Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Leter etter noen sanger, som vanelig - Blue eifel - noe av teksten - trance sang Eiffel 65 - I'm Blue? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk johnj og Freebird Var riktige sanger Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nokon som veit kva songen heiter i dette klippet? klipp På forhånd takk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nokon som veit kva songen heiter i dette klippet?klipp På forhånd takk. benny benasy - satifaction Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 - True Beliver - noe av teksten - trance sang E-type - True Believer? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kor finn man rikere norge sangen! Lenke til kommentar
Hansepus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter? Synes den er ubeskrivelig god til å lytte på som bakgrunnsmusikk i et rolig tempo.. Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å google(uten å helt vite hva en skulle søke etter)! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nokon som veit kva songen heiter i dette klippet?klipp På forhånd takk. benny benasy - satifaction Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror jeg har hørt denne melodien i en folkemusikk-sang før, eller tar jeg feil? noen som vet navnet folkmusikk.mp3 Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "badboy,badboy.. what you gonna do" Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "badboy,badboy.. what you gonna do"Hvis du spør etter en sang, så er det nok Bad Boys av Inner Circle du leter etter. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Okey, leter etter en sang til.. I sangen tror jeg dem sier veldig mye anton eller anthon.. Det er en dansk eller tysk sang, klarte ikke høre åssen det var.. Og det var noen menn som sang.. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei. Er det noen som vet siste sangen i Sopranos s1 ep11 (Nobody Knows Anything) Jeg har vært innom på Imdb sin side: http://www.imdb.com/title/tt0705269/soundtrack og HBO sin: http://www.hbo.com/sopranos/music/episode11.shtml Problemet er at jeg har leita opp og ned etter den sangen, men finner den ikke. Så om det er noen som vet hadde det vært hyggelig Edit: Kan tilføye at jeg har søkt meg igjennom alle sangene/artistene på de to sidene uten resultat. Endret 10. januar 2008 av Spykar Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Finnes det noen side der man kan bla seg gjennom nesten alle album og artister og sanger og høre bare en liten demo av sangen? Kunne vært kjekt.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trenger navnet på disse 2 sangene Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 - True Beliver - noe av teksten - trance sang E-type - True Believer? Takker og bukker! Riktig sang Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trenger navnet på disse 2 sangene Den siste der må være Rollergirl - Dear Jessie Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trenger navnet på disse 2 sangene Den siste der må være Rollergirl - Dear Jessie Takk takk Bare en igjen Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trenger navnet på disse 2 sangene Den siste der må være Rollergirl - Dear Jessie Takk takk Bare en igjen Tror den første er 2 Brothers on the 4th floor - Fairytales Kan være en remix av noe slag, men det lignet veldig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trenger navnet på disse 2 sangene Den siste der må være Rollergirl - Dear Jessie Takk takk Bare en igjen Tror den første er 2 Brothers on the 4th floor - Fairytales Kan være en remix av noe slag, men det lignet veldig. Takk det var den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå