Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Hvilken sang var det Tommy Tee sang i Waschera nå i ettermiddag?

Freebird!...

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Jeg legger med en wav-fil. Det er et dårlig opptak jeg har gjort av en sang (slik at jeg kunne poste den hit). Hva heter sangen?

Edit: fant ut at svaret er: Katzenjammer — A bar in Amsterdam

Talimere sier:

Å så skriv du sjølv at han geniale kompisen din bare gikk inn på opptakan til nrk å hørte sæ fram.

Quote fra MSN

Takk.

Hva_heter_sangen.wav

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen heter?

Har lurt på dette i over 1 år. Mistet sangen for 10 mnd siden eller noe, men fant den igjen idag! :w00t:

Har noen peiling på hva det er slags sang? :p

Utrolig bra synes jeg.

Edit: Starten minner om Smells Like teen spirit, så kan være de laga en egen coverinstrumental av den sangen, men vet ikke.

Edit 2: Virker som en demo av noe slag, eller noe jam greier. Den er i alle fall ikke på noen plater.

Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs.

Endret av Aivio
Lenke til kommentar

Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder :(

Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt:

Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi

hehe. Utfordring :p

PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå:D er ganske gammel techno.

Lenke til kommentar

Hei!

Var det noen som fikk med seg forrige episode av Charterfeber - sesong 3 ?

Er det noen som vet hvilken sang de to bingo damene og dattera spilte i bilen, hvor dem ba om å skru opp og sånn?

Jeg tror jeg har hørt den før og er sånn og høres ut som sånn pakistansk musikk.

Noen som vet hva sangen heter?

Lenke til kommentar
Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder :(

PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå:D er ganske gammel techno.

er dette kun instrumentalt eller? noen som synger?

Lenke til kommentar

Leftfield kanskje?

Lenke til kommentar

Prøver på nytt jeg....

Leter etter en typisk pop/trance låt som ofte spilles på radioen for tia og på utesteder.

En mann som synger. er litt usikker på hva han synger, men refrenget går sånn her ca:

Dooon`t give up....you gotta give it to me bla bla bla....doooon`t give up osv

eller det kan og være at han synger: tokio.... blablabla bla blablabla

Please anyone?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen heter?

Har lurt på dette i over 1 år. Mistet sangen for 10 mnd siden eller noe, men fant den igjen idag! :w00t:

Har noen peiling på hva det er slags sang? :p

Utrolig bra synes jeg.

Edit: Starten minner om Smells Like teen spirit, så kan være de laga en egen coverinstrumental av den sangen, men vet ikke.

Edit 2: Virker som en demo av noe slag, eller noe jam greier. Den er i alle fall ikke på noen plater.

Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs.

Tror jeg har svaret.

Hvis jeg har rett er sangen jeg henviser til en instrumental-versjon av 'nothing to lose'. Den har mange likheter, bare at den er satt litt opp i tempo

:)

Lenke til kommentar
Hey, jeg lurte på om noen som har sedd " Get rich or die tryin'" me 50 cent i.

Det var en sang der spilt av skuespilleren "Dangerous" som han laget til en Majestic i filmen. Refrenget starter slik : Up in the N Y C, They call me K-I-N-G.

Hadde vert utrulig bra om noen kunne navne på denne sangen før den er dritkul! :love:

Har ikke sett den nei... men sangen heter:

"King of NYC"

by Michael Miller & James "J2" White

Produced by J2 for J2 musikk / Paragon Entertainment Group

http://www.imdb.com/title/tt0430308/soundtrack

Sikke på det? finner ikke sangen på verken bearshare eller limewire. har du en link til en plass jeg kan laste den ned fra internett?

Jepp, låta heter det, men umulig å få tak i. Hadde noen vært så flinke å få tak i låta, send meg en pm! HAR LETT ETTER DEN LENGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...