Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På animal planet vises det tit og ofte videoer av folk som elsker dyr.."love animals" er hovedtemaet for disse reklamene, men det en spesielt en video av en bie-bonde..i bakgrunnen spilles det en sang, går noe i denne duren.."sunny days.." Vet det kanskje er et vanskelig spørsmål, men takk for tilbakemelding! ;D

Endret av siddisen
Lenke til kommentar

To sanger jeg hørte i helga..skrev bare ned kort hva dem synger, og husker ikke mye fra sangen. men de går slik:

1. "Worlds Gratest". Om jeg husker rett var den rolig, og de synger akkurat det noen ganger.

2. "Keep catch me if i fall, or else i wont come at all". Husker ikke mer fra den, men har dere hørt det i en sang blir jeg gla for tips! :)

Lenke til kommentar

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg?

Takk!

Mvh: LasH!

Edit: Lilja4ever, den første sangen tror jeg kansje kan være R KELLY- The World's Greatest

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Hei!

Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg?

Takk!

Mvh: LasH!

Første jeg tenkte var Seal - Kiss From a Rose..?

http://www.youtube.com/watch?v=MZpwaPTvKms

Mulig det bare er fantasien min som tar av litt. ;) La den surre litt, synginga i starten blir noe fløyte-ish greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...