Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter introsangen som er i Kongen av Queens?

Forøvrig noen som husker hva den gamle sangen til Eurosport het?

Når det gjelder "King of Queens" intro sangen så er det blitt tatt opp før her, bruk søkefunksjonen i tråden her eller ta et raskt google søk på "King of Queens intro song"

Lenke til kommentar
To sanger jeg hørte i helga..skrev bare ned kort hva dem synger, og husker ikke mye fra sangen. men de går slik:

1. "Worlds Gratest". Om jeg husker rett var den rolig, og de synger akkurat det noen ganger.

2. "Keep catch me if i fall, or else i wont come at all". Husker ikke mer fra den, men har dere hørt det i en sang blir jeg gla for tips! :)

Den første ville jeg tippe var R kelly - Worlds greatest.

http://www.youtube.com/watch?v=dfgHdHfgVyE

Jeg mener denne og har blitt covret av bonnie prince billy, da i en veldig rolig utgave.

Lenke til kommentar

Det er en norsk sang.. mannen som synger synger om en heis, og at livet kan sammenlinges med en heis . :)

Jeg finner ikke ut hva den heter.

nei, det er ikke heisman Hå, det er en ny sang som går på radioen ;)

ikke noe barne sang ;)

Endret av tereseeee
Lenke til kommentar
Akk, nå har jeg søkt lenge. Er en sang i en eller annen bilreklame. Går noe sånn som dette : "Here I come, and I am ready..blabla".. Noen? Nei?

Det er Skoda Fabia reklamen. Tror snagen heter: "here i come, i am ready" men finner den ikke noen plass. Si ifra hvis du finner den.

Lenke til kommentar

Jeg har sett en reklamefilm på TV3 og Viasat4 som er for VIASAT.

Det begynner med noen raske rytmer, så en kort pause, deretter kommer de raske rytmene igjen med en mannlig sangstemme.

Høres ut som han synger "i will try" + "answer" + "this thing has" eller noe lignende.

Det er også en mann som prater norsk. "Dokumentarer" er en av orda som står i reklamen.

De skifter mellom fortfilm og saktefilm noen steder og vi ser også flere skjermer på en grå bakgrunn.

Jeg har googlet, youtubet og gjort det jeg kan for å finne ut hvilken sang/artist som blir brukt i den reklamefilmen, men har ennå ikke lykkes. Jeg har til og med prøvd å spørre Viasat direkte, men får ikke anledning til å kontakte de uten å være kunde der.

Kikket på hjemmesida deres, Viasat.no og der lå det faktisk en del reklamefilmer, men den jeg leter etter er den ENESTE reklamen som IKKE er lagt ut på nett.

Så hvis det er noen som kan gi meg tips eller vet noe som helst om det jeg spør om, så vær så snill å svar så fort som mulig!

Lenke til kommentar

denne er kanskje litt vanskelig men håper noen kan hjelpe meg. Såg hånball kampen mellom Norge - Polen, og da spelte de samme melodi for hver straffe. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva sang dette var? Hørte ingen tekst, bare melodi

Lenke til kommentar

Hallo

I går så jeg Smallville på TV Norge, helt på slutten av episoden var det en låt i bakgrunnen som virket ganske fin, noen som vet hva denne sangen heter? Er ikke helt sikker på hva episoden heter, men den ble spilt kl 22:30 på TV Norge 21.01.08

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...