Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann,

TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter?

Hei, lurer veldig på denne selv! Noen som vet ?

Lenke til kommentar
noen som gidder å se på håndballkampen idag. å hjelpe meg å finne ut hvilken sang de spiler når det blir straffekast??? er ingen tekst så jeg får ikkke googlet. :(

Det er ikke Dj Otzi - Hey Baby? Vet ikke om den spilles når det er straffe, men den spilles ihvertfall titt og ofte under kampene.

nei er ikke den. De spiller den kun når det er strafekast. den går liksom i bakgrunn ikke så veldig høyt, og så er det ingen tekst, så jeg får ikke googlet heller :S ingen her som så kamp i går.. det går kamp i d ag også viss noen vil hjelpe ;)

Lenke til kommentar
hva heter den NYE sangne i skoda fabia reklamen ? di synger here i come i am ready.. JELP.. finner den ikke noe sted på nette

Mange som har spurt om dette her, inkludert jeg.. Så jeg sendte en mail til Skoda og spurte, og fikk svar idag.

Hei Christine

-

Sangen som brukes i den nye Skoda reklamen er produsert for Skoda Auto og er ikke publisert/gitt ut på gjennom en artist. Komponisten heter Malte Hagemeister, du finner han på MySpace:

http://www.myspace.com/maltehagemeister

Kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer en dette. Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar

er en sang e har hørt på Tv i det siste, feks på the voice.

tror den er engelsk, er rap , inneholder ordene heart , beat , box tror jeg..

er litt fengende rap / electronica sang... noen fine biler i videon og noen karer som løfte litt vekter osv...

har søkt og styra litt men fant ikke

edit : fant han :D

T2 Ft. Jodi Aysha - Heartbroken Chu

Endret av bobhundv
Lenke til kommentar

Sendte mail til Skoda og spurte hva sangen de brukte het:

"Hei, og takker for ditt besøk på vår internettside.

Det er Malte Hagemeister som står som komponist av sangen. Har dessverre ikke navnet denne gangen.

Skal legge reklamefilmen ut på nettsiden vår under fabia.no så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen/Best regards,"

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som blir spilt på Toro reklamen?

Er en lys kvinnestemme som synger "You are the sunshine of my life...<gitarspilling>...også noe mer synging.

Noen som kjenner den igjen?

ingen som kan hjelpe? :(

Det er vel Stevie Wonder - You are the sunshine of my life, eller en remix av den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...