Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time"

"... god will set you free"

 

Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil...

 

anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~

Lenke til kommentar
"It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time"

"... god will set you free"

 

Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil...

 

anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~

Ganske sikker på at du søker Flava To Da Bones "Think It Over". Fra siste halvdel av 90-tallet, så vidt jeg husker. :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time"

"... god will set you free"

 

Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil...

 

anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~

Ganske sikker på at du søker Flava To Da Bones "Think It Over". Fra siste halvdel av 90-tallet, så vidt jeg husker. :)

Chi-ching! Takker :)

Lenke til kommentar
Introsangen til
(en kongeserie fra 80-tallet)... sangen som begynner ved 20 sekunder..

 

Jeg er klar over at den er laget til serien, men skulle så gjerne ha hatt sangen uten stemmen i starten og i bra kvalitet. Noen som kan hjelpe?

 

Bumper meg selv jeg

 

Har ikke funnet den engelske, men fant den franske på en CD (nr 69 der). Fant en mp3, men det var utrolig dårlig kvalitet.. Hvis jeg finner noe med bedre kvalitet så kunne jeg klippet vekk starten :shrug:

 

Jo takk, har tenkt på det jeg og, men melodien og stemmen overlapper hverandre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...