MindTooth Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ble spilt det "hvem hva hvor" programmet på TV2 i går. En slik arab sang av noe slag. Er veldig fengende. Birger Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ble spilt det "hvem hva hvor" programmet på TV2 i går. En slik arab sang av noe slag. Er veldig fengende. Birger Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi Kan det stemme? Endret 14. januar 2008 av gasolina Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ble spilt det "hvem hva hvor" programmet på TV2 i går. En slik arab sang av noe slag. Er veldig fengende. Birger Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi Kan det stemme? Haha, der jeg har nicket mitt fra Sorry OT Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har noen ord og setninger fra en sang jeg lurer på hva heter. Det er en svensk kjent stemme som synger en pop-låt ellernoe. "En ting, tenk om en ting, tenk om en ting, tenk om en ting!" Det er det jeg husker fra låta. Tror det er relativt lett. Takk for svar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Leter etter en sang jeg hørte på radioen i sted, men selvsagt fikk jeg ikke med meg navn på verken artist eller sang. Har googla det jeg fikk med meg av teksten, men jeg finner ingenting. (Sikkert bare dårlig til å google.) Uansett, det er noe pop/rock-aktig, med ei dame som synger noe a la Stella, Stella, I wanna give you the world if you just stay with me tonight / hold me tight. Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Leter etter en sang jeg hørte på radioen i sted, men selvsagt fikk jeg ikke med meg navn på verken artist eller sang.Har googla det jeg fikk med meg av teksten, men jeg finner ingenting. (Sikkert bare dårlig til å google.) Uansett, det er noe pop/rock-aktig, med ei dame som synger noe a la Stella, Stella, I wanna give you the world if you just stay with me tonight / hold me tight. Noen som vet hvilken sang det er? Rimelig sikker på at det er Ida Maria - Stella & God. Begynner å bli en fast gjenganger på P3 . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ah. Jeg har ikke hørt på P3 på mange år, men så plutselig en dag oppdaga jeg at de spilte god musikk igjen, som i gamle dager, så da har jeg begynt å høre på det. Men Ida Maria, det er hu dama fra by:Larm, eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, fant ut det etter litt søking på artistnavn og sang ^^ Men finner ingen steder å få hørt sangen, verken på yt, myspace eller andre steder. Ser ut til at jeg må bite i det sure eplet og høre på P3 døgnet rundt mens jeg venter på at albumet kommer ut. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 ganske sikker på at det er en operasang som er i reklamen for "The Richest" på ztv. Mener også å huske at denne sangen har vært på introen til komiserien "Alle Elsker Raymond" på Tv3. Noen som vet navnet på denne sangen? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har noen ord og setninger fra en sang jeg lurer på hva heter. Det er en svensk kjent stemme som synger en pop-låt ellernoe. "En ting, tenk om en ting, tenk om en ting, tenk om en ting!" Det er det jeg husker fra låta. Tror det er relativt lett. Takk for svar Kom igjen da! Jeg vet dere vet det! River av meg håret snart i frustrasjon...har navnet på artisten på tunga!!! :O Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - YarabiKan det stemme? De driver å klapper, osv. Om du tolket sangen som norsk, sier de masse kult. Noe helt annet enn du har lenket til Birger Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=sLFSoXxQwuE noen som vet sangen(e) i denne videoen? Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - YarabiKan det stemme? De driver å klapper, osv. Om du tolket sangen som norsk, sier de masse kult. Noe helt annet enn du har lenket til Birger Hmm.. enda et skudd fra hofta: Tarkan? Han har arabisk musikk..Nån andre ledetråder da? Vil gjerne vite denne, endel arabisk musikk er faktisk stilig Lenke til kommentar
Cine Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skoda Fabia reklamen, noen som vet sangen som spilles der? Den er så fin. Lyricsen går noe som "she was mine, she was haaaappy", men til tross for mye googling kan jeg ikke finne noe som ligner... Reklamen er bare et par dager gammel tror jeg. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er på jakt etter en sang som har noe av denne teksten i refrenget: "I will be there/here right there/here.." Er ikke heelt sikker på om det skal være there eller here.. Det er en rolig sang, mulig rnb (kanskje hiphop).. Synges av en mann... Hadde vært knall om noen kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hørte en sang på MP3 idag men kan ikke finne ut hva den heter. Mannelig synger, trance/dance sang.. Synger ett eller annet om "Destiny" i refrenget. Noen som vet hva den heter ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Man kan jo alltids søke på hvilken sang som gikk på NRK-MP3 på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) har prøvd, men finner ikke ut av det av en eller annen grunn. Har gått igjennom omtrent alt fra 0900 til 1300 og ingen stemmer. sigh.. Den ble vist spilt litt før jeg trodde. The Attic - Destiny... Endret 14. januar 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
ZooTV Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 OK. Setter pris på å få en privat melding om noen vet svaret: På Viasat4 blir det nå reklamert for "sex in the city", det går en sang i bakgrunnen der det synges noe sånt som "here comes the girl" eller noe i den duren. Høres litt ut som en motown sang. Hva heter den og hvem har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå