siddisen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heey! Hørte en sang på radioen i går, men husker ikke hva artisten heter ;p Sangen går i denne duren.."i started to dance, i didnt wear no seatbelt..(pause med musikk) and they started to dance, we all started to dance" tecno sang..ganske barnselig stemme som synger..fengende beat Håper på svar! ;D Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lurer på den sangen som var i en "gammel" lottoreklame.reklama går ut på at gammel dame på pleiehjem vinner i lotto, men istedet for å cashe inn så gjemmer ho kupongen i jakka til en drittsekk-sykepleier for å få ho til å slutte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lurer på den sangen som var i en "gammel" lottoreklame.reklama går ut på at gammel dame på pleiehjem vinner i lotto, men istedet for å cashe inn så gjemmer ho kupongen i jakka til en drittsekk-sykepleier for å få ho til å slutte. Var det ikke Israel Kamakawiwaole - Somewhere Over The Rainbow tro? Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva heter den lottosangen med den kjøreskolen? Har videoen : Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvem har sangen: Ein, zwei, polizei drei, vier grenadier .... Den kom ut for 11 år siden husker jeg på en cd med spice girl 'n shit Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvem har sangen: Ein, zwei, polizei drei, vier grenadier .... Den kom ut for 11 år siden husker jeg på en cd med spice girl 'n shit Ikke fryktelig vanskelig å google seg til Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heey! Hørte en sang på radioen i går, men husker ikke hva artisten heter ;pSangen går i denne duren.."i started to dance, i didnt wear no seatbelt..(pause med musikk) and they started to dance, we all started to dance" tecno sang..ganske barnselig stemme som synger..fengende beat Håper på svar! ;D Tja... Albino Superstars - "My Girls"? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 noe som vet hva sangen som starter 7.59 i dette klippet heter?http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/328589 jeg drister meg utpå med en bump her jeg! Hvem har sangen: Ein, zwei, polizei drei, vier grenadier .... Den kom ut for 11 år siden husker jeg på en cd med spice girl 'n shit MoDo har faen men meg singelen... full av feiende flotte remix'er! men har faktisk en grunn for det da! Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva heter den lottosangen med den kjøreskolen?Har videoen : Sangen heter: Try So Hard av Matias Tellez Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) noen som veit hva den første sangen heter? Fant det ut Endret 30. januar 2008 av Tmz Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Lurer på hva denne sangen heter " I dont need no one else then you in my life because your my number one" Det er en mann som synger, sangen går nokså fort.... ! Endret 30. januar 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Denne sangen er fra American pie. Det eneste jeg husker fra teksten er "The neigbours are complaining about the noises above" Noen som vet ? Edi: Fant det ut. Endret 30. januar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
noddyen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Denne sangen er fra American pie. Det eneste jeg husker fra teksten er "The neigbours are complaining about the noises above" Noen som vet ? James - Laid American Pie 1 og 2 http://www.youtube.com/watch?v=EkqIHWAMSJ4 eller Matt Nathanson - Laid American Pie - The wedding Endret 30. januar 2008 av noddyen Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som vet hva sangen i rekalmen for filmen "Lønsj" heter? Lenke til kommentar
siddisen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heey! Hørte en sang på radioen i går, men husker ikke hva artisten heter ;pSangen går i denne duren.."i started to dance, i didnt wear no seatbelt..(pause med musikk) and they started to dance, we all started to dance" tecno sang..ganske barnselig stemme som synger..fengende beat Håper på svar! ;D Tja... Albino Superstars - "My Girls"? Takker for svar, men nej, det var dessverre ikke den jeg tenkte på..begynner å bli en litt gammel låt..tipper tidlig 00-taller? ;D Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som vet hva sangen på slutten av den filmen som gikk på nrk1 akkurat nå heter? de sang noe som ''whos a man where you gonna run to'' filmen het livsfarlig anrop [/quoer sangen pop/trance/rolig? Kan det muligens være Icehouse med Hey little girl.... Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Lurer på en dance/trance låt som spilles ofte på radioen... en mann som i refrenget synger noe som jeg tror er: Dont`t give up.....you gotta give it to me eller noe sånt....fikk ikke med meg hele setningen presist.. anyone?????? please!! Endret 2. februar 2008 av renate1 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis noen finner dette ut, er jeg mektig imponert!! Porcupine Tree - Phase II. Mannen som snakker, noen som vet hvem det er? Mener jeg har hørt stemmen før og prøver å plassere den. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=98zTYG7MoI4 sangen i begynnelsen høres MEKTIG feet ut! noen som vet artist\navn? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva het orginal sangen som ble spilt til slutt i Ut i Vår Hage idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå