diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hva heter den rolige sangen der de synger only you.....osv Kanskje litt mer info? :!: Tor Endresen + the Lollipops — Only You? Endret 8. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter den rolige sangen der de synger only you.....osv Hva med å utdype litt? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter den rolige sangen der de synger only you.....osv Hvis det er oldies-låta du tenker på, hadde The Platters originalen. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter sangen til System Of Down som går sånn: Everybody is going to the party and have a great time eller noe sånt... Den er på den nye plata dems Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter sangen til System Of Down som går sånn: Everybody is going to the party and have a great time eller noe sånt... Den er på den nye plata dems Sangen heter BYOB. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter de som har lagd en sang som går slik i gjennom hele sangen I just like to call you my bitch...osv sangen sier seg selv heter bitch.... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva heter de som har lagd en sang som går slik i gjennom hele sangen I just like to call you my bitch...osv sangen sier seg selv heter bitch.... Dave McCullen - Bitch Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som vet hva den sangen i Munkholm reklamen heter?Har bare sett den engang så jeg har desverre ikke så mye informasjon å komme med. Jeg tror jeg vil putte sangen i sjangeren rock. Noen? Ingen enda? Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som vet hva den sangen i Munkholm reklamen heter?Har bare sett den engang så jeg har desverre ikke så mye informasjon å komme med. Jeg tror jeg vil putte sangen i sjangeren rock. Noen? Ingen enda? Haha, jeg sendte mail til Ringnes og de var svært så hyggelige. Hvis det var Munkholm Sommerøl det var snakk om, så var det bare laget en 40 sekunders "snutt", og det er ingen etablert gruppe som spiller den. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvem laget originalversjonen av låten "Stripped" som både Rammstein og Scooter (sikkert flere også) har laget coverversjon av? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hvem laget originalversjonen av låten "Stripped" som både Rammstein og Scooter (sikkert flere også) har laget coverversjon av? Setter femti spenn på Depeche Mode. EDIT: Sett slikt...spor 16 på tributealbumet. Endret 10. juni 2005 av johnj Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hva heter den sangen som er i ekstrem oppussing nå? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hva heter den sangen som er i ekstrem oppussing nå? Theme sangen? eller en sang som var på akkurat når du skrev denne posten :!: ? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hva heter den sangen som er i ekstrem oppussing nå? Theme sangen? eller en sang som var på akkurat når du skrev denne posten :!: ? reklame sangen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vi prøver igjen: Noen som vet hva sangen på slutten av Døden På Oslo S heter og hvem som synger? Begynner å irritere meg at jeg ikke klarer å finne den nå. Har ikke sett filmen, men vet at DumDum Boys bidrar med "Englefjes". Men den er det sikkert ikke. Kan du komme med sjangerhint eller noe av teksten? Skal laste den ned og sjekke om det er den, husker ikke noe av den, bare vet at jeg har lyst på den.... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 LINK sangen å denne videoen... er litt vanskelig å høre noe fra midt i filmen til den er slutt da heehe Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 LINK sangen å denne videoen... er litt vanskelig å høre noe fra midt i filmen til den er slutt da heehe Phil Collins - "In The Air Tonight" på sånn cirka halv hastighet. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen som kan hjelpe med en låt som går mye på radioen i disse dager? Den starter de første sekundene med noe som kan ligne på fele eller annet strykeinstrument. Så går den over til litt mer R'n'B/hip-hop med ganske bra tempo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå