Eldritch Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs. Vet ikke hva sangen heter, men vil du ha en mp3 av den er det ikke verre enn å laste ned videoen fra YouTube og rippe lyden fra den Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Relativt enkel/kjent sang. Hvem er artisten og hvilken tittel? 2 sanger totalt Sang 2 er George Michael sin Careless Whisper Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Nei ingen av de dere nevner Jeg tror det kun er instrumenter, om det var noe synging i den så husker ikke jeg. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Nei ingen av de dere nevner Jeg tror det kun er instrumenter, om det var noe synging i den så husker ikke jeg. Effel 65 - Blue ? http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hva heter sangen til eva cassidy som går slik: Fly away with me? eller come away with me?Sikker på at det ikke er Norah Jones - Come Away With Me? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs. Vet ikke hva sangen heter, men vil du ha en mp3 av den er det ikke verre enn å laste ned videoen fra YouTube og rippe lyden fra den Joda, men håpet at noen kanskje hadde den i bedre kvalitet Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hva heter sangen til eva cassidy som går slik: Fly away with me? eller come away with me?Sikker på at det ikke er Norah Jones - Come Away With Me? Vil også tippe på Norah Jones. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 noen som vet hva sangen i den nye vw tiguan reklamen heter eventuelt hvor jeg kan laste den ned? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) noen som vet hva sangen i den nye vw tiguan reklamen heter eventuelt hvor jeg kan laste den ned? Den med Seal og Heidi Klum? Isåfall så er det "The Right Life" fra Seals "System" album. Hcis ikke så prøv DJ Andy Weatherall, "Feathers" fra albumet "The Bullet Catcher's Apprentice" Edit: Seal kan vel lastes ned fra cdon.com bl.a. hvis jeg ikke tar helt feil. Endret 2. februar 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva heter sangen på starten av Scrubs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Relativt enkel/kjent sang. Hvem er artisten og hvilken tittel? 2 sanger totalt Noen som kan hjelpe meg med sang nr 1? Sang 2 er G.Michael med careless whisper Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Nei ingen av de dere nevner Jeg tror det kun er instrumenter, om det var noe synging i den så husker ikke jeg. Effel 65 - Blue ? http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg Hei. Nei, det er ikke den. Jeg kunne tatt opp rytmen og lagt til, men det er så flaut Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva heter sangen på starten av Scrubs? Tatt opp i tråden opptil flere ganger, bruk søkefeltet for tråden som du finner nederst på siden. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lurer på hva denne sangen heter " I dont need no one else then you in my life because your my number one" Det er en mann som synger, sangen går nokså fort.... ! Bushman - No One Else?? http://www.youtube.com/watch?v=onW0x8bGysY Takker uendelig mye gasoline :D:D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som har peiling på den musikken som er i farmen når det er tvekamp, når folka kommer gående fra husene sine og skal kjempe? den dama stemme musikken som kommer da. Fins det noe lignende musikk som det der? syns det er så bra =) Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Nei ingen av de dere nevner Jeg tror det kun er instrumenter, om det var noe synging i den så husker ikke jeg. Effel 65 - Blue ? http://youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg Hei. Nei, det er ikke den. Jeg kunne tatt opp rytmen og lagt til, men det er så flaut Det hadde vert det beste, vis du vil vite sangen, hehe flaut er det sikkert. men give it a trye Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 leter etter en rocke sang går litt på radioen, i refrenget synger di noe lignende: what if i say youre not like the others, youre the pretender visst noen vet hvilken sang det er plz send det på pm Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Foo Fighters - The Pretender kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hva sangen som er helt til slutt i "Lønsj" traileren heter? "Hey hey i save the world today" er refrenget tror jeg. Fant ikke stort på google. Se traileren her Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet hva sangen som er helt til slutt i "Lønsj" traileren heter?"Hey hey i save the world today" er refrenget tror jeg. Fant ikke stort på google. Se traileren her Det er Eurythmics med "I saved the world today". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå