Nargon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Your Welcome ill do my very best Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei! har i en del år nå lurt på hva den sangen het, den som var introen til VG-Lista Topp 20, som gikk (går ?) på NRK Den går noe à la : What goes around.... What goes around just comes around, this is the sound, it's time to get down Jeg har søkt utallige ganger på nettet, men finner ikke ut hvilken sang det er. Var det eventuelt bare en egen intro laget spesiellt for det programmet ? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 introen til VG-Lista Topp 20Timo Maas - To Get Down. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 introen til VG-Lista Topp 20Timo Maas - To Get Down. Seriøst! Jeg har lett etter den sangen i evigheter! Tusen hjertelig takk! Det gjorde den flotte dagen min enda litt flottere! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare hyggelig, kanonkent. Husker jeg leita etter den sjøl, for en del år siden. Synes forøvrig det er litt merkelig at du ikke fant den selv, siden du hadde så mye av teksten, men jaja. Her kommer en liten nøtt: Leter etter en sang med litt varierende tempo, mannlig vokalist. Hørte den på radio for leeenge siden, og husker minimalt av teksten, men det var noe sånt som "in case I haven't told you", og i refrenget (tror jeg) blir det sunget noe som ligner på "you know me even though I take wrong turns". Har googla teksten og prøvd å leita opp spillelister fra P3, men har så langt ikke funnet noe. Krysser fingra for at noen aner hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
................... Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
Gunslingerx Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvis jeg ikke er helt på tur så er det Lucky Soul - Lips Are Unhappy. Takk skal du ha! Fantastisk livlig sang *digger* Les her!Men dette er noe info jeg fant: Musikstykket Asturias med harpe er komponeret af Isaac Albeniz og Christian Thabane har lagt beatboks på. Så du kan jo se om Christian Thabane har noe offisielt?.. Titel: Harpe/Beatbox Bureau: & Co. Annoncør: Danske Bank Producent: Locomotion Lydtekniker: Supersonic Musician Casting/Instrument combination: Zofia Katjanna Philipa Sjabano Komponist og udøvere: Harpemusik: Komponist Isaac Albeniz, udøver Tine Rehling. Beatbox'er Christian Thabane Dette høres veldig lovende ut, jeg skal sjekke det ut! Takk så meget ^_^ Edit: Fant sangene på hjemmesidene til Danske Bank, begge i betraktelig bedre kvalitet. Fant også musikken fra to andre reklamer i samme serie som ikke har blitt vist i Norge: Chello Harpe og Opera Fløyte Takk Igjen! Endret 29. januar 2008 av Gunslingerx Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 noe som vet hva sangen som starter 7.59 i dette klippet heter?http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/328589 jeg drister meg utpå med en bump her jeg! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nightbus is always on time? Tipper det er snakk om en sang fra 80'tallet. Noen forslag? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nightbus is always on time?Tipper det er snakk om en sang fra 80'tallet. Noen forslag? Det er ikke Toto - Hold the Line du tenker då ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nightbus is always on time?Tipper det er snakk om en sang fra 80'tallet. Noen forslag? Det er ikke Toto - Hold the Line du tenker då ? Selvfølgelig er det jo Toto, at jeg glemte det Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hallo. Så the fast and the furious nå og lurer litt på hva den siste sangen som spilles når han hovedpersonen og han som var med i 1'ern snakker sammen (?) heter. Når de snakker og akkurat skal til å kjøre (Tror musikken kommer fra bilen hans). Høres ut som noe gitarspill, og litt rapping, men klarer ikke å høre teksten. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Leter etter navnet på en sang jeg har hørt i det siste på P3. Har skjekket A-C-lista. Det er tre norsk damer som synger (tror jeg).De synger på engelsk. Tror og at de er/var med i Melodi Grand Prix Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Leter etter navnet på en sang jeg har hørt i det siste på P3. Har skjekket A-C-lista.Det er tre norsk damer som synger (tror jeg).De synger på engelsk. Tror og at de er/var med i Melodi Grand Prix Kan det v're disse> http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.4301770 Lenke til kommentar
kaka Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 noe som vet hva sangen som starter 7.59 i dette klippet heter?http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/328589 jeg drister meg utpå med en bump her jeg! "Klippet du ønsker å se er dessverre ikke tilgjengelig for øyeblikket. Vennligst prøv senere." kommer opp hos meg ihvertfall. Får ikke sett klippet. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hallo. Så the fast and the furious nå og lurer litt på hva den siste sangen som spilles når han hovedpersonen og han som var med i 1'ern snakker sammen (?) heter. Når de snakker og akkurat skal til å kjøre (Tror musikken kommer fra bilen hans). Høres ut som noe gitarspill, og litt rapping, men klarer ikke å høre teksten. her er vell den Soundtrack lista som jeg fant, du kan søke på youtube og sjekke sang for sang har lite tid dessverre. Teriyaki Boyz Lyrics Tokyo Drift (Fast & Furious) DJ Shadow feat. Mos Def Lyrics Six Days 5,6,7, 8's Lyrics The Barracuda Evil Nine Lyrics Restless Far East Movement Lyrics Round And Round N.E.R.D. Lyrics She Wants To Move (DFA Remix) Teriyaki Boyz Lyrics Cho Large Dragon Ash Lyrics Resound Julez Santana Lyrics There It Go (The Whistle Song) Don Omar Lyrics Bandaleros Don Omar Lyrics Conteo Brian Tyler feat. Slash Mustang Nismo Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sikkert noen som har sett The 51sth State her? Etter Felix DeSouza har kjøpt fish & chips til Samuel L. Jackson, og han kaster den ut av bilen, så spilles det en hiphop låt. Noen som vet hva den heter? Sikkert noen som har sett The 51sth State her? Etter Felix DeSouza har kjøpt fish & chips til Samuel L. Jackson, og han kaster den ut av bilen, så spilles det en hiphop låt. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sikkert noen som har sett The 51sth State her? Etter Felix DeSouza har kjøpt fish & chips til Samuel L. Jackson, og han kaster den ut av bilen, så spilles det en hiphop låt. Noen som vet hva den heter? Sikkert noen som har sett The 51sth State her? Etter Felix DeSouza har kjøpt fish & chips til Samuel L. Jackson, og han kaster den ut av bilen, så spilles det en hiphop låt. Noen som vet hva den heter? Har du lest 1 post og sjekka soundtracklisten på IMDB? Lenke til kommentar
dapre Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dance låt. Remix/ny utgave av denne : http://www.lyricsdownload.com/si-s-the-rai...gin-lyrics.html Teksten er bla : I saw you walking in the rain You were holding hands And I'll never be the same Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå