tnotoey Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 fremdeles ingen som vet hvilken sang som synges i den skoda reklamen? blir gal snart av å ikke finne ut hvilken sang d er....husker ikke så mye av teksten heller så fikk ikke noe bra svar på google... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En venn av meg lurte på hvm som sang sangen "st aidens fall". Takker for svar Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En venn av meg lurte på hvm som sang sangen "st aidens fall".Takker for svar Old Man's Child - St. Aidens Fall http://www.seeklyrics.com/lyrics/Old-Man-s...idens-Fall.html Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei! Er på jakt etter en sang som har noe av denne teksten i refrenget: "I will be there/here right there/here.." Er ikke heelt sikker på om det skal være there eller here.. Det er en rolig sang, mulig rnb (kanskje hiphop).. Synges av en mann... Hadde vært knall om noen kunne hjelpe meg Ingen som har noe forslag? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kanskje... Richard Marx - Right Here Waiting Litt av refrenget: Wherever you goWhatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here waiting for you Fin sang. Endret 15. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kanskje... Richard Marx - Right Here Waiting Litt av refrenget: Wherever you goWhatever you do I will be right here waiting for you Whatever it takes Or how my heart breaks I will be right here waiting for you Fin sang. Fin sang ja, men er ikke den.. :/ Den jeg er ute etter er ikke så rolig.. Er litt beat i den liksom.. Endret 15. januar 2008 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://www.apple.com/macbookair/#ad Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hei, jeg leter etter en sang jeg har hørt 2 ganger på radioen. har litt sånn techno litt glad musikk i seg. er en dame som syinger how you want it girl ? ..... for me .. er det som er hovedrefrenget tror jeg how you want it girl, husker ikke så mye av texten. håper noen vet hvilken sang det er, har prøvd å google på text men uten hell. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Finnes det ein remix av "By the rivers of babylon" med mye bass? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://www.apple.com/macbookair/#ad Noen som vet hva denne sangen heter? Yael Naim - New Soul Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei lurer på om noen vet tittelen på sangen som spilles som reklame for viasat4 reklamen. Der det viser filmer og serier og i bakrunnen er det en sang. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei lurer på om noen vet tittelen på sangen som spilles som reklame for viasat4 reklamen. Der det viser filmer og serier og i bakrunnen er det en sang. Er det moby - extreme ways du tenker på? (Nikki Cox er nais) http://www.youtube.com/watch?v=7U-7DJFgooU Er forresten brukt som lyd end-credits på alle Jason Bourne-filmene. Er jeg snart på 1000 inlegg? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 tror ikke det var den, mener den reklamen som vises i hver reklame på viasatt 4. Den vises også på kinoer blant reklamene og den skal reklamere for selve kanalen viasatt 4. Der det vises en del serier og filmer som blir kategorisert i bla. lidenskap osv. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Yael Naim - New Soul Tusen takk. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nokon som veit om det finnes ein remix eller techno versjon av "Gabriel Rios - Baby Lone Star" ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen som vet hvem som har laget denne mixen av Eurythmics - Who's That Girls ... og evt. hvor man kan få tak i den? Endret 16. januar 2008 av kaka Lenke til kommentar
Akala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer på hva en sang heter. Er techno vil jeg si, den har refreng som "tralla la li di da" osv, som høres litt ut som en mannlig opera stemme, beaten minner ørlite om den Jamba sin Mr. Chaoz. Resten med unntak av "tralla la li di da" refrenget minna meg litt om O-Zone. Håper noen har den! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer på hva en sang heter.Er techno vil jeg si, den har refreng som "tralla la li di da" osv, som høres litt ut som en mannlig opera stemme, beaten minner ørlite om den Jamba sin Mr. Chaoz. Resten med unntak av "tralla la li di da" refrenget minna meg litt om O-Zone. Håper noen har den! Tipper det er BB ft. L.O - Balla da Li. Lenke til kommentar
Akala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer på hva en sang heter.Er techno vil jeg si, den har refreng som "tralla la li di da" osv, som høres litt ut som en mannlig opera stemme, beaten minner ørlite om den Jamba sin Mr. Chaoz. Resten med unntak av "tralla la li di da" refrenget minna meg litt om O-Zone. Håper noen har den! Tipper det er BB ft. L.O - Balla da Li. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå