eivi91 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter sangen eller symfonien eller hva det nå er som spilles på f.eks. Uti Vår Hage?Legger ved lydklipp: Det er Måneskinnssonaten Takker. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 I Hot Rod når Rod er på vei til det store hoppet, hvilken sang er det som spilles da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter sangen som spilles i reklamen Maria Bingo.com???? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 I Hot Rod når Rod er på vei til det store hoppet, hvilken sang er det som spilles da? Sangen heter "You're the voice". Lenke til kommentar
catolap Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så på carl og co på lørdagen. Så var det en som begynte å synge på en sang. Var noe sansibar sang. Hva heter den? Hun lovet meg et kyss i zanzibar, i zanzibar osv? Det er vel sputnik.. husker ikke hva låta heter da... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så på carl og co på lørdagen. Så var det en som begynte å synge på en sang. Var noe sansibar sang. Hva heter den? Hun lovet meg et kyss i zanzibar, i zanzibar osv? Det er vel sputnik.. husker ikke hva låta heter da... Stemmer Takk for det Lenke til kommentar
siddisen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) På animal planet vises det tit og ofte videoer av folk som elsker dyr.."love animals" er hovedtemaet for disse reklamene, men det en spesielt en video av en bie-bonde..i bakgrunnen spilles det en sang, går noe i denne duren.."sunny days.." Vet det kanskje er et vanskelig spørsmål, men takk for tilbakemelding! ;D Endret 20. januar 2008 av siddisen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter sangen som spilles i reklamen Maria Bingo.com???? I den ene så er det Blondie "Maria" ihvertfall. Lenke til kommentar
-V- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter den sangen som spilles for "endelig-mandag" reklamen på TV3? den trance sangen, uten tekst. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet denne sangen? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jegn satt på bussen her en dag og så spilte noen veldig høy musikk : Hva heter og hvem har sangen der de synger "Don't stop the music, music" det var en techno sang. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan det være: Rhianna - Dont stop the music? http://www.youtube.com/watch?v=xsRWpK4pf90 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sangen på "Powdercontrol"/skireklame for skiinfo eller noe som går på Discovery ved jevne mellomrom. Anelse? Lenke til kommentar
hufsah Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei. Leter etter en sang, hvor de i musikkvideoen hopper tau. Den er ganske ny.. Var det med tekst? Og i så fall: Husker du noe av teksten? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 To sanger jeg hørte i helga..skrev bare ned kort hva dem synger, og husker ikke mye fra sangen. men de går slik: 1. "Worlds Gratest". Om jeg husker rett var den rolig, og de synger akkurat det noen ganger. 2. "Keep catch me if i fall, or else i wont come at all". Husker ikke mer fra den, men har dere hørt det i en sang blir jeg gla for tips! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei! Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg? Takk! Mvh: LasH! Edit: Lilja4ever, den første sangen tror jeg kansje kan være R KELLY- The World's Greatest Endret 21. januar 2008 av LasH Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg prøver igjen.Noen som vet navnet eller artisten som har laget den sangen? den heter: Settler Project - LE Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei! Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg? Takk! Mvh: LasH! Første jeg tenkte var Seal - Kiss From a Rose..? http://www.youtube.com/watch?v=MZpwaPTvKms Mulig det bare er fantasien min som tar av litt. La den surre litt, synginga i starten blir noe fløyte-ish greier. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tror ikke det er den, den sangen som jeg tenker på er det mer fløyte-spilling. Men takk! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei og hå. Jeg hørte en litt kul sang på radion når jeg satt i biln her om dagen. Den var russisk tror jeg, så alt jeg klarer å huske er Baborska (?) eller no sånt fra refrenget. Hva i all verden heter den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå