dodge21 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ein reklame på viasat 4 som er om underholdningen på viasat 4. Dei synger dette: Oh baby oh baby, then it fell apart, fell apart Nokon som veit kvifor ein sang dette er? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ^moby - extreme ways Endret 12. januar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ein reklame på viasat 4 som er om underholdningen på viasat 4. Dei synger dette: Oh baby oh baby, then it fell apart, fell apartNokon som veit kvifor ein sang dette er? Takker for alle svar. Prøvd å google, kanskje? Lenke til kommentar
dodge21 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ^moby - extreme ways Det var den ja, Takker Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ein reklame på viasat 4 som er om underholdningen på viasat 4. Dei synger dette: Oh baby oh baby, then it fell apart, fell apartNokon som veit kvifor ein sang dette er? Takker for alle svar. Prøvd å google, kanskje? hehe fant den på google jeg også xD Lenke til kommentar
mapete Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc Noen som har den liggende og vil dele på noe vis? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc Noen som har den liggende og vil dele på noe vis? Si i fra om du finner den, leter også etter den Lenke til kommentar
Teig Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker en sang av Lars Kilevold (tror jeg) der han synger på engelsk. Mener også at det handlet om noe med "ligthning". Googlet som en gal, men finner den ikke. Help anyone? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Husker en sang av Lars Kilevold (tror jeg) der han synger på engelsk. Mener også at det handlet om noe med "ligthning". Googlet som en gal, men finner den ikke. Help anyone?Mulig jeg er veldig på jordet nå, men jeg har hørt at er laget og sunget av Lars Kilevold, så kanskje det er den? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc Noen som har den liggende og vil dele på noe vis? Jeg har en versjon liggendes, er riktignok ikke lange snutten, men allikevel. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Orginalen til Prima Veras - Lykkelig i Sverige? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? opptak.zip (QuickTime format) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Orginalen til Prima Veras - Lykkelig i Sverige? The Turtles "So happy together"? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk skal du ha Wipeout Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Litt støyende opptak, men går an å høre litt i hvert fall. Noen som vet hva låten heter? Vi klarer ikke huske det. ^^ hvilken2.mp3 Lenke til kommentar
kaka Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Litt støyende opptak, men går an å høre litt i hvert fall. Noen som vet hva låten heter? Vi klarer ikke huske det. ^^ Red Divaz - 19 Lenke til kommentar
tnotoey Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva heter den sangen i skoda fabia reklamen?? en mann som synger.....han blir kastet ut av dama i reklamen.... Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Litt støyende opptak, men går an å høre litt i hvert fall. Noen som vet hva låten heter? Vi klarer ikke huske det. ^^ Red Divaz - 19 Samme jeg spørte om lenger oppe Takk Lenke til kommentar
Teig Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Husker en sang av Lars Kilevold (tror jeg) der han synger på engelsk. Mener også at det handlet om noe med "ligthning". Googlet som en gal, men finner den ikke. Help anyone?Mulig jeg er veldig på jordet nå, men jeg har hørt at er laget og sunget av Lars Kilevold, så kanskje det er den? Den var det gitt Takker. Men vet fortsatt ikke hva sangen heter. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Men vet fortsatt ikke hva sangen heter. "Fire In The Sky", utgitt under artistnavnet Thunderlords. http://whistleandhum.com/showreel/mp3/kims_fireinthesky.mp3 Låten i sin helhet finner du som spor nummer 22 på "Reklame Favoritter 2", utgitt på Universal i 2002. Endret 13. januar 2008 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå