Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hadde blitt veldig glad om noen hadde artisten\sangen på disse 2 (noe trance greier..).

Første klipp kommer fra Radio 538 og er et dårlig opptak med digitalkamera fra headsettet på et fly. Er en unge som skriker mye i bakgrunnen, men man hører melodien.

Neste er et jeg har lagt ut tidligere, men uten å fått svar. Også dårlig lyd fra diskotek med digitalkamera, men er sikker på at om man kan denne så kjenner man den igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte på NRJ Bergen i går ettermiddag og hørte en remix av en rapper(husker ikke hvem, p.diddy kanskje?) sin kjente sang + grease sin mest kjente sang. Refrenget var grease sitt ihvertfall... alt var speeda opp etter grease sangen..

Anyone?

Lenke til kommentar
Hørte på NRJ Bergen i går ettermiddag og hørte en remix av en rapper(husker ikke hvem, p.diddy kanskje?) sin kjente sang + grease sin mest kjente sang. Refrenget var grease sitt ihvertfall... alt var speeda opp etter grease sangen..

Anyone?

Snoop og Dr. Dre

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som blir spilt på Toro reklamen?

Er en lys kvinnestemme som synger "You are the sunshine of my life...<gitarspilling>...også noe mer synging.

Noen som kjenner den igjen?

Er du sikker på at de ikke er "You are the sunshine of my life" sangen heter? Høres sannsynlig ut. Googlet?

Lenke til kommentar
Hadde blitt veldig glad om noen hadde artisten\sangen på disse 2 (noe trance greier..).

Første klipp kommer fra Radio 538 og er et dårlig opptak med digitalkamera fra headsettet på et fly. Er en unge som skriker mye i bakgrunnen, men man hører melodien.

Neste er et jeg har lagt ut tidligere, men uten å fått svar. Også dårlig lyd fra diskotek med digitalkamera, men er sikker på at om man kan denne så kjenner man den igjen..

Den første er i hvert fall Jeckyll & Hyde - Freefall. :)

Lenke til kommentar

Det var ikke den.. Skjønner at det er litt vanskelig å finne den, fikk ikke akkurat mange opplysninger..

Skal visst være ofte spilt på radioresepsjonen. Var inne på hjemmesiden, men fant ikke noe særlig..

Fant den ved hjelp av itunes :p

Ida Maria - Stella & God

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Noen som husker denne råne-rappen som kom i de tidene da Notodden rånerne gikk amok da ordføreren stengte lodestripa dems. Tror det var i Notodden det foregikk. Rånerne brente dekk og styrte. Ble som sagt lansert en rap i disse tidene basert på rånerne. Ble spilt mye på Nrk Mp3.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
noen som gidder å se på håndballkampen idag. å hjelpe meg å finne ut hvilken sang de spiler når det blir straffekast??? er ingen tekst så jeg får ikkke googlet. :(

Det er ikke Dj Otzi - Hey Baby? Vet ikke om den spilles når det er straffe, men den spilles ihvertfall titt og ofte under kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...