DJMartin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei! Jeg jobber med et skoleprosjekt også har jeg veldig lyst på denne sangen, men så vet jeg ikke hva den heter. Du kan høre den her, som bakgrunnslyd på typisk norsk. http://home.no.net/mstudio/filer/Klassisk.mp3 Det er den første sangen jeg lurer på, men hvis dere vet den andre også så hadde det vært kjekt å vite. takk :-) Endret 10. januar 2008 av DJMartin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Høres ut som generisk synth-stemningsmusikk. Sikkert laget kun for det innslaget. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Høres ut som generisk synth-stemningsmusikk. Sikkert laget kun for det innslaget.He, takk for svar, men jeg vet det er en kjent klassisk sang, jeg husker bare ikke navnet på den. EDIT: Den heter Edvard Grieg - Åses død Endret 10. januar 2008 av DJMartin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Okey, leter etter en sang til.. I sangen tror jeg dem sier veldig mye anton eller anthon.. Det er en dansk eller tysk sang, klarte ikke høre åssen det var.. Og det var noen menn som sang.. Anton Aus Tirol Feat. DJ Oetzi - Anton aus Tirol? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva heter sangen på slutten av Rush Hour 3? Rett etter de har kommet ned i fra eifeltårnet. Lenke til kommentar
fastford Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det noen som vet hva sangen i reklamen for SKIINFO som går på Discovery Channel heter? Jeg har søkt over alt, og kan ikke finne noen ting. Fant ut at sangen heter for Philter - Flutterby. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann, TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter? Synes den er ubeskrivelig god til å lytte på som bakgrunnsmusikk i et rolig tempo.. Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å google(uten å helt vite hva en skulle søke etter)! Slenger meg på denne. Veldig rolig og fin musikk. Men hva heter den? O.o Lenke til kommentar
siddisen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann, Hvilken artist, ellar hvilken sang spilles 3-4 minutter inni serisen the sopranos season 1 episode 1? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann, godtfolk! Jeg lurer på hvem som har denne versjonen av sangen her? Har funnet ut at sangen heter A Lot Of Livin' To Do, men ingen av de versjonene jeg fant ligner på denne. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann, godtfolk! Jeg lurer på hvem som har denne versjonen av sangen her? Har funnet ut at sangen heter A Lot Of Livin' To Do, men ingen av de versjonene jeg fant ligner på denne. Noen som vet? Jeg er ikke 100% sikker på hva du spør om, men her er fra HBO sine sider fra six feet under: http://www.hbo.com/sixfeetunder/episode/mu...episode10.shtml Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann, godtfolk! Jeg lurer på hvem som har denne versjonen av sangen her? Har funnet ut at sangen heter A Lot Of Livin' To Do, men ingen av de versjonene jeg fant ligner på denne. Noen som vet? Jeg er ikke 100% sikker på hva du spør om, men her er fra HBO sine sider fra six feet under: http://www.hbo.com/sixfeetunder/episode/mu...episode10.shtml Ok, det ble kanskje litt kronglete forklart Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner? På linken jeg sendte står det at det er michael hall som er artisten. Det er navnet på skuespilleren du ser i klippet. Så om sangen er egenkomponert eller ikke vet jeg ikke, men stemmen tilhører mannen i klippet. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner? På linken jeg sendte står det at det er michael hall som er artisten. Det er navnet på skuespilleren du ser i klippet. Så om sangen er egenkomponert eller ikke vet jeg ikke, men stemmen tilhører mannen i klippet. Ja, såpass vet jeg, men før han begynner å synge er det jo en dame som synger. Beklager hvis det ble litt rotete, er ikke så god til å forklare. Lenke til kommentar
Tia Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva heter sangen som spilles på reklamen til Sex og Singelliv som går på tv3 omdagen, my girls eller noe med Girls.. på forhånd takk:) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva heter sangen som spilles på reklamen til Sex og Singelliv som går på tv3 omdagen, my girls eller noe med Girls.. på forhånd takk:) Surferosa - Lucky Lipstick? Fikk den bare i hodet. Chickflick sang liksom. Lenke til kommentar
Tia Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hva heter sangen som spilles på reklamen til Sex og Singelliv som går på tv3 omdagen, my girls eller noe med Girls.. på forhånd takk:) Surferosa - Lucky Lipstick? Fikk den bare i hodet. Chickflick sang liksom. Ikke den, tror den sangen på reklamen er litt eldre.. Endret 11. januar 2008 av Tia Lenke til kommentar
Hansepus Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Heisann, TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter? Synes den er ubeskrivelig god til å lytte på som bakgrunnsmusikk i et rolig tempo.. Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å google(uten å helt vite hva en skulle søke etter)! Slenger meg på denne. Veldig rolig og fin musikk. Men hva heter den? O.o Tydeligvis ingen som ser tv med musikk til. Lenke til kommentar
B_G Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Huhei, Jeg har funnet et klipp med fantastisk musikk, men jeg klarer dessverre ikke å finne ut hvem som har laget den. Vet noen hvem som står bak musikken? Vedlagt er en link til klippet og musikken: http://taa.homeip.net/upload/uploads/My_little_star.swf (musikken heter ikke "My little star") På forhånd, takk takk Endret 12. januar 2008 av B_G Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er "La Valse d'Amélie" av Yann Tiersen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Prøve å finne en Looney Toon sang... Er litt samme dur som Cantina song. Ingen aning hva den heter, men den er litt funny Og en sang til.. Tror det va fra Disturbed... Noen med barrol of a 45. Endret 12. januar 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå