Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva heter den litt rocka sangen hvor de bare banner? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Korn - K@#0%! kanskje? http://youtube.com/watch?v=5z2AEvLRwSw Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Nei dessverre... den jeg mener er mer sånn... uhm... offspring aktig? Sånn her tror jeg teksten er... <..<' Fuck the shit, fuck the fucking shit, fuck Endret 17. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Inner Circle - Looking Your Big Brown Eyes Edit: argh, hater når jeg glemmer å oppdatere siden Endret 17. januar 2008 av DeathCab Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Mmmmmm.. Murderdolls - Love to say fuck? Endret 17. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mmmmmm..Murderdolls - Love to say fuck? Det var ikke den, jeg fant den jeg lette etter da. Tøff sang forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var ikke den, jeg fant den jeg lette etter da. Tøff sang forresten. Den er badass. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Av nyskjerrighet, hva lette du etter, kenny-? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sons of bucher - Fuck the Shit het den. Overraskende festlig sang. :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvilket band nevnes av hu ene i Death Proof? Var noe med at Pete Townshend burde joina det bandet osv. Anyone? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet hva sangen heter?Hører den ordentlig på 1.12;) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hvilket band nevnes av hu ene i Death Proof? Var noe med at Pete Townshend burde joina det bandet osv. Anyone? Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich hvis jeg ikke husker feil. edit: Arlene: Who do you want to hear? Jungle Julia: Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich. Arlene: Who? Jungle Julia: Dave, Dee, Dozy, Beaky, Mitch and Tich. Arlene: Who the fuck are they? Jungle Julia: For your information, Pete Townsend, at one point, almost quit The Who. And if he had, he would have ended up in this group, thus making it Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick, Tich and Pete. And if you ask me, he should have. [flips on the radio to hear "Hold Tight" by Dave, Dee, Dozy, Beaky, Mitch & Tich] Jungle Julia: That's my boy! Endret 17. januar 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heia! Hvem synger sangen der det går ei dame rundt i byen med et gigantisk hjerte som blir større og mindre? Ingen? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hva sangen heter?Hører den ordentlig på 1.12;) Det er Young Jeezy - Hypnotize Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Heia! Hvem synger sangen der det går ei dame rundt i byen med et gigantisk hjerte som blir større og mindre? Ingen? Jeg har prøvd å tenke på denne og har musikktypen i hodet, men greier ikke få ned noen ord. Musikkvideoen gikk mye på MTV for 6-7 år siden mener jeg. På slutten av videon mener jeg hun treffer en fyr og da vokser hjertet hennes noe voldsomt. EDIT: Hurra! Roger Sanchez - Another Chance Endret 18. januar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Takk Ekko! Jeg skylder deg en! Er det noe så bare spør jeg hjelper deg Homie Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich hvis jeg ikke husker feil. edit: Arlene: Who do you want to hear? Jungle Julia: Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich. Arlene: Who? Jungle Julia: Dave, Dee, Dozy, Beaky, Mitch and Tich. Arlene: Who the fuck are they? Jungle Julia: For your information, Pete Townsend, at one point, almost quit The Who. And if he had, he would have ended up in this group, thus making it Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick, Tich and Pete. And if you ask me, he should have. [flips on the radio to hear "Hold Tight" by Dave, Dee, Dozy, Beaky, Mitch & Tich] Jungle Julia: That's my boy! Yes! Takker! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva heter denne sangen?: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den kunne du lett ha funnet selv. Goglet "the woman next door" lyrics. Corbin - The woman next door Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hva heter sangen eller symfonien eller hva det nå er som spilles på f.eks. Uti Vår Hage? Legger ved lydklipp: EDIT: Lydklippet ja. *Her* Endret 18. januar 2008 av eiv880 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå