Vigleikh Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter sangen i Skoda Fabia reklamen? En mann som blir kastet ut.. Går noe slikt: "she was mine, she was haaaaaaaaaaaappy.." Noen som vet? ^^ Ingen som vet hva den heter? Hmm. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Også denne: på queen of the damen filmen. rett før han vampyren skal holde den konserten. so ser vi bildet gli over de tusner av folk som er der. i bakgrunnen er en fet sang eg har hørt noen ganger. noen som vet navnet? Bump... Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter sangen på introen til kongen av queens? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter sangen på introen til kongen av queens? Usikker på om den har noe spesielt navn annet enn "King of Queens intro/theme". Er ihvertfall Billy Vera som har den. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter sangen på SLUTTEN av denne flashfilmen? http://pown.alluc.org/?uid=1127 ps ikke ha på så høy lyd Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 DMX - Where the Hood At Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 "It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time" "... god will set you free" Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil... anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~ Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) hørte en techno sang i en butikk her en dag. tror noe av teksten var: jag vet du vil ha meg...............på svensk mann som synger Endret 19. januar 2008 av henry14 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 "It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time""... god will set you free" Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil... anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~ Ganske sikker på at du søker Flava To Da Bones "Think It Over". Fra siste halvdel av 90-tallet, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "It took some time to discover, baby think it over, cause your heart will heal with time""... god will set you free" Husker disse linjene fra refrenget... type smooth jazz balade, sikkert 5 år gammel. Mulig norsk artist/gruppe om jeg ikke husker helt feil... anyone? gikk foresten på the voice radio ikveld klokken kvart over eleve~ Ganske sikker på at du søker Flava To Da Bones "Think It Over". Fra siste halvdel av 90-tallet, så vidt jeg husker. Chi-ching! Takker Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=jhQV6KXtHV4 Hva heter den, håper noen vet det Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Introsangen til (en kongeserie fra 80-tallet)... sangen som begynner ved 20 sekunder.. Jeg er klar over at den er laget til serien, men skulle så gjerne ha hatt sangen uten stemmen i starten og i bra kvalitet. Noen som kan hjelpe? Bumper meg selv jeg Har ikke funnet den engelske, men fant den franske på en CD (nr 69 der). Fant en mp3, men det var utrolig dårlig kvalitet.. Hvis jeg finner noe med bedre kvalitet så kunne jeg klippet vekk starten Jo takk, har tenkt på det jeg og, men melodien og stemmen overlapper hverandre Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei. Leter etter en sang, hvor de i musikkvideoen hopper tau. Den er ganske ny.. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Leter etter en sang, hørte den på radioen i går Går noe "can't stop running".........................."every open door" Coldplay aktig stemme han som sang. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hva heter den sangen de spiller i ep 14 av Samurai Champloo når Mugen synker i vannet og nesten dør? http://www.animecrunch.com/samurai-champloo-episode-14/ Edit: Fant det ut...Obokuri-Ee Umi hvis noen andre lurer. Endret 20. januar 2008 av paa99 Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så på carl og co på lørdagen. Så var det en som begynte å synge på en sang. Var noe sansibar sang. Hva heter den? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva heter sangen eller symfonien eller hva det nå er som spilles på f.eks. Uti Vår Hage? Legger ved lydklipp: EDIT: Lydklippet ja. *Her* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hva heter sangen eller symfonien eller hva det nå er som spilles på f.eks. Uti Vår Hage?Legger ved lydklipp: Det er Måneskinnssonaten Endret 20. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
kaka Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) hørte en techno sang i en butikk her en dag.tror noe av teksten var: jag vet du vil ha meg...............på svensk mann som synger Kobojsarna - Jag vet du vill ha mig Endret 20. januar 2008 av kaka Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Se filmen hos Youtube Jeg prøver igjen. Noen som vet navnet eller artisten som har laget den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå