kjent: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=1508 Noen som vet? nå som jeg hørte den, så må jeg også spør:p ingen som vet hvilken sang det er? mener jeg har hørt den i en matrix film lns, hvis jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Denne er ganske kjent: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=1508 Noen som vet? nå som jeg hørte den, så må jeg også spør:p ingen som vet hvilken sang det er? mener jeg har hørt den i en matrix film lns, hvis jeg ikke tar helt feil... Rob Dougan - Clubbed To Death TrackID er en fin ting Endret 18. februar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) tusen takk =) hva er TrackID? hvis jeg finner ut av det så slipper jeg kanskje og stille mange unødvendige spm EDIT: Haha, visste det var en matrix soundtrack, men der jeg hørte den sist må vel være i Blade Trinity Endret 18. februar 2008 av SaNux Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 tusen takk =) hva er TrackID? hvis jeg finner ut av det så slipper jeg kanskje og stille mange unødvendige spm EDIT: Haha, visste det var en matrix soundtrack, men der jeg hørte den sist må vel være i Blade Trinity TrackID er et program du enten har på din Sony Erisson mobil, eller som du kan bruke på internett her. Det du må gjøre er å ta et opptak av sangen på mobilen, legge det inn på PCen å laste det opp HER. Den finner det meste, utrolig genialt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er en sang som går noe sånt som: "Rasist, det er jeg ikke, men jeg kikka litt på skrå. For Ali kjører Audi, og hansemann må gå." Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som vet hva sangen i relamen for tv-serien "life" som går på tv3 heter? hører den bare noen sekunder. rolig og fin Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er en sang som går noe sånt som: "Rasist, det er jeg ikke, men jeg kikka litt på skrå. For Ali kjører Audi, og hansemann må gå." Avgiftsblues jau. Her er hjemmesiden hans. Noen som vet hva sangen i relamen for tv-serien "life" som går på tv3 heter? hører den bare noen sekunder. rolig og fin Er det ikke den Feeling Good som egentlig er av Nina Simone, bare at den er covera? Mener det er det, er ikker heelt sikker Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvilken sang er det som har "my oh my" i begynnelsen? Det er ikke snakk om aqua nei.. Den begynner rolig også øker det, det er en kvinnlig artist. sikkert blitt spilt i 2005-07 elns Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva heter sangen som blir spilt i "Welcome to the jungle" (også kjent som "the rundown"), som er når The Rock plukker opp de to haglene og begynner å skyte folk? ^^ *bump* http://www.imdb.com/title/tt0327850/soundtrack Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen som har peiling på denne sangen? ''Bring sally up bring sally up'' tror den er litt kjent, har hørt den flere steder Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen som har peiling på denne sangen?''Bring sally up bring sally up'' tror den er litt kjent, har hørt den flere steder Tror det er Moby - Flower. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kva heiter denne songen? http://s268.photobucket.com/albums/jj2/ein...RoadMovie08.flv Lenke til kommentar
Andrealdo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei! Er det noen som vet navnet på en dance eller partysang hvor musikkvideoen inneholder en rekke damer som bruker trykkluftborr? Vet at jeg har lite informasjon men det eneste jeg vet om sangen er at den var med på en video med mange dance sanger for noen år siden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei!Er det noen som vet navnet på en dance eller partysang hvor musikkvideoen inneholder en rekke damer som bruker trykkluftborr? Vet at jeg har lite informasjon men det eneste jeg vet om sangen er at den var med på en video med mange dance sanger for noen år siden. Benny Benassi - Satisfaction? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå