Sanux Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) X2X Later i denne sangen bruker de en melodi som ikke er orginal 35 Sekunder ut i sangen begynner den. jeg bare lurte på om noen kan hjelpe meg med og finne "orginalen" ? takker på forhånd EDIT: og ja, jeg vet denne sangen her er helt mongo er egentlig bare melodien som er fet=) Endret 16. februar 2008 av SaNux Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har lett etter en electronica låt en stund nå, som ble spilt litt på radioen for noen år siden. Det eneste jeg husker av teksen er noe slikt som dette: "Lucky man, dada is goieeen". Noen som har peiling? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken annen sang er denne sangen basert på/ samplet fra? Er helt sikker på at jeg har hørt det her før. En ikke så veldig gammel techno/trance/dance-sang. Klarer rett og slett IKKE å komme på det, og det begynner å bli småirriterende. Wiley - Wearing My Rolex Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) ERROR Endret 16. februar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet hva DENNE sangen heter? linken funket ikke :/ Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen som vet hva DENNE sangen heter? :!: Endret 16. februar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet hva DENNE sangen heter? :!: Usher - Yeah Er det fjortisparty jeg hører i bakgrunnen der eller? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet hva DENNE sangen heter? :!: Usher feat. Lil Jon & Ludacris - Yeah! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 ingen som har peiling på hvilken sang jeg er ute etter? :/ får det liksom på hjernen, dritplagsomt at jeg da ikke finner ut av det:p Lenke til kommentar
Pernille90 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) hva heter den sangen som er på skoda reklamen på tv norge? han typen blir kasta ut av dama. men det er liksom ikke noe problem når han har skoda noen som vet? Edit han synger : here i come. i am ready får prøve en gang til jeg også da Send mail til skoda da vel! Endret 17. februar 2008 av Pernille90 Lenke til kommentar
Pernille90 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Til alle som lurer på sangen på den nye Skoda Fabia reklamen: Jeg har lett etter sangen i mange mange dager nå, forum, google osv.. Og har sett at det er mange andre som har det samme problemet og leter etter den sangen. Jeg har nå kommet over at, og det skjærer mitt hjertet å si at sangen ikke er å få tak i. Den ble tydeligvis laget spesiellt for Skoda Fabia reklamen av Malte Hagemeister, og har enda ikke blitt publisert, får krysse våres fingre at dette skjer snart. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Denne er ganske kjent: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=1508 Noen som vet? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så netopp hitmakers på TVnorge. Det var et svensk band som jeg gjerne ville ha hatt navnet på ?.. Noen som fikk det med seg? Lenke til kommentar
Ida1989 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva heter den sangen som spilles i reklamen for Journeyman på Viasat 4?? Bare MÅ finne det ut!!! Anyone?? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som vet hvilken sang det er som spilles under reklamen for Stardust DVDen(tror det er på tv3 eller tv2) ? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Ser etter en sang. Den er norsk, og var veldig mye spilt på ulike medier i sommer. Musikkvideoen var at det var en som var på jobben, men så løp(?) han mot utgangen, kastet fra seg jakken, hoppet uti vannet, og svømte bort til en båt der det satt noen andre og ventet på ham. Skulle tro det var Postgirobygget e.l. som hadde lagd den, men fant den ikke blandt deres sanger. Kan jo forresten være at jeg har oversett den, og at det er deres, men jeg vet ikke helt. Tror den var ny nå sommeren 2007. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Postgirobygget - Tidløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå