Sinlaug Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei Håper noen kan hjelpe meg med denne. Den har blitt spillt mye i fjor sommer på nordsjø radioen. melodien ligner veldig på "hotel california" av Eagels.(kan godt være at det er samme melodi også). Kan bare Refrenget av teksten og den er som følger: "Love me or leave me if you wanna go, listen to you`re heartbeat baby". Har lett i et halvt år nå... please hjelp meg Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I'd Rather Dance With You - Kings of Convenience Takk ! Lurer også på hva sangen heter i Forrest Gump når Forrest og Bubba har ankommet Vietnam og hilser på Lt. Dan. I bakrunnet da er det en som griller noe og er skikkelig med musikken =) Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey, Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey, Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Dreamnation - Daggmask står det hos meg vertfall... Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hey, Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Dreamnation - Daggmask står det hos meg vertfall... Takk ska du ha Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Fant en liten film om dramaet i RPP som noen har laget: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=193440 Noen som vet hva den metall-låta som kommer mot slutten heter? (skagen <- så jeg finner innlegget mitt igjen ved søking) Endret 4. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Entourage Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har tv2 sport. Hva heter musikken som blir spilt når det ikke sendes noe programmer på kanalen. Altså musikken når dem viser hva som skal sendes senere Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fant ut hva sangen het! Jeg er desperat på å vite hva denne sangen heter! Den tok av så sykt på Afterpartyet til Justice, og ble også spilt på Øyafestivalen. Her er lydklippet: <a href="http://www.zshare.net/audio/7191564fdc20db/" target="_blank">http://www.zshare.net/audio/7191564fdc20db/</a> Big :respekt: til den som vet! Har du tlf med track id så kan du finne det ut på 2 sekunder Tviler jeg sterkt på, er ikke akkurat en sang du finner i CD-butikken.... Hvem vet...skader vel ikke å prøve siden du var desperat...har funnet ut mange slags rare låter der:-) Jeg er desperat på å vite hva denne sangen heter! Den tok av så sykt på Afterpartyet til Justice, og ble også spilt på Øyafestivalen. Her er lydklippet: <a href="http://www.zshare.net/audio/7191564fdc20db/" target="_blank">http://www.zshare.net/audio/7191564fdc20db/</a> Big :respekt: til den som vet! Har du tlf med track id så kan du finne det ut på 2 sekunder Tviler jeg sterkt på, er ikke akkurat en sang du finner i CD-butikken.... Hvem vet...skader vel ikke å prøve siden du var desperat...har funnet ut mange slags rare låter der:-) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trenger litt hjelp til en sang jeg hørte her om dagen. Her er noe av teksten: "Talking through" og "I need you". Forundrer meg ikke om sangen heter "I need you", men det er flere sanger som heter det. Jeg husker faktisk ikke om det var dame eller herre stemme. Kan det være en av sangene fra High School Musical? Lenke til kommentar
jensens Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hørte en sang på radioen her en dag, men husker ikke artist eller hva sangen heter. Dem synger "Baby where did you get that body from? I got it from mum" eller noe, noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hørte en sang på radioen her en dag, men husker ikke artist eller hva sangen heter. Dem synger "Baby where did you get that body from? I got it from mum" eller noe, noen som vet hvilken det er? Will. I. Am - I Got It From My Mama Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trenger litt hjelp til en sang jeg hørte her om dagen. Her er noe av teksten: "Talking through" og "I need you". Forundrer meg ikke om sangen heter "I need you", men det er flere sanger som heter det. Jeg husker faktisk ikke om det var dame eller herre stemme. Kan det være en av sangene fra High School Musical? Mest kjente jeg kommer på er Leann Rimes - I need you. Der synger hun riktignok "carries me through", ikke "talking through". Lenke til kommentar
Sinlaug Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei Håper noen kan hjelpe meg med denne. Den har blitt spillt mye i fjor sommer på nordsjø radioen. melodien ligner veldig på "hotel california" av Eagels.(kan godt være at det er samme melodi også). Kan bare Refrenget av teksten og den er som følger: "Love me or leave me if you wanna go, listen to you`re heartbeat baby". Har lett i et halvt år nå... please hjelp meg Her er noen klipp av sangen som jeg spillte inn på mobilen.(se vedlegg) Ps: er dårlig lyd så funker ikke med track id... Håper noen vet hva den heter... Lydklipp_04_.mp3 Lydklipp_09_.mp3 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som vet hva disse to sangene heter? den sangen som går på reklamen til frusterte fruer, og den til den lotto reklamen med han som skal ta bil lappen men stryker med vilje på oppkjøringen, vet at han som spiller sangen heter Matias Tellez Lenke til kommentar
kaka Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som vet hva disse to sangene heter? den sangen som går på reklamen til frusterte fruer, og den til den lotto reklamen med han som skal ta bil lappen men stryker med vilje på oppkjøringen, vet at han som spiller sangen heter Matias Tellez Vet ihvertfall hva den lotto-sangen heter; Matias Tellez - Try so hard Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 noen som vet hva disse to sangene heter? den sangen som går på reklamen til frusterte fruer, og den til den lotto reklamen med han som skal ta bil lappen men stryker med vilje på oppkjøringen, vet at han som spiller sangen heter Matias Tellez Vet ihvertfall hva den lotto-sangen heter; Matias Tellez - Try so hard tusen takk Lenke til kommentar
xaidonx Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 leter etter en sang som jeg så i en musikkvideo, det er liksom 2 menn (20-25 årene) som har en bil (Opel ell no) som de har styla og kjører rundt med. Sangen begynner på a (tittelen) (så ikke mer grunnet damer) det er ingen som synger det er trance/house/electronic. Sangen begynner med 2 pip også begynner den med dunkingen . Det er liksom flere og flere som hører og sangen og de nikker med hodet. På slutten av videoen stopper de og går rundt bilen. Bilen er rød. Anyone?? (bilen er en polo, liten bil..Den er ikke så pen men de har styla den) Anyone?? Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 lurer på hva denne sangen heter som har dette i teksten : åpna din dør å sei at du vil ha meg her osv . Lenke til kommentar
dapre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 lurer på hva denne sangen heter som har dette i teksten : åpna din dør å sei at du vil ha meg her osv . Fin sang av Tommy Nilsson. Sangen heter Öppna din dörr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå