Fin Skjorte Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva heter sangen som er i menyen til Disturbia (film)? Hvis det har noe å si så har jeg leid den her i Norge... en av disse? http://www.imdb.com/title/tt0486822/soundtrack Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skal jeg kjøpe alle de CDene? ;_; Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei Jeg leter etter en sang hvor det klappes i rytme, det er en Kvinnelig Sang stemme i en litt Rap aktig måte, en Duet er det vell også. og plystring i sangen. Noen som skjønner? Om man legger godviljen til tipper jeg på Brick & Lace - "Love Is Wicked". Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er ikke cd'er kun sanger. Hør på teksten på sangen og se om du hører tittelen/refrenget. Gå på itunes/amazon og hør på lydprøvene. mange måter å finne det ut på bare du vet hva du skal lete i. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Problemet er at den ikke har tekst... jeg begynner å tro at det kanskje ikke er fra en sang en gang... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvilken sang er helt på slutten av denne traileren? http://www.kulturo.no/video/3901 Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 noen som vet hva sangen på slutten av den filmen som gikk på nrk1 akkurat nå heter? de sang noe som ''whos a man where you gonna run to'' filmen het livsfarlig anrop Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) John Murphy - Don abandons Alice EDIT: ops! Denne var rettet mot Flaringo sitt spørsmål. Endret 27. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 noen som vet hva sangen på slutten av den filmen som gikk på nrk1 akkurat nå heter?de sang noe som ''whos a man where you gonna run to'' filmen het livsfarlig anrop Sjekka soundtracklisten på IMDB? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hej,,, noen som så klassefesten i går??? hva het den sangen hu dama sang??,,, hu som hadde blå kjole-- vet noen??? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hej,,, noen som så klassefesten i går??? hva het den sangen hu dama sang??,,, hu som hadde blå kjole--vet noen??? Du mener hu som sang så jævlig falskt? "Words" F.R. David. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 John Murphy - Don abandons Alice EDIT: ops! Denne var rettet mot Flaringo sitt spørsmål. Mange takk! Lenke til kommentar
Gunslingerx Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! Leter etter to ting: 1. Navn og artist på sangen i Clas Ohlson reklamene hvor diverse produkter er stilt opp som domino-brikker og veltes. 2. Hvem som står bak musikken i de nye Fokus Bank reklamene (En med Harpe og Rap-beats og en med Chello og DJ-Scratching) og eventuelt om det er mulig å få tak i dem på noe vis? Har den første med Harpe og Rap-beats, ettersom den er tilgjengelig fra Fokus Banks hjemmesider, men dessverre i ekstremt dårlig kvalitet ettersom den er beregnet for mobilbruk: Harpe___Fokus_Bank.mp3 Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er Mobb Deep - Put Em in Their Place takker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 1. Navn og artist på sangen i Clas Ohlson reklamene hvor diverse produkter er stilt opp som domino-brikker og veltes.Hvis jeg ikke er helt på tur så er det Lucky Soul - Lips Are Unhappy. Lenke til kommentar
devoogd Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei! Leter etter to ting: 1. Navn og artist på sangen i Clas Ohlson reklamene hvor diverse produkter er stilt opp som domino-brikker og veltes. 2. Hvem som står bak musikken i de nye Fokus Bank reklamene (En med Harpe og Rap-beats og en med Chello og DJ-Scratching) og eventuelt om det er mulig å få tak i dem på noe vis? Har den første med Harpe og Rap-beats, ettersom den er tilgjengelig fra Fokus Banks hjemmesider, men dessverre i ekstremt dårlig kvalitet ettersom den er beregnet for mobilbruk: Harpe___Fokus_Bank.mp3 Les her! Men dette er noe info jeg fant: Musikstykket Asturias med harpe er komponeret af Isaac Albeniz og Christian Thabane har lagt beatboks på. Så du kan jo se om Christian Thabane har noe offisielt?.. Titel: Harpe/Beatbox Bureau: & Co. Annoncør: Danske Bank Producent: Locomotion Lydtekniker: Supersonic Musician Casting/Instrument combination: Zofia Katjanna Philipa Sjabano Komponist og udøvere: Harpemusik: Komponist Isaac Albeniz, udøver Tine Rehling. Beatbox'er Christian Thabane Endret 28. januar 2008 av devoogd Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Trenger hjelp til å finne tittel/artist på en sang som teksten går slik "Keep step, step,step" og etter dette kommer det steppelyder av noen som stepper... Kan noen prøve å finne tittel på denne sangen=) Alle svar mottas med STOR takk. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg leter etter en sang hvor det klappes i rytme, det er en Kvinnelig Sang stemme i en litt Rap aktig måte, en Duet er det vell også. og plystring i sangen. Noen som skjønner? Om man legger godviljen til tipper jeg på Brick & Lace - "Love Is Wicked". yeeeeeeessssssssssssss takk skal du ha Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Trenger hjelp til å finne tittel/artist på en sang som teksten går slik "Keep step, step,step" og etter dette kommer det steppelyder av noen som stepper... Kan noen prøve å finne tittel på denne sangen=) Alle svar mottas med STOR takk. Laze - Steppin' Out `? Kansje ? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Trenger hjelp til å finne tittel/artist på en sang som teksten går slik "Keep step, step,step" og etter dette kommer det steppelyder av noen som stepper... Kan noen prøve å finne tittel på denne sangen=) Alle svar mottas med STOR takk. Laze - Steppin' Out `? Kansje ? Takk, skal du ha. Vært på jakt etter denne lenge nå=) TuSen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå