Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LEAVING ON A JETPLANE

- Jeg vet at det var John Denver som var først ute med å synge denne sangen, men jeg har en versjon på dataen min som jeg ikke aner hvem er! Noen sier det er Jewel, noen sier Eva Cassidy, noen sier til og med at det er Janis Joplin, mens andre sier Chantal Kreviazuk.

JEG ANER IKKE HVEM DET ER! Jeg har søkt rundt på youtube osv, men det ser ut til at alle er svært uenige om hvem denne versjonen er sin. Kanskje noen av dere kan hjelpe?

Det er

det er snakk om.
Lenke til kommentar
LEAVING ON A JETPLANE

- Jeg vet at det var John Denver som var først ute med å synge denne sangen, men jeg har en versjon på dataen min som jeg ikke aner hvem er! Noen sier det er Jewel, noen sier Eva Cassidy, noen sier til og med at det er Janis Joplin, mens andre sier Chantal Kreviazuk.

JEG ANER IKKE HVEM DET ER! Jeg har søkt rundt på youtube osv, men det ser ut til at alle er svært uenige om hvem denne versjonen er sin. Kanskje noen av dere kan hjelpe?

Det er

det er snakk om.

Easy, Janis Joplin

Lenke til kommentar

okei, er et par nøtter her:

er en rap som er kul som eg har hørt på fest noen ganger. D som setter seg er dette: "D, d, d, går helt fint Det" knekker dere den?

Også denne:

på queen of the damen filmen. rett før han vampyren skal holde den konserten. so ser vi bildet gli over de tusner av folk som er der. i bakgrunnen er en fet sang eg har hørt noen ganger. noen som vet navnet?

Lenke til kommentar
vet noen hva slags låt de spiller i helt i begynnelsen av denne sekvensen.. når logoen til Tokio Hotel kommer opp.. ?

Er det fra en Tokio Hotel låt?

Tokio Hotel - Schrei

(er og en viss mulighet for at det er den engelske versjonen "Scream")

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Introsangen til
(en kongeserie fra 80-tallet)... sangen som begynner ved 20 sekunder..

Jeg er klar over at den er laget til serien, men skulle så gjerne ha hatt sangen uten stemmen i starten og i bra kvalitet. Noen som kan hjelpe?

Bumper meg selv jeg

Lenke til kommentar
Introsangen til
(en kongeserie fra 80-tallet)... sangen som begynner ved 20 sekunder..

Jeg er klar over at den er laget til serien, men skulle så gjerne ha hatt sangen uten stemmen i starten og i bra kvalitet. Noen som kan hjelpe?

Bumper meg selv jeg

Har ikke funnet den engelske, men fant den franske på en CD (nr 69 der). Fant en mp3, men det var utrolig dårlig kvalitet.. Hvis jeg finner noe med bedre kvalitet så kunne jeg klippet vekk starten :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...