Swolebraham Lincoln Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ugly Kid Joe - Cats in the cradle Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva het orginal sangen som ble spilt til slutt i Ut i Vår Hage idag? Nei, orginalen er Harry Chapin... http://www.youtube.com/watch?v=zlHdjjHNEC8 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 My bad Mulig han også mener den norske versjonen med Lillebjørn Nilsen, som jeg ikke husker tittelen på i farten. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) My bad Mulig han også mener den norske versjonen med Lillebjørn Nilsen, som jeg ikke husker tittelen på i farten. Tenker du på "ride ranke" med Finn Kalvik? Edit: ble visst en "ride" for mye Endret 31. januar 2008 av Wipeout Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) My bad Mulig han også mener den norske versjonen med Lillebjørn Nilsen, som jeg ikke husker tittelen på i farten. Tenker du på "ride ranke" med Finn Kalvik? Edit: ble visst en "ride" for mye Uff, ja. Var visst ikke helt på topp i går Endret 1. februar 2008 av DeathCab Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Lurer på hva denne sangen heter " I dont need no one else then you in my life because your my number one" Det er en mann som synger, sangen går nokså fort.... ! Bushman - No One Else?? http://www.youtube.com/watch?v=onW0x8bGysY Endret 1. februar 2008 av gasolina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hvilken sang var det Tommy Tee sang i Waschera nå i ettermiddag? Freebird!... Endret 1. februar 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg legger med en wav-fil. Det er et dårlig opptak jeg har gjort av en sang (slik at jeg kunne poste den hit). Hva heter sangen? Edit: fant ut at svaret er: Katzenjammer — A bar in Amsterdam Talimere sier:Å så skriv du sjølv at han geniale kompisen din bare gikk inn på opptakan til nrk å hørte sæ fram. Quote fra MSN Takk. Hva_heter_sangen.wav Endret 1. februar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Relativt enkel/kjent sang. Hvem er artisten og hvilken tittel? 2 sanger totalt sang1.wav sang2.wav Lenke til kommentar
Zerpin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet ikke hva sangen heter, men den går sånn. Han kan spille banjo for han har jo gehør...... Det er en jente som synger. Sombrero sangen som smurfene synger. Men med en annen tekst. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Noen som vet hva den sangen heter? Har lurt på dette i over 1 år. Mistet sangen for 10 mnd siden eller noe, men fant den igjen idag! Har noen peiling på hva det er slags sang? Utrolig bra synes jeg. Edit: Starten minner om Smells Like teen spirit, så kan være de laga en egen coverinstrumental av den sangen, men vet ikke. Edit 2: Virker som en demo av noe slag, eller noe jam greier. Den er i alle fall ikke på noen plater. Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs. Endret 1. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha, nærmeste jeg kan tenke meg er den. Tviler på at det er den, but you never know. Lenke til kommentar
wondering_man Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Var det noen som fikk med seg forrige episode av Charterfeber - sesong 3 ? Er det noen som vet hvilken sang de to bingo damene og dattera spilte i bilen, hvor dem ba om å skru opp og sånn? Jeg tror jeg har hørt den før og er sånn og høres ut som sånn pakistansk musikk. Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. er dette kun instrumentalt eller? noen som synger? Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette kan bli vanskelig men jeg leter etter en techno sang, en som mente at den skulle hete "bombida", men finner ingen steder Det blir litt vanskelig å skrive techno lyd, men skal gå sånnt: Les litt rask: Bombida da pa pi pi bombida da også sakte: pi pi hehe. Utfordring PM meg vær så snill hvis noen finner den, har letet etter den i 4 år nå er ganske gammel techno. Leftfield kanskje? Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Prøver på nytt jeg.... Leter etter en typisk pop/trance låt som ofte spilles på radioen for tia og på utesteder. En mann som synger. er litt usikker på hva han synger, men refrenget går sånn her ca: Dooon`t give up....you gotta give it to me bla bla bla....doooon`t give up osv eller det kan og være at han synger: tokio.... blablabla bla blablabla Please anyone? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som vet hva den sangen heter? Har lurt på dette i over 1 år. Mistet sangen for 10 mnd siden eller noe, men fant den igjen idag! Har noen peiling på hva det er slags sang? Utrolig bra synes jeg. Edit: Starten minner om Smells Like teen spirit, så kan være de laga en egen coverinstrumental av den sangen, men vet ikke. Edit 2: Virker som en demo av noe slag, eller noe jam greier. Den er i alle fall ikke på noen plater. Ellers håper jeg å få tak i mp3'en av denne sangen igjen. Hvis noen vet, for tviler på at denne sangen er til salgs. Tror jeg har svaret. Hvis jeg har rett er sangen jeg henviser til en instrumental-versjon av 'nothing to lose'. Den har mange likheter, bare at den er satt litt opp i tempo Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hva heter sangen til eva cassidy som går slik: Fly away with me? eller come away with me? Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hey, jeg lurte på om noen som har sedd " Get rich or die tryin'" me 50 cent i.Det var en sang der spilt av skuespilleren "Dangerous" som han laget til en Majestic i filmen. Refrenget starter slik : Up in the N Y C, They call me K-I-N-G. Hadde vert utrulig bra om noen kunne navne på denne sangen før den er dritkul! <{POST_SNAPBACK}> Har ikke sett den nei... men sangen heter: "King of NYC" by Michael Miller & James "J2" White Produced by J2 for J2 musikk / Paragon Entertainment Group http://www.imdb.com/title/tt0430308/soundtrack <{POST_SNAPBACK}> Sikke på det? finner ikke sangen på verken bearshare eller limewire. har du en link til en plass jeg kan laste den ned fra internett? Jepp, låta heter det, men umulig å få tak i. Hadde noen vært så flinke å få tak i låta, send meg en pm! HAR LETT ETTER DEN LENGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå